Dat doet niemandquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:22 schreef Amarantha het volgende:
Snap eigenlijk maar weinig van de TT.
Mur whatsup man, you able to talk?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:21 schreef Murdera het volgende:
Ik had je al. aangerade vriend op f. griddie. Maar ik durfde nietof iemand die op j. Leek
Mag ook niet van Vas, wordt ze boos denk ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:21 schreef Murdera het volgende:
Ik had je al. aangerade vriend op f. griddie. Maar ik durfde nietof iemand die op j. Leek
Maar da's idd wel vet handig joh, want op die manier móét je wel al je studiestof kennenquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
mwah ik heb een nieuw "baantje", in de zin van studiestof voor mn studie samenvatten. oftewel betaald krijgen voor studeren
alleen t moet maandag af zijn en t is best wel moeilijk
Klo fucking joquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mur whatsup man, you able to talk?
Wanneer kom je hier weer eens chillen, dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik zag niet eens dat je die reactie had geplaatst
wij weten![]()
O fucking no.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:25 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
O fucking no.
dat klinkt alsof ik het negatief vind, maar ik bedoel gewoon Ono natuurlijk hey snapte
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee, vriend heeft 1 van mijn 3 zakjes ganja verloren.
heb ik niet ontvangen :Squote:Op vrijdag 13 september 2013 23:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja nu ben ik er weer maar ik zei toch dat ik ging
weet niet of je een grapje maaktquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mag ook niet van Vas, wordt ze boos denk ik
voor jou altijd mijn liefstequote:Op vrijdag 13 september 2013 23:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mur whatsup man, you able to talk?
mijn bong is kapotquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier weer eens chillen, dan?
Dan moet je de bong meenemen en gaan we Keezen
no jokesquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
weet niet of je een grapje maakt
NEE JE GAAT NIET BLOWENquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
mijn bong is kapotnouja het glazen ding waar de wiet inzit daarvan is het pijpje afgebroken waardoor de rook niet meer door het water gaat zegmaar.
maar chillen met jullie wil ik sowieso weeral ga ik dan niet meeblowen (miss een paar hijsjes
)
Ik voel jequote:Op vrijdag 13 september 2013 23:22 schreef Amarantha het volgende:
Snap eigenlijk maar weinig van de TT.
Ga ik in m'n eentje blowen omdat Mono ook niet (nauwelijks) meer doetquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
mijn bong is kapotnouja het glazen ding waar de wiet inzit daarvan is het pijpje afgebroken waardoor de rook niet meer door het water gaat zegmaar.
maar chillen met jullie wil ik sowieso weeral ga ik dan niet meeblowen (miss een paar hijsjes
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |