Stoners: Iedereen in dit topicquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:57 schreef Studeur het volgende:
AHAHAHAHAHAHAHAAAAAHAAAAA
SAAAYUAYAYAYAYAYAYSYAYYS
PEEEEEHEHEHEHEEEEE
TATATATATATATATATATATAT TATATAT ATA TATATATAT
quote:
daar ben ik gelukkig helemaal klaar meequote:
Ben jij gestopt met blowen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
daar ben ik gelukkig helemaal klaar mee
en wat is mn leven tot bloei gekomen sindsdien
nieuw werk, nieuwe chickie, meer sociaal contact, niet autistisch meer, energieker, niet elke dag tot 15:00 in bed.
DIT LEVEN
Okeeeequote:Op vrijdag 13 september 2013 22:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
hallo daar
IE IE IE IE IE
A A A A A
dus
ja al 3 weken nu.quote:
een meisjen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb sinds kort iemand die ook blowt dus dat gaat 'm voor mij niet worden ben ik bang
Verstandigquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja al 3 weken nu.
en ik sta volledig achter mn besluit,
al zal een jointje op zn tijd nooit verdwijnen. als t maar niet elke dag is.
Gestopt met blowen is niet op z'n tijd, hequote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja al 3 weken nu.
en ik sta volledig achter mn besluit,
al zal een jointje op zn tijd nooit verdwijnen. als t maar niet elke dag is.
Als jij zin hebt zekerquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
maar wij gaan nog wel een keer blowen oke
gewoon helemaal stoppen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gestopt met blowen is niet op z'n tijd, he [ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik bijna de hele zomervakantie ('savonds) geblowd heb, en nu weer de eerste schoolweek zonder moeite helemaal niet eigenlijk, ik beperk het altijd zonder problemen tot het weekend en zolang ik het op die manier kan blijven doen zie ik weinig probleem, op het moment dat ik er doordeweeks ook ernstig naar begin te verlangen ga ik overwegen om er maar helemaal mee te kappen
oke ik zou ook niet stoppen als mijn chick zou blowenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Op bed een blow roken en lachen en dan stoned neuken
Sowieso blow ik nooit overdag, heb dat 1 keer gedaan in de vakantie en ik haatte het gewoon hoe antisociaal en niet functioneel ik wasquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
gewoon helemaal stoppen.
je krijgt er een hoop voor terug, ik in ieder geval wel.
ik denk nu wat de neuk heb ik met mn leven gedaan toen ik elke dag blowde. heb mn leven gewoon op pauze gezet, letterlijk. en nu ben ik los en ga ik volledig los.
stiekem ben ik dan wel een klein beetje gay omdat jongens over het algemeen chiller zijn dan meisjes en ik mijn gedachten beter ermee kan delenquote:
Ditquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
maar een jongen heeft geen tieten
bij mij was het meestal ook alleen savonds, waardoor ik overdag tot 15:00 in bed lag en pas echt wakker was rond middernacht, en op dat moment stak ik weer een blow opquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:05 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Sowieso blow ik nooit overdag, heb dat 1 keer gedaan in de vakantie en ik haatte het gewoon hoe antisociaal en niet functioneel ik was
Jezus christus, lekker bezigquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
bij mij was het meestal ook alleen savonds, waardoor ik overdag tot 15:00 in bed lag en pas echt wakker was rond middernacht, en op dat moment stak ik weer een blow op
oplossing = jongen een kut en tieten en een mooi gezichtje gevenquote:
Stoned neuken lijkt mij best wel chillquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Op bed een blow roken en lachen en dan stoned neuken
Is het ook, alles is veel intenserquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Stoned neuken lijkt mij best wel chill
Ga eerst maar eens nuchter neukenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Stoned neuken lijkt mij best wel chill
Zet even een pruikje op en trek een rokje aan stuquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
oplossing = jongen een kut en tieten en een mooi gezichtje geven
in dat geval zou ik je doen
gelukkig heb ik mij gerealiseerd waar ik mee bezig was. eigenlijk altijd had ik al het gevoel dat ik er klaar mee was, maar het jointje bleef een gewoonte. en nu ik er mee gestopt ben voel ik me 1000x beterquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:08 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zet even een pruikje op en trek een rokje aan stu
Dan is het goed dat je gestopt bent inderdaadquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
gelukkig heb ik mij gerealiseerd waar ik mee bezig was. eigenlijk altijd had ik al het gevoel dat ik er klaar mee was, maar het jointje bleef een gewoonte. en nu ik er mee gestopt ben voel ik me 1000x beter
Wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens nuchter neuken.
check mij dan, nieuw "baantje" aka samenvatten van de studiestof die ik nu heb aka betaald studerenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:09 schreef Onorgineel het volgende:
Heb wel 1 keer gehad dat blowen wel degelijk invloed had op m'n schoolresultaten ed, toen heb ik ook gewoon een halfjaar niet geblowd om alles weer goed bij te kunnen werken etc
jij moet trouwens mn liedje beoordelen.quote:
Ben je er trots op?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:09 schreef Studeur het volgende:
volgens mij is iedere jongen een klein beetje gay. je geniet toch ook van het aanraken van je eigen pik?
hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
ook gewoon zo nasaal is goeiquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
haha
heerlijk is het toch?
dit is naar mijn mening de beste drug op feesten, als je pillen en speed al kent. geen vaagheid maar heerlijk losgaan
Nu al helemaal nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:23 schreef Studeur het volgende:
ik helemaal fappen op tc en niemand komt kijken
ik heb besloten vanaf vorige week niet meer te fappen tot ik heb geneuktquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:39 schreef Poelewoeps het volgende:
[..]
Handen zijn mannen hun beste vriend toch
ik heb besloten niet meer naar de wc te gaan voordat ik weer sjinees heb gegeten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb besloten vanaf vorige week niet meer te fappen tot ik heb geneukt
de drang naar seks is daarom wel erg hoog
Goodluck!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb besloten vanaf vorige week niet meer te fappen tot ik heb geneukt
de drang naar seks is daarom wel erg hoog
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik heb besloten niet meer naar de wc te gaan voordat ik weer sjinees heb gegeten.
Ben ik nu op tc dan? Oh wachtquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
alsof jij mij niet naakt wil zien
wowquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik heb besloten niet meer naar de wc te gaan voordat ik weer sjinees heb gegeten.
Dat is geen gezelligheid, gezelligheid zit in je hartje :$quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:45 schreef Studeur het volgende:
ik ben pas gezellig als er heel veel bier in mn maag zit
Het blijft FOK!quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:48 schreef Gridlok het volgende:
wel veel seksuele frustratie in deze topicje.
Post een foto en je hebt zo een paar potentiële pantersquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:53 schreef Gridlok het volgende:
Ofnaja denk niet dat vrouwen hier moeite hebben om een " partner " te vinden
Maar wil je dat ook.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Post een foto en je hebt zo een paar potentiële panters
Oh? Hoe weet jij dat nou weerquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:53 schreef Gridlok het volgende:
Ofnaja denk niet dat vrouwen hier moeite hebben om een " partner " te vinden
Okquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat ik stiekem een vagina heb.
Gridjequote:Op vrijdag 13 september 2013 22:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja toch, samen met de bierstier tanken.quote:
Ik heb nog 6 dagen, nieuwe content is echt te kk easy.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja toch, samen met de bierstier tanken.
Ja klopt, gingen nu maar gewoon samen groeperen en alle alliantie afklappen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb nog 6 dagen, nieuwe content is echt te kk easy.
zouquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
stelletje flikkers, allemaal de oven in.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja klopt, gingen nu maar gewoon samen groeperen en alle alliantie afklappen.
Flink wat joden geroosterd ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
stelletje flikkers, allemaal de oven in.
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:05 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben gewoon high van het leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:06 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben high van murdera's dreads, gegrind en opgerookt.watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
HALLO MOIRAquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
Gegroet, beste stoners
Morgen gewoon van 09:00 tot 22:00 werken![]()
Zondag zijn opnames voor een reclamespotje in de winkel (waar ik ook de hele dag bij moet zijn als figurant, whehe), en na 17:00 willen ze de hele winkel rechttrekken enzo. Mag ik daar lekker 13 uur aan meehelpen
Mja nu nog maar een jointje, dan
Ben trouwens MTV's The Trip weer aan het kijken. Kennen jullie dat nog? Is alweer 10 jaar terug ofzo.
Met Steffen & Flip en Co & Rogier die van Gibraltar naar Noordkaap en vice versa moeten liften in 21 dagen.
Bazenprogramma met bazengasten was dat
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:08 schreef stefanhaan het volgende:
Nee dat is een leugen, ik ben mijn wiet gewoon bij mijn ouders vergeten.
Het leven is ook een leugen, het is een complot van de VS.quote:
zo hoort hetquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:05 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben gewoon high van het leven.
Ik ben high van murdera's dreads, gegrind en opgerookt.hard gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aaah nicequote:Op vrijdag 13 september 2013 23:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
HALLO MOIRA![]()
jammer dat je moet werken. ik moet ook werkenmaar vanavond weer die chick zien, ik ben verliefd
Nu zie ik jou voor me stoned rare dierenplaatjes opzoeken op googlequote:Op vrijdag 13 september 2013 23:10 schreef stefanhaan het volgende:
Heb sowieso eigenlijk al lang niet meer geblowed. Niet echt behoefte aan eigenlijk, heb het toch te druk met school. Als ik dan blow komt er niks meer van wat ik moet doen
Ga ik alleen maar rare dierenplaatjes opzoeken op google
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu zie ik jou voor me stoned rare dierenplaatjes opzoeken op google
Ik ben high van murdera's dreads, gegrind en opgerookt.IewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Weet je wat pas smerig is?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat haar in joint ook fucking smerig is?
Okselhaar is best lekker, krijg je er een soort van kaneel smaakje aan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat haar in joint ook fucking smerig is?
mwah ik heb een nieuw "baantje", in de zin van studiestof voor mn studie samenvatten. oftewel betaald krijgen voor studerenquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aaah niceSTU'S GETTING LAAAAIIIDDD
Terecht ook, dat heb je verdiend
Moet jij ook 13 uur werken?En de volgende dag ook de hele dag?
Harde leventje, dat noemen ze dan 'weekend'
Vertelquote:
Zal het eens proberenquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Okselhaar is best lekker, krijg je er een soort van kaneel smaakje aan.
shag draaien met gewoon a4 papier. Pure long aids wat je rookt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vertel
[..]
Zal het eens proberen
Ik heb al pure long aids.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
shag draaien met gewoon a4 papier. Pure long aids wat je rookt.
aanklagen die hapquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:15 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn ov-kaart was gisteren ineens random naar de tering, geen zichtbare schade niks. Mooi in mijn arie genomen door de overheid.
15 euro moeten dokken voor treinen, kan ik pas declareren als nieuwe OV binnen is
jonge wat was je nou opeens weg op skype? nouja ik was ff weg omdat mn lapp uitviel maar toen reageerde je niet meerquote:
Ga wel stappen ondernemen als ze mijn rekening voor naar dat 0900 nummer bellen van ze niet vergoeden. Of als ze geld in rekening brengen voor nieuwe Ov..,.Sukkels zeggen dat als ie kapot is je moet bellen, zegt zo'n knaapje aan de telefoon, ja je moet formuliertje op de website downloaden en opsturenquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ga wel stappen ondernemen als ze mijn rekening voor naar dat 0900 nummer bellen van ze niet vergoeden. Of als ze geld in rekening brengen voor nieuwe Ov..,.Sukkels zeggen dat als ie kapot is je moet bellen, zegt zo'n knaapje aan de telefoon, ja je moet formuliertje op de website downloaden en opsturen
Valse voorlichting dit dat, geld ontfutselen van arme studenten. die anderhalve euro aan telefoonkosten, is godverdomme wel mooi anderhalve liter pils.quote:
Ja nu ben ik er weer maar ik zei toch dat ik gingquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
jonge wat was je nou opeens weg op skype? nouja ik was ff weg omdat mn lapp uitviel maar toen reageerde je niet meer
Scheelt, je hebt er nog 2quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee, vriend heeft 1 van mijn 3 zakjes ganja verloren.
Weet ik veel, kon zeggen ben je anaal verkracht door hiv besmette leernichten maar jaaaa dat wordt ook niet geaccepteerd in deze maatschappij.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo denk je meteen aan een hond?
Wtf.. echtquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik veel, kon zeggen ben je anaal verkracht door hiv besmette leernichten maar jaaaa dat wordt ook niet geaccepteerd in deze maatschappij.
Vind dat niet raar ofso hoor. Zou niet raar opkijken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik veel, kon zeggen ben je anaal verkracht door hiv besmette leernichten maar jaaaa dat wordt ook niet geaccepteerd in deze maatschappij.
Wel potverdriequote:Op vrijdag 13 september 2013 23:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hard gaanquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:21 schreef Murdera het volgende:
Ik had je al. aangerade vriend op f. griddie. Maar ik durfde nietof iemand die op j. Leek
Dat doet niemandquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:22 schreef Amarantha het volgende:
Snap eigenlijk maar weinig van de TT.
Mur whatsup man, you able to talk?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:21 schreef Murdera het volgende:
Ik had je al. aangerade vriend op f. griddie. Maar ik durfde nietof iemand die op j. Leek
Mag ook niet van Vas, wordt ze boos denk ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:21 schreef Murdera het volgende:
Maar da's idd wel vet handig joh, want op die manier móét je wel al je studiestof kennenquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
mwah ik heb een nieuw "baantje", in de zin van studiestof voor mn studie samenvatten. oftewel betaald krijgen voor studeren
alleen t moet maandag af zijn en t is best wel moeilijk
Klo fucking joquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mur whatsup man, you able to talk?
Wanneer kom je hier weer eens chillen, dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik zag niet eens dat je die reactie had geplaatst
wij weten![]()
O fucking no.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:25 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
O fucking no.
dat klinkt alsof ik het negatief vind, maar ik bedoel gewoon Ono natuurlijk hey snapte
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
heb ik niet ontvangen :Squote:Op vrijdag 13 september 2013 23:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja nu ben ik er weer maar ik zei toch dat ik ging
weet niet of je een grapje maaktquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mag ook niet van Vas, wordt ze boos denk ik
voor jou altijd mijn liefstequote:Op vrijdag 13 september 2013 23:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mur whatsup man, you able to talk?
mijn bong is kapotquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier weer eens chillen, dan?
Dan moet je de bong meenemen en gaan we Keezen
no jokesquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
weet niet of je een grapje maakt
NEE JE GAAT NIET BLOWENquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
mijn bong is kapotnouja het glazen ding waar de wiet inzit daarvan is het pijpje afgebroken waardoor de rook niet meer door het water gaat zegmaar.
maar chillen met jullie wil ik sowieso weeral ga ik dan niet meeblowen (miss een paar hijsjes
)
Ik voel jequote:Op vrijdag 13 september 2013 23:22 schreef Amarantha het volgende:
Snap eigenlijk maar weinig van de TT.
Ga ik in m'n eentje blowen omdat Mono ook niet (nauwelijks) meer doetquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
mijn bong is kapotnouja het glazen ding waar de wiet inzit daarvan is het pijpje afgebroken waardoor de rook niet meer door het water gaat zegmaar.
maar chillen met jullie wil ik sowieso weeral ga ik dan niet meeblowen (miss een paar hijsjes
)
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:29 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ze snapt ook niks van de TT dus ze is het met je eens
Hoe is't met monoquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga ik in m'n eentje blowen omdat Mono ook niet (nauwelijks) meer doet
Heb je niks aan me als jullie allebei nuchter zijn mja![]()
Chillen met Stu
gaan mono en ik gewoon fucking veel bier drinken, jij er een beetje bij zitten met je stonede uitspraken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga ik in m'n eentje blowen omdat Mono ook niet (nauwelijks) meer doet
Heb je niks aan me als jullie allebei nuchter zijn mja![]()
Chillen met Stu
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:32 schreef Onorgineel het volgende:
jongens help ik moet weg maar heb niet de wilskracht deze altijd gezellig virtuele coffeeshop te verlaten
ik verlaat jullie de laatste tijd altijd zomaarquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]Zomaar verlaat je ons.. Wat is er nou beter dan hier blijven?
Geen idee, ik zie 'm 2 weken nietquote:
je bent niets zonder onsquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:32 schreef Onorgineel het volgende:
jongens help ik moet weg maar heb niet de wilskracht deze altijd gezellig virtuele coffeeshop te verlaten
Ook niet al te best, Opa is niet al te gezond meer, lichtjes uitgedrukt, en ik heb vandaag een redelijk emotionele dag. Nooit in vrijdag de 13e geloofd, maar ja t is wel toevallig.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:30 schreef Onorgineel het volgende:
En bovenal hoe is het met klojo buiten het feit dat het kut is dat je wat wiet kwijt bent
Haha nee dan ga ik ook wel mee aan de alcoholquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
gaan mono en ik gewoon fucking veel bier drinken, jij er een beetje bij zitten met je stonede uitspraken.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie 'm 2 weken niet![]()
![]()
![]()
![]()
Mja goed, in z'n kleine kak kamertje zonder vloer en gordijnen (dus hij kan niet fappen), zonder internet en tv, zonder licht, zonder ramen die open kunnen, zonder bed/matras
![]()
Lekker treintjes rijden enzo toch
Treinen
Oh vrijdag de 13e johquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ook niet al te best, Opa is niet al te gezond meer, lichtjes uitgedrukt, en ik heb vandaag een redelijk emotionele dag. Nooit in vrijdag de 13e geloofd, maar ja t is wel toevallig.
ook goed, als jij je DM's maar in de gaten houdtquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha nee dan ga ik ook wel mee aan de alcohol
Ja erg flauw van je.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ik verlaat jullie de laatste tijd altijd zomaar
Klinkt vet kut hahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie 'm 2 weken niet![]()
![]()
![]()
![]()
Mja goed, in z'n kleine kak kamertje zonder vloer en gordijnen (dus hij kan niet fappen), zonder internet en tv, zonder licht, zonder ramen die open kunnen, zonder bed/matras
![]()
Lekker treintjes rijden enzo toch
Treinen
zou je knuffelen tot het einde dwr tijden broederquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ook niet al te best, Opa is niet al te gezond meer, lichtjes uitgedrukt, en ik heb vandaag een redelijk emotionele dag. Nooit in vrijdag de 13e geloofd, maar ja t is wel toevallig.
sry sry, moet weer wat meer fokken eigenlijk, was er een tijdje een beetje half op uitgekekenquote:
Hoe kun je nou uitgekeken zijn op ons? Mijn hartje breektquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
sry sry, moet weer wat meer fokken eigenlijk, was er een tijdje een beetje half op uitgekeken
Omdat je niet weg magquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:37 schreef Onorgineel het volgende:
gvd waarom is het hier zo gezellig ineens
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:36 schreef Onorgineel het volgende:
even in ander nieuws klojo volgens mij kan 't best wat worden tussen jou en mur
Laatste voyeur(s) Studeur
Murdera
Murdera
Murdera
Murdera
Murdera
Murdera
Murdera
Murdera
Murdera
Nee ja het topic vond ik een bepaalde periode ook kut, in ieder geval, elke keer als ik keek was er weinig interessants/leuks aan qua users of gespreksonderwerpen of wat dan ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe kun je nou uitgekeken zijn op ons? Mijn hartje breekt
GA NIET WEG GODVERDOMME HET IS NET ZO GEZELLIG MET DEZE BAZENCLUB.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:32 schreef Onorgineel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Welke grafmongool verkiest dat nou toch gewoon voor naast een lekker naakt wijf te liggen in een warm bed met een bazenkat en internet en seks?quote:
mono, dat is wiequote:Op vrijdag 13 september 2013 23:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welke grafmongool verkiest dat nou toch gewoon voor naast een lekker naakt wijf te liggen in een warm bed met een bazenkat en internet en seks?
Klopt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:41 schreef Poffert het volgende:
Als ik al deze 429 topics zou teruglezen zou ik niks anders tegenkomen dan bullshit he?
Leeeeuk
Niks bullshit, een aaneenschakeling van prachtige vriendschappen die zijn opgebouwd, meetings die zijn georganiseerd, tieten die zijn gepost en jonko's die zijn gerooktquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:41 schreef Poffert het volgende:
Als ik al deze 429 topics zou teruglezen zou ik niks anders tegenkomen dan bullshit he?
Leeeeuk
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Niks bullshit, een aaneenschakeling van prachtige vriendschappen die zijn opgebouwd, meetings die zijn georganiseerd, tieten die zijn gepost en jonko's die zijn gerookt
Ik was confuusquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
ook goed, als jij je DM's maar in de gaten houdt
Ik ben tevree.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Niks bullshit, een aaneenschakeling van prachtige vriendschappen die zijn opgebouwd, meetings die zijn georganiseerd, tieten die zijn gepost en jonko's die zijn gerookt
Dit is best een goede samenvattingquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
<-quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:37 schreef Onorgineel het volgende:
gvd waarom is het hier zo gezellig ineens
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
insinueren dat wij daar een probleem van maken
Ik trek wel wat aanquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mooie reden om naar TC te komen
*relaties die zijn opgebouwdquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is best een goede samenvatting
Smerige beunhaas die je bent.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:45 schreef Studeur het volgende:
TC DUS JA IK MOET ZO WEG MAAR HEEL EVEN JULLIE ZIEN
Jonkoquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:44 schreef Moira. het volgende:
KLOJO WAT DOE JIJ NIET MEER REAGEREN OP MIJN DM NU SNAP IK HET ALLEMAAL NIET MEER
Dat doettie altijd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:54 schreef Gridlok het volgende:
Stuur effe DM als murdera gaat strippen op tc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |