Potverdikkie, ik de miste al de briljante tekst uit de OP.quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Op de Nederlandse staat niet zoveel, maar met de Amerikaanse heb je de komende maanden wel wat te kijken denk ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb jij de Amerikaanse of NL'se versie?
Tof, ik las laatst iets van Dyon, moet ik daarvoor iets doen? Heb net een account aangemaakt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Op de Nederlandse staat niet zoveel, maar met de Amerikaanse heb je de komende maanden wel wat te kijken denk ik.
Kijk je op de pc/laptop?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tof, ik las laatst iets van Dyon, moet ik daarvoor iets doen? Heb net een account aangemaakt.
thanks! Waarde van Netflix net vertienvoudigdquote:
Of tunlr.net of unblock-usquote:
Na 15 min is me filmpje klaar ,, GRATIESSSquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:58 schreef Sands het volgende:
[..]
En hoe lang duurt het daarmee voordat je kan kijken?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:26 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Na 15 min is me filmpje klaar ,, GRATIESSS
Iedereen download (behalve wyccie), en het ging me meer om hetquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:29 schreef dyonvbaal het volgende:
O Sands, nou moet je niet zo gaan irriteren. Jij download ook... Jij bent alleen al een stapje verder dat je geen torrents meer gebruikt en dus iets sneller download
quote:
Ik krijg wel vaak te horen dat ik "speciaal" benquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon wat apart... Jij toch ook
Ish tog graties mieneer? en snel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Iedereen download (behalve wyccie), en het ging me meer om het
[..]
Buiten dat graties geen woord is...quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:33 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ish tog graties mieneer? en snel.
Ik wacht wel een een half uurtje, geen probleem ,,, ga niet betalen als ik het gratis kan krijgen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Buiten dat graties geen woord is...en torrents zijn over het algemeen niet sneller dan newsgroepen...
Jij koopt nooit media?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:43 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ik wacht wel een een half uurtje, geen probleem ,,, ga niet betalen als ik het gratis kan krijgen.
Wat is er over 9 min?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:52 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Sinds ik Torrent heb niet meer , koop alleen games voor me PS3 ..
Nog 9 min .
Okquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:58 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Dan is me filmpje klaar met downloaden![]()
(3min)
u rang?quote:
ja, sorry. ik was vergeten dat ik een antwoord gegeven had. vraag staat erquote:
En het eerste kind zeker Hiho genoemd?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Wie noemt in godsnaam zijn/haar kind Zilver...
quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:58 schreef drakin het volgende:
[..]
En het eerste kind zeker Hiho genoemd?
Wel played? Nee nu moet ik een vraag stellen en ik weet even niks, maar ja stond gewoon eens een keer wat makkelijks te beantwoorden omdat ik het toevallig nog even over die film had met iemand vanavond.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
G.I. Joe: rise of the cobra. Kut, nou moet ik een nieuw topic aanmaken. Well played, Drakelientje, well played.
Het duurde even tot het door drongquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:58 schreef drakin het volgende:
[..]
En het eerste kind zeker Hiho genoemd?
Het is ook nog vroegquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het duurde even tot het door drongmaar
![]()
![]()
8 uur?quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het duurde even tot het door drongmaar
![]()
![]()
quote:
Nee, sommige mensen slapenquote:
Zelden. Bij fifa wil het af en toe gebeuren dat hij in een menu blijft hangen. Alles blijft dan wel laden en bewegen, maar niks reageert. Ook wil die wel es Fifa niet goed afsluiten en dan start ie zich zelf opnieuw op en moet zo'n disk check uitvoeren van 10 secondenquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:57 schreef ArtistA het volgende:
Dyon, heb jij weleens last van vastlopers op je playstation?
Je bent ook nog zo jong...quote:
Huh wat?quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:43 schreef drakin het volgende:
Stomme dyon keurt series goed en ik moest eerst op de wii voor ik hier kwam
Ik neem aan dat ze bedoeld dat je beide Jurassic Park films niet als één telt.quote:
Tja, als ik het toch niet in de vraag zet dat het niet mag... Gewoon goed lezen lijkt me...quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze bedoeld dat je beide Jurassic Park films niet als één telt.
quote:Bij het aankopen van films en tv-series voor het Netflix-aanbod, kijkt de dienst onder meer naar populariteit van bepaalde films en series op piraterijsites. Populaire series worden vervolgens aangekocht, zoals Prison Break, dat volgens Netflix 'uitzonderlijk populair' is.
De videostreamingdienst, die afgelopen week zijn deuren opende in Nederland, kijkt verder wat het goed doet in een bepaalde markt. "We kijken welke films populair zijn in de bioscoop en wat de kijkcijfers zijn", zegt Merryman. "Maar er zijn veel programma's die wij niet zullen aankopen, zoals The Voice. Dat soort liveprogramma's zijn beter geschikt voor live-tv. Daarom richten we ons ook niet op sportevenementen, nieuwsprogramma's en concertregistraties", aldus de aankoopchef.
Eerder zei Netflix-ceo Reed Hastings in een interview met Tweakers dat hij het liefst alle content zou aanbieden, maar dat dat niet kan. De tv-industrie werkt met exclusieve licenties, waardoor Netflix veel films en series die door een andere streamingprovider zijn gekocht, niet kan streamen. In Nederland moet Netflix vooral met RTL en HBO concurreren voor online-streamingrechten.
Ik vind het dus stom dat je dat niet in je vraag zette of (ik heb het eens hier zien gebeuren door een ander) dat achteraf series niet tellen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja, als ik het toch niet in de vraag zet dat het niet mag... Gewoon goed lezen lijkt me...
Aber natürlich ga ik geen tv-series gebruikenquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:41 schreef wyccie het volgende:
Het is wederom verwarrend als er 'series' gebruikt wordt voor 'vervolgen'. Leek me al raar dat Dyon tv-series goed zou keuren.
Het is wel filmweer nu, al zou ik ook rommel kunnen opruimen en mijn tas kunnen uitpakken. Weinig zin in uiteraard.
Ik vind het ook stom dat je eerst op de wii ging... en ik vind het jammer dat je niet kan lezenquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind het dus stom dat je dat niet in je vraag zette of (ik heb het eens hier zien gebeuren door een ander) dat achteraf series niet tellen.
En dat ik eerst op de wii ging
Ik was er blij mee.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind het dus stom dat je dat niet in je vraag zette of (ik heb het eens hier zien gebeuren door een ander) dat achteraf series niet tellen.
En dat ik eerst op de wii ging
quote:
Is michael caine ook al een sir? Zo niet, vind ik dat erg stom... BK heeft dan wel Ghandi gespeeld, maar hij heeft ook zoveel k*tfilms gemaakt... En MC vind ik nog steeds een geweldig acteurquote:
Get a lifequote:Op zaterdag 14 september 2013 10:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik was er blij mee.
En dat het eerste wat ik deed toen ik wakker was mijn mobiel pakken en Fok! checken![]()
Ja, sinds 2000 al.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Is michael caine ook al een sir?
Thanx, ik was te lui om te google'enquote:
Omdat Carrey Mulliganquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand hier An Education gezien? Hoe kan die film een 94% score hebben op rottentomatoes?
Maar ik ben wel 0,1 kg lichter vandaag volgens de wiiquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik was er blij mee.
En dat het eerste wat ik deed toen ik wakker was mijn mobiel pakken en Fok! checken![]()
O asjeblieftquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:49 schreef drakin het volgende:
Ik kan wel lezen, maar dan vind ik het nog steeds stom, jij kan zijn naam niet eens schrijven
Op het balanceboardquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:51 schreef wyccie het volgende:
Mijn keukenweegschaal is ook mijn thermometer, maar jezelf wegen op de Wii vind ik net zo apart.
Hm, ik vond haar echt niks in deze film. Zo ontzettend ongeloofwaardig als 16-jarige.. Ze lijkt eerder 30 in die film, en dat komt niet (alleen) door haar uiterlijk maar vooral door haar rol.quote:
elke dag... 2 keer...quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:53 schreef sasquatsch het volgende:
Ik heb me al jaren niet gewogen.
Maar jij hapt zo lekkerquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O asjeblieftga ergens anders even iemand irriteren
![]()
Ik heb geen weegschaal en ach als ik toch even wil sneeuwballen gooien of hoela hoepen kan ik daar ook even naar kijken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:51 schreef wyccie het volgende:
Mijn keukenweegschaal is ook mijn thermometer, maar jezelf wegen op de Wii vind ik net zo apart.
Waarom 2 keer? En waarom elke dag?quote:
omdat ie in me slaapkamer staat, en ik voor het slapen ga en als ik wakker ben er gewoon altijd op ga staanquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom 2 keer? En waarom elke dag?
Okee, maar wat doe je dan met die informatie? Want je gewicht verschilt toch altijd 's ochtends en 's avonds?quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
omdat ie in me slaapkamer staat, en ik voor het slapen ga en als ik wakker ben er gewoon altijd op ga staanAutomatisme
O dat heet dus, ik ga er op staan als ik thuis slaap... Wat zo goed als elke nacht is
In de gaten houden dat er niet te veel bij komt overdag en ik vind het leuk om te zien hoeveel je 's nachts verliestquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, maar wat doe je dan met die informatie? Want je gewicht verschilt toch altijd 's ochtends en 's avonds?
Nee, het frustreert me helemaal niet. Hou het ook niet bij. Buiten dat ik het gewoon onthoudt. Na een kort ziek zijn is het bijna 3 kilo afgenomen en daar blijft het nou op hangenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:02 schreef drakin het volgende:
Maar elke dag kan juist enorme frustraties opleveren, hou je ook bij of het verandert over een langere termijn dyon?
wii heeft daarvoor een leuke grafiek, ik kan tot 2 jaar terug zien.
Klopt, maar die 3 kilo is eraf gebleven. Dus dat was niet alleen vocht verliesquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:06 schreef drakin het volgende:
Ziek zijn zorgt ook voor vochtverlies, en dat komt ook het snelste weer bij.
Dank je dat je me positief ondersteunt in mijn verlies van die 3 kilo...quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:10 schreef drakin het volgende:
Kan nog altijd komen hoor, duurt vrij lang voor je lichaam verlies een beetje gestabiliseerd heeft.
voor mij lengte... +/- 30 kilo te veel...quote:
30 kilo is niet meer een beetje overgewichtquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:14 schreef drakin het volgende:
ach valt nog best mee dat gewicht, wist je dat mensen met een beetje overgewicht gezonder zijn dan mensen met precies goed of iets te licht gewicht?
Ik begin er gelijk vandaag mee... ben zo duizelig als een weet geen vergelijkingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |