SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Lindgren.![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:57 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Kheb hem erop gezet voor 5,9k bin
ja.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wanneer het om de 5 minuten is naar de verloskundige bellen en je vriendin aan de lijn geven![]()
Ik weet
Hij mag jou veters niet eens strikken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:00 schreef Djeetje het volgende:
Ajacied7
Die mongol lijkt echt niet op mij
kutteam.. ff kijken, kreeg akinfeev ook in een pakje geloof ik..quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt mijn eerste team.
Bukharov + Klose en dan ook nog Hernanes en Cana.
inb4 kutteam.![]()
Teringjantjes.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
inb4 kutteam.![]()
Lekker verkopen voor 3k.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:00 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Laagste BIN is nu 3kBewaren tot gamerelease?
welke jantjes whut?quote:
kut ik had ingezet op zondag want webapprelease... krijgen we ditquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ik dacht eerst dat het wel mee zou vallen.
Maar ik maakte een grapje en kreeg bijna de afstandsbediening op mijn knar.
Dit is wel echt pure schijt zegquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
inb4 kutteam.![]()
Dan wil je er 2 of 3 spelers van Lazio in kwijt en dan krijg je het voor elkaar om er een episch kutteam van te maken met een complete Lazio helft waarvan de helft bagger isquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
inb4 kutteam.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |