Stoners: Iedereen in dit topicquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:38 schreef Moira. het volgende:
Ook echt nog steeds die trollface in de banner
Ik vond het wel leukquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:38 schreef Moira. het volgende:
Ook echt nog steeds die trollface in de banner
ik was zo'n rund die het ff geloofdequote:Op zaterdag 14 september 2013 00:52 schreef Moira. het volgende:
Ze besloten achter de schermen dat ze een beetje zouden gaan kloten, gewoon iets eigenlijk heel ongeloofwaardigs dat de stoners dicht zou moeten met een of andere vage reden.
Volgens mij deed murp dat in eerste instantie, gewoon voor de grap.
Maar omdat stonede stoners hapten een aantal (waaronder Ama) daar nogal op, waardoor ze er achter de schermen steeds meer een lolletje van maakten en steeds meer mensen hier het begonnen te geloven
Allemaal drama dus, ik kwam de stoners binnen en dacht gelijk al, lol wat
Mono was toen nog mod, dus ik smste gelijk al van "lol lekker de stoners aan het trollen? ik doe mee".
Die mocht eigenlijk niks zeggen tegen mij maar ik wist 't toch al, kan me nog steeds niet voorstellen dat iemand daarin zou trappen als je ziet hoe ongeloofwaardig het begon
Mja toen gingen we dus beetje doen alsof de reeks zou vergaan, was wel grappig.
Ik ook, alleen op het laatst niet meerquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik was zo'n rund die het ff geloofde
Nee ik ook idd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook, alleen op het laatst niet meer
Maar echt op het allerlaatst hoorquote:
Ja was nog wel een of 2 topics eerder dan dat waar het begonquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:54 schreef Amarantha het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #102 - Maar ligt het ook aan jou?
Deal.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:57 schreef Michhas het volgende:
Ik ben niet stoned, maar doe wel anaal voor 17,50. Is dat ook goed?
Ja ik weet dat het hier niet begon maar vanaf hier is het allemaal wel vindbaarquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja was nog wel een of 2 topics eerder dan dat waar het begonMaar serieus hoe kun je dat nou for fucks sake serieus nemen
![]()
Het werd ook zo'n mooie 'ruzie' onderling door mods en dat iedereen ineens tegen elkaar ging uitvallen
![]()
Het was vooral een mooie troll omdat het gewoon werkte, hoe ongeloofwaardig het allemaal ook was trapten er toch mensen in
Ja dat deden ze natuurlijk ook expres om het af te rondenquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar echt op het allerlaatst hoorHeb lang gedacht dat het waar was maar op het allerlaatst werd het me toch te ongeloofwaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |