Potverdikkie, ik de miste al de briljante tekst uit de OP.quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Op de Nederlandse staat niet zoveel, maar met de Amerikaanse heb je de komende maanden wel wat te kijken denk ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb jij de Amerikaanse of NL'se versie?
Tof, ik las laatst iets van Dyon, moet ik daarvoor iets doen? Heb net een account aangemaakt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Op de Nederlandse staat niet zoveel, maar met de Amerikaanse heb je de komende maanden wel wat te kijken denk ik.
Kijk je op de pc/laptop?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tof, ik las laatst iets van Dyon, moet ik daarvoor iets doen? Heb net een account aangemaakt.
thanks! Waarde van Netflix net vertienvoudigdquote:
Of tunlr.net of unblock-usquote:
Na 15 min is me filmpje klaar ,, GRATIESSSquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:58 schreef Sands het volgende:
[..]
En hoe lang duurt het daarmee voordat je kan kijken?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:26 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Na 15 min is me filmpje klaar ,, GRATIESSS
Iedereen download (behalve wyccie), en het ging me meer om hetquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:29 schreef dyonvbaal het volgende:
O Sands, nou moet je niet zo gaan irriteren. Jij download ook... Jij bent alleen al een stapje verder dat je geen torrents meer gebruikt en dus iets sneller download
quote:
Ik krijg wel vaak te horen dat ik "speciaal" benquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon wat apart... Jij toch ook
Ish tog graties mieneer? en snel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Iedereen download (behalve wyccie), en het ging me meer om het
[..]
Buiten dat graties geen woord is...quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:33 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ish tog graties mieneer? en snel.
Ik wacht wel een een half uurtje, geen probleem ,,, ga niet betalen als ik het gratis kan krijgen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Buiten dat graties geen woord is...en torrents zijn over het algemeen niet sneller dan newsgroepen...
Jij koopt nooit media?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:43 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ik wacht wel een een half uurtje, geen probleem ,,, ga niet betalen als ik het gratis kan krijgen.
Wat is er over 9 min?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:52 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Sinds ik Torrent heb niet meer , koop alleen games voor me PS3 ..
Nog 9 min .
Okquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:58 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Dan is me filmpje klaar met downloaden![]()
(3min)
u rang?quote:
ja, sorry. ik was vergeten dat ik een antwoord gegeven had. vraag staat erquote:
En het eerste kind zeker Hiho genoemd?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Wie noemt in godsnaam zijn/haar kind Zilver...
quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:58 schreef drakin het volgende:
[..]
En het eerste kind zeker Hiho genoemd?
Wel played? Nee nu moet ik een vraag stellen en ik weet even niks, maar ja stond gewoon eens een keer wat makkelijks te beantwoorden omdat ik het toevallig nog even over die film had met iemand vanavond.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
G.I. Joe: rise of the cobra. Kut, nou moet ik een nieuw topic aanmaken. Well played, Drakelientje, well played.
Het duurde even tot het door drongquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:58 schreef drakin het volgende:
[..]
En het eerste kind zeker Hiho genoemd?
Het is ook nog vroegquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het duurde even tot het door drongmaar
![]()
![]()
8 uur?quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het duurde even tot het door drongmaar
![]()
![]()
quote:
Nee, sommige mensen slapenquote:
Zelden. Bij fifa wil het af en toe gebeuren dat hij in een menu blijft hangen. Alles blijft dan wel laden en bewegen, maar niks reageert. Ook wil die wel es Fifa niet goed afsluiten en dan start ie zich zelf opnieuw op en moet zo'n disk check uitvoeren van 10 secondenquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:57 schreef ArtistA het volgende:
Dyon, heb jij weleens last van vastlopers op je playstation?
Je bent ook nog zo jong...quote:
Huh wat?quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:43 schreef drakin het volgende:
Stomme dyon keurt series goed en ik moest eerst op de wii voor ik hier kwam
Ik neem aan dat ze bedoeld dat je beide Jurassic Park films niet als één telt.quote:
Tja, als ik het toch niet in de vraag zet dat het niet mag... Gewoon goed lezen lijkt me...quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze bedoeld dat je beide Jurassic Park films niet als één telt.
quote:Bij het aankopen van films en tv-series voor het Netflix-aanbod, kijkt de dienst onder meer naar populariteit van bepaalde films en series op piraterijsites. Populaire series worden vervolgens aangekocht, zoals Prison Break, dat volgens Netflix 'uitzonderlijk populair' is.
De videostreamingdienst, die afgelopen week zijn deuren opende in Nederland, kijkt verder wat het goed doet in een bepaalde markt. "We kijken welke films populair zijn in de bioscoop en wat de kijkcijfers zijn", zegt Merryman. "Maar er zijn veel programma's die wij niet zullen aankopen, zoals The Voice. Dat soort liveprogramma's zijn beter geschikt voor live-tv. Daarom richten we ons ook niet op sportevenementen, nieuwsprogramma's en concertregistraties", aldus de aankoopchef.
Eerder zei Netflix-ceo Reed Hastings in een interview met Tweakers dat hij het liefst alle content zou aanbieden, maar dat dat niet kan. De tv-industrie werkt met exclusieve licenties, waardoor Netflix veel films en series die door een andere streamingprovider zijn gekocht, niet kan streamen. In Nederland moet Netflix vooral met RTL en HBO concurreren voor online-streamingrechten.
Ik vind het dus stom dat je dat niet in je vraag zette of (ik heb het eens hier zien gebeuren door een ander) dat achteraf series niet tellen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja, als ik het toch niet in de vraag zet dat het niet mag... Gewoon goed lezen lijkt me...
Aber natürlich ga ik geen tv-series gebruikenquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:41 schreef wyccie het volgende:
Het is wederom verwarrend als er 'series' gebruikt wordt voor 'vervolgen'. Leek me al raar dat Dyon tv-series goed zou keuren.
Het is wel filmweer nu, al zou ik ook rommel kunnen opruimen en mijn tas kunnen uitpakken. Weinig zin in uiteraard.
Ik vind het ook stom dat je eerst op de wii ging... en ik vind het jammer dat je niet kan lezenquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind het dus stom dat je dat niet in je vraag zette of (ik heb het eens hier zien gebeuren door een ander) dat achteraf series niet tellen.
En dat ik eerst op de wii ging
Ik was er blij mee.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind het dus stom dat je dat niet in je vraag zette of (ik heb het eens hier zien gebeuren door een ander) dat achteraf series niet tellen.
En dat ik eerst op de wii ging
quote:
Is michael caine ook al een sir? Zo niet, vind ik dat erg stom... BK heeft dan wel Ghandi gespeeld, maar hij heeft ook zoveel k*tfilms gemaakt... En MC vind ik nog steeds een geweldig acteurquote:
Get a lifequote:Op zaterdag 14 september 2013 10:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik was er blij mee.
En dat het eerste wat ik deed toen ik wakker was mijn mobiel pakken en Fok! checken![]()
Ja, sinds 2000 al.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Is michael caine ook al een sir?
Thanx, ik was te lui om te google'enquote:
Omdat Carrey Mulliganquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand hier An Education gezien? Hoe kan die film een 94% score hebben op rottentomatoes?
Maar ik ben wel 0,1 kg lichter vandaag volgens de wiiquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik was er blij mee.
En dat het eerste wat ik deed toen ik wakker was mijn mobiel pakken en Fok! checken![]()
O asjeblieftquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:49 schreef drakin het volgende:
Ik kan wel lezen, maar dan vind ik het nog steeds stom, jij kan zijn naam niet eens schrijven
Op het balanceboardquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:51 schreef wyccie het volgende:
Mijn keukenweegschaal is ook mijn thermometer, maar jezelf wegen op de Wii vind ik net zo apart.
Hm, ik vond haar echt niks in deze film. Zo ontzettend ongeloofwaardig als 16-jarige.. Ze lijkt eerder 30 in die film, en dat komt niet (alleen) door haar uiterlijk maar vooral door haar rol.quote:
elke dag... 2 keer...quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:53 schreef sasquatsch het volgende:
Ik heb me al jaren niet gewogen.
Maar jij hapt zo lekkerquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O asjeblieftga ergens anders even iemand irriteren
![]()
Ik heb geen weegschaal en ach als ik toch even wil sneeuwballen gooien of hoela hoepen kan ik daar ook even naar kijken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:51 schreef wyccie het volgende:
Mijn keukenweegschaal is ook mijn thermometer, maar jezelf wegen op de Wii vind ik net zo apart.
Waarom 2 keer? En waarom elke dag?quote:
omdat ie in me slaapkamer staat, en ik voor het slapen ga en als ik wakker ben er gewoon altijd op ga staanquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom 2 keer? En waarom elke dag?
Okee, maar wat doe je dan met die informatie? Want je gewicht verschilt toch altijd 's ochtends en 's avonds?quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
omdat ie in me slaapkamer staat, en ik voor het slapen ga en als ik wakker ben er gewoon altijd op ga staanAutomatisme
O dat heet dus, ik ga er op staan als ik thuis slaap... Wat zo goed als elke nacht is
In de gaten houden dat er niet te veel bij komt overdag en ik vind het leuk om te zien hoeveel je 's nachts verliestquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, maar wat doe je dan met die informatie? Want je gewicht verschilt toch altijd 's ochtends en 's avonds?
Nee, het frustreert me helemaal niet. Hou het ook niet bij. Buiten dat ik het gewoon onthoudt. Na een kort ziek zijn is het bijna 3 kilo afgenomen en daar blijft het nou op hangenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:02 schreef drakin het volgende:
Maar elke dag kan juist enorme frustraties opleveren, hou je ook bij of het verandert over een langere termijn dyon?
wii heeft daarvoor een leuke grafiek, ik kan tot 2 jaar terug zien.
Klopt, maar die 3 kilo is eraf gebleven. Dus dat was niet alleen vocht verliesquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:06 schreef drakin het volgende:
Ziek zijn zorgt ook voor vochtverlies, en dat komt ook het snelste weer bij.
Dank je dat je me positief ondersteunt in mijn verlies van die 3 kilo...quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:10 schreef drakin het volgende:
Kan nog altijd komen hoor, duurt vrij lang voor je lichaam verlies een beetje gestabiliseerd heeft.
voor mij lengte... +/- 30 kilo te veel...quote:
30 kilo is niet meer een beetje overgewichtquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:14 schreef drakin het volgende:
ach valt nog best mee dat gewicht, wist je dat mensen met een beetje overgewicht gezonder zijn dan mensen met precies goed of iets te licht gewicht?
Ik begin er gelijk vandaag mee... ben zo duizelig als een weet geen vergelijkingquote:
Dat is een behoorlijk gewaagde uitspraak en daar zou ik graag het onderzoek/linkje van willen zien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:14 schreef drakin het volgende:
ach valt nog best mee dat gewicht, wist je dat mensen met een beetje overgewicht gezonder zijn dan mensen met precies goed of iets te licht gewicht?
Ik heb een BMI van 22, precies op gewicht.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:55 schreef picodealion het volgende:
Volgens de BMI calculator val ik net met 100 gram in de overgewicht klasse.
Zijn spieren niet zwaarder dan vet?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:00 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb een BMI van 22, precies op gewicht.
Wil wel nog iets meer vet kwijt en iets meer spieren, dus probeer te eindigen op een BMI van 21.
Hm ja, dit lijkt mij ook idd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:53 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk gewaagde uitspraak en daar zou ik graag het onderzoek/linkje van willen zien.
Ik heb wel eens gelezen dat het voor mensen met licht overgewicht niet uitmaakt of ze afvallen of niet, de levensverwachting word niet hoger. Maar het lijkt me heel sterk dat mensen met een gezond gewicht ongezonder zijn dan mensen met overgewicht.
Kan me niet voorstellenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:55 schreef picodealion het volgende:
Ja, maar je moet behoorlijk trainen om flink gewicht aan spieren bij te krijgen. Dat gaat mij niet lukken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zijn spieren niet zwaarder dan vet?
Maar jij bent ook heel lang natuurlijk. Had alleen niet verwacht dat dat in de overgewicht klasse zou vallen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:04 schreef picodealion het volgende:
Je ziet het niet aan me, maar ik weeg 100 kilo.
Ze had betere PR rond haar afval/aankomtijd bij die film.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Draak, rene zelweger de bekendste?
[ afbeelding ]
Waarom zie ik dat plaatje niet. Ik krijg een 404 (page not found) als ik er op klik.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Draak, rene zelweger de bekendste?
[ afbeelding ]
Dat komt omdat je mijn buikje gewoonlijk niet zietquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar jij bent ook heel lang natuurlijk. Had alleen niet verwacht dat dat in de overgewicht klasse zou vallen.
Precies. Het is volgens mij ook zo dat je lichaam energie put uit je spieren en niet uit je vet. Als je dus dikker wordt is dat des te meer een aanslag op je lichaam en kan me niet voorstellen dat dat gezond is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:53 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk gewaagde uitspraak en daar zou ik graag het onderzoek/linkje van willen zien.
Ik heb wel eens gelezen dat het voor mensen met licht overgewicht niet uitmaakt of ze afvallen of niet, de levensverwachting word niet hoger. Maar het lijkt me heel sterk dat mensen met een gezond gewicht ongezonder zijn dan mensen met overgewicht.
Omdat je een slechte computer hebtquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Waarom zie ik dat plaatje niet. Ik krijg een 404 (page not found) als ik er op klik.
Gevonden. Ligt dus aan FF dat ik het niet zie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat je een slechte computer hebt![]()
google op christian bale weight en dan is het eerste of 2de plaatje
Zelfde hier met Chrome.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gevonden. Ligt dus aan FF dat ik het niet zie.
Die doet het bij mij dus wel.:)quote:
ik zal er es een kijkje gaan nemenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:34 schreef picodealion het volgende:
Ken je imgur? Ik ging ook altijd naar 9gag maar er zit daar zoveel kutzooi tussen (vooral van die rage comics crap), nu ga ik alleen nog naar imgur.
Je verbrandt meer energie als je meer spieren hebt, dus vet 'omzetten' naar spieren zorgt dat je 'dubbel' afvalt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:12 schreef ArtistA het volgende:
Precies. Het is volgens mij ook zo dat je lichaam energie put uit je spieren en niet uit je vet. Als je dus dikker wordt is dat des te meer een aanslag op je lichaam en kan me niet voorstellen dat dat gezond is.
En vroeger werden ze gewoon dik genoemd. Dus dat het is 'ingevoerd' lijkt mij in dat opzicht juist wel prettig.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:08 schreef drakin het volgende:
Sinds BMI is ingevoerd hebben meer mensen overgewicht
Voor BMI had je een ander systeem, toen BMI werd ingevoerd zaten ineens op die dag al heel veel mensen buiten het gezonde BMI vakjequote:Op zaterdag 14 september 2013 13:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
En vroeger werden ze gewoon dik genoemd. Dus dat het is 'ingevoerd' lijkt mij in dat opzicht juist wel prettig.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor BMI had je een ander systeem, toen BMI werd ingevoerd zaten ineens op die dag al heel veel mensen buiten het gezonde BMI vakje
weet je zeker dat er daarvoor nog wat anders was?quote:Devised between 1830 and 1850 by the Belgian polymath Adolphe Quetelet
Daarvoor had je Rubensquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
weet je zeker dat er daarvoor nog wat anders was?
als in? Ik weet wel dat Rubens voor vollere vrouwen in schilderijen werd gebruikt. Maar volgens mij stond dat toch ook weer als status? Je bent dik want je hebt geld om eten te kopen?quote:
He bah. Bedankt weer voor je medische wijsheid, altijd zinvol.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je verbrandt meer energie als je meer spieren hebt, dus vet 'omzetten' naar spieren zorgt dat je 'dubbel' afvalt.
En daarbij is het erg slecht om je spieren als brandstof te gebruiken, je ruikt dan naar aceton, geloof ik.
Het eerste staat trouwens los van het tweede. Ik zie dat ik dat krom opschrijf.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:30 schreef ArtistA het volgende:
He bah. Bedankt weer voor je medische wijsheid, altijd zinvol.
Maar heb je die film gezien? Daarin moet ze dus een meisje van 16 voorstellen..quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:54 schreef wyccie het volgende:
Oh, mijn keukenweegschaal is geen lichaamsthermometer.![]()
En ik vind Carey Mulligan er juist heel jong uitzien voor een 24???jarige.
Dat zeg ik ook niet. Maar als dat op dat moment het schoonheidsideaal is zullen ze er zich minder druk om maken of het gezond is of niet lijkt mij...quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:31 schreef wyccie het volgende:
Dat was het schoonheidsideaal, wil nog niet zeggen dat ze geen overgewicht hadden, of dat ze niet ongezond waren.
Kom er maar in Fox.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:49 schreef c-u-t-e het volgende:
Hey, ik heb een mannelijk poppetje.. xD Valt me nu pas op!
ik met 1,7 kg zelfsquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:55 schreef picodealion het volgende:
Dat kan niet, want als dat zo is dan is een beetje overgewicht toch juist het preciese goede gewicht.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:14 schreef drakin het volgende:
Wat filosofisch van je.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat kan niet, want als dat zo is dan is een beetje overgewicht toch juist het preciese goede gewicht.
Ik vind haar er geloofwaardiger uitzien als 16-jarige dan als dertiger, maar ik heb de film niet gezien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar heb je die film gezien? Daarin moet ze dus een meisje van 16 voorstellen..
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Thieves like us is ech sjiek! Ben het album bleed bleed bleed aan het luisteren. Echt goeie
Wat voor muziek stel je je er dan bij voor? Met zulke vooroordelen leer je nooit eens wat leuks nieuws kennen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Als ik de naam van de band en de titel van het album zie denk ik dat het muziek is waar je van moet houden(en dat het dus niks voor mij is
)
alternatief/punk (als dat nog bestaat) In de richting van Blink182 alleen dan iets harder? Greenday dat soort muziek?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat voor muziek stel je je er dan bij voor? Met zulke vooroordelen leer je nooit eens wat leuks nieuws kennen.
Oud en/of kinderachtig dus?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:17 schreef Sands het volgende:
Mijn muzieksmaak is gelijk aan mijn filmsmaak
Hoezo kinderachtig?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oud en/of kinderachtig dus?
Het gaat...quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:17 schreef picodealion het volgende:
Benieuwd wat men hiervan vindt?
T. Raumschmiere is echt mijn beste ontdekking van dit jaar, op muziekgebied. Kan er geen genoeg van krijgen, met name dit nummer en Brenner.
Die naam ken ik wel ja, ff luisteren of het ook de band is die ik denk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:10 schreef picodealion het volgende:
Waaghals en ArtistA, kennen jullie Baxter? Is iets rustiger nog dan dit, maar misschien ook wel in jullie straatje.
Ik vind van alles op Spotify als ik Baxter intyp. Heb je een URI?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:10 schreef picodealion het volgende:
Waaghals en ArtistA, kennen jullie Baxter? Is iets rustiger nog dan dit, maar misschien ook wel in jullie straatje.
Ja idd, dat is lang geleden.quote:
Net zo mooiquote:
Veel te jong voor mij.quote:
Ik weet dat wikipedia niet altijd te vertrouwen is maarquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:47 schreef wyccie het volgende:
Ze is 30.
Oh, jullie bedoelen niet Krystl, maar die andere.
Omdat ik het fijner vind om op de bank te hangen en tegelijkertijd te zappen dan dat ik achter mijn bureau zit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar je kan toch el een radiozender aanzetten en andere dingen doen? Waarom doe je eigenlijk alles op je tablet en niet op je desktop?
Het was daar dan ook een perfecte dag voor. Ik heb na mijn bezoek aan de winkel ook weer een trainingsbroek aan gedaan en ben de bank niet meer af gekomen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat ik het fijner vind om op de bank te hangen en tegelijkertijd te zappen dan dat ik achter mijn bureau zit.
Uiteindelijk moet ik vanavond wel achter de pc, want ik moet nog wat brieven typen, maar dat ben ik weer heel vakkundig aan het uitstellen. Zaterdag wordt waarschijnlijk mijn vaste hang- en slaapdag. Er komt gewoon niks uit mijn handen. Zit nog steeds in mijn pyjama.
Echt koken! Je zit dan nog wel in je slaapkledij, maar je bent niet net pas uit bedquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:25 schreef wyccie het volgende:
Dat duurt wel iets langer dan even.
Eerst maar eten. Twijfel nog tussen melk met cruesli of toch even echt gaan koken.
Ik heb een vast pannenkoekpatroon. De eerste met suiker, de tweede met chocopasta, de derde met jam en de vierde met spek en stroop.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Bon appetit. O wacht, dan worden het crepes... wat ga je erin doen?
Jij hebt echt een aparte relatie met eten, als ik je verhalen hier zo af en toe lees.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:47 schreef wyccie het volgende:
Meestal maak ik genoeg voor twee, drie dagen en dan eet ik wel eens alles in een keer op.
Deze week nog helemaal niet gekookt.
Dat was vorige week, en niet thuis.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Je hebt niet gekookt, maar wel als desert pannenkoeken gegeten?
Wat je bedoelt is 'Zo, die vreet veel'.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:47 schreef picodealion het volgende:
Jij hebt echt een aparte relatie met eten, als ik je verhalen hier zo af en toe lees.
Dat was anders in de weerspiegeling van je tv niet echt te zienquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat je bedoelt is 'Zo, die vreet veel'.![]()
Ik eet wel erg onregelmatig, niet echt een gezond patroon.
Klinkt beetje als OCDquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb een vast pannenkoekpatroon. De eerste met suiker, de tweede met chocopasta, de derde met jam en de vierde met spek en stroop.
Mijn leven is soms zo simpel.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat was anders in de weerspiegeling van je tv niet echt te zien
I love food.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:53 schreef picodealion het volgende:
Niet alleen dat, maar je post er ook erg veel over.
Maar je instagramt het zeker wel?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
I love food.
Gelukkig twitter ik niet over elke maaltijd.
Gelukkig heb je nog geen BMI van 40quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
I love food.
Gelukkig twitter ik niet over elke maaltijd.
Hoeveel dan wel?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog geen BMI van 40
Ach welnee. Ik hou gewoon van een aantal vaste patronen in mijn leven. Eten/koken is een van de dingen waar ik erg weinig plezier uit haal, dus als ik daar wat orde in schep hoef ik me er ook niet druk te maken over het hoe en wat.quote:
Iedereen moet tegenwoordig in een hokje, dus jij ook.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach welnee. Ik hou gewoon van een aantal vaste patronen in mijn leven. Eten/koken is een van de dingen waar ik erg weinig plezier uit haal, dus als ik daar wat orde in schep hoef ik me er ook niet druk te maken over het hoe en wat.
Het is soms wel lekker, daar kan ik ook wel van genieten, maar ik lijk er veel minder plezier uit te halen dan veel andere mensen.quote:
Wat ben je toch ook een vreemde mevrouw.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:06 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook vreemde patronen. Als ik naar mijn werk liep was dat altijd een andere route dan op de terugweg.
Vreemd is leuk toch?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een vreemde mevrouw.
Gelukkig val ik niet op mannen. Dus maakt het mij verdrr niet uit dat jij vreemd bentquote:
Het gewone eten dat ik eet, en zelf gekookt heb, is niet geweldig. Meestal smaakt het me goed, puur omdat ik honger heb.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:07 schreef picodealion het volgende:
Het is soms wel lekker, daar kan ik ook wel van genieten, maar ik lijk er veel minder plezier uit te halen dan veel andere mensen.
Jawel, ik heb niks tegen eten hoor, mijn moeder kan heerlijk koken en daar geniet ik ook wel van. Het is alleen zoveel gedoe. Het is over het algemeen meer dat het moet (eten dus) dan dat ik er echt plezier van beleef. Doordeweeks heb ik gewoon een vast ritme waarin ik vanzelf ontbijt, lunch en avondeten pas maar in het weekend kan mijn eetpatroon heel erg verschillen. Vandaag heb ik om een uur of 3 maar eens een eitje gebakken omdat ik gewoon honger begon te krijgen, en vanaf dat moment een beetje lopen snacken. Ik ga er dan echt niet even lekker voor zitten om goed te ontbijten of lunchen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar ik neem aan dat als je met vrienen wat gaat eten dat je er dan tochook wel van geniet
Hier kan ik me wel in vinden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het gewone eten dat ik eet, en zelf gekookt heb, is niet geweldig. Meestal smaakt het me goed puur omdat ik honger heb.
Maar ergens uit eten, of een nieuw restaurant uitproberen vind ik wel leuk.
En misschien eet en post ik veel om te compenseren voor de mensen die caloriëen tellen en kieskeurig zijn. Heb ik een hekel aan.
Koken en afwassen zijn verschrikkelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:19 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar dat weekendeten heb ik ook. Dat is omdat ik niet van koken en afwassen houd.
In het weekend eet ik vaak ook pas als ik honger heb of als mijn handen trillen.
zoutquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:22 schreef wyccie het volgende:
En soms post ik over iets dat ik zelf heb gekookt omdat ik trots ben dat het goed gelukt is, omdat ik eigenlijk helemaal niet kan koken.
In mijn eerste jaar als student heb ik nooit zout gebruikt.
Haha als je handen trillen? Dat klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:19 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar dat weekendeten heb ik ook. Dat is omdat ik niet van koken en afwassen houd.
In het weekend eet ik vaak ook pas als ik honger heb of als mijn handen trillen.
Ja, soms vergeet ik het gewoon als ik ergens mee bezig ben. Gelukkig ben ik geen chirurg.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha als je handen trillen? Dat klinkt niet goed.
Er is vast wel iemand die het leuk vind als je voor haar kookt een keertjequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:24 schreef sasquatsch het volgende:
Koken vind ik wel leuk, mits ik er tijd voor heb en het voor meerdere mensen is. En dan wil ik nog wel eens experimenteren (nieuwe dingen uitproberen).
Alleen voor mezelf koken vind ik niets en doe ik alleen maar omdat ik moet eten.
Ik at wel eens droge aardappel, broccoli en gehakt. Had een bloeddruk van 85/55. Ook niet heel gezond.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Daa is niks mis mee. Er zijn genoeg mensen die zoutloos oken
Ook niet met sauzen etc?quote:
Ik maak mijn aardappelen, groente, 'vlees' ook zonder zout. Vind ik juist lekkerderquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:39 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad, met dat soort gerechten hoef je geen zout toe te voegen, maar mijn zoutloze koken was dus met verse aardappels en groente. Niet te vreten eigenlijk.
Kip met cola, en dat drie uur in de oven! Staat dat erin?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb nog een leuk kookboekje, ik durf alleen niks uit te koken... in alle gerechten zit coca cola...
Je betaalt een bedrag per maand en dan kun je elke week je groente en/of fruit ophalen.quote:
Ik zie het er niet bij staan...quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kip met cola, en dat drie uur in de oven! Staat dat erin?
Mijn moeder heeft ooit een hele ham in cola in de oven gedaan. Was heerlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb nog een leuk kookboekje, ik durf alleen niks uit te koken... in alle gerechten zit coca cola...
Quiche is lekker maar moet in de oven, dus teveel werk. Soep is saai.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:46 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel wat kookboeken maar meestal vind ik het te veel werk, of er zijn weer te moeilijk verkrijgbare of dure ingrediënten nodig.
Pico, een quiche of groentetaart, en een rijke soep? Sinds ik een staafmixer en groenteabonnement heb, maak ik regelmatig soep.
Kipvleugels onderaan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zie het er niet bij staan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt lekker. Misschien ook maar eens klaarmaken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kip met cola, en dat drie uur in de oven! Staat dat erin?
Te bekend, daarom denk ik er niet aan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Want tomaten soep is je verder helemaal onbekend?
deze kip hoeft maar 20minuten in de ovenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kipvleugels onderaan?
Sommige gerechten lijken me erg lekker, sowieso alle crumbles.
En pico, je kunt de soep zo saai of spannend maken als je wilt. En ik bedoel het ook als voorgerecht.
Broccoli soepquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:53 schreef wyccie het volgende:
Ik heb al broccoli, pastinaak, paprika en asperges gebruikt voor soepen. Tomaten niet, was nog niet eens in me opgekomen.
Hm dat snijden kan ik me niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:05 schreef wyccie het volgende:
Och ja, pompoensoep heb ik ook eens gemaakt. Die krengen zijn lastig te snijden/schillen, ik had blaren aan mijn handen.
Eind september, oktober zijn ze er weer.
Maak wat lekkers klaar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb voetbal aan staan en ben aan het fokken en nog "verveel ik me"....
Heb al te veel gegeten voor vandaag...quote:
Gewoon die 3 kilo weer aankomen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb al te veel gegeten voor vandaag...
Neh, geen behoefte aan...quote:
Misschien heb ik gewoon te botte messen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm dat snijden kan ik me niet meer herinneren.
Je hoeft die mooie oranje pompoen ook helemaal niet te schillen, wel wassen en schil kook je gewoon mee.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien heb ik gewoon te botte messen.
Lijkt me wel grappig om eens zo'n Jack o' lantern te maken.
Ik kook er al een tijdje mee en die bevalt me beter dan een gewone koekenpan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:22 schreef wyccie het volgende:
Breken die keramische messen niet als je ze laat vallen? Vraag me ook af of keramische koekenpannen wat zijn.
Dunno, ben van plan het niet te laten vallenquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:22 schreef wyccie het volgende:
Breken die keramische messen niet als je ze laat vallen? Vraag me ook af of keramische koekenpannen wat zijn.
Toe maar, niet de goedkoopste laptopquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:28 schreef sasquatsch het volgende:
Apart!
Krijg volgende week een nieuwe laptop. Volgens mij deze: http://www8.hp.com/us/en/campaigns/workstations/8770w.html
Kun je er echt aanbakloos mee bakken met minder olie? En ook op hoge temperatuur?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:23 schreef sasquatsch het volgende:
Ik kook er al een tijdje mee en die bevalt me beter dan een gewone koekenpan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |