mono, dat is wiequote:Op vrijdag 13 september 2013 23:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welke grafmongool verkiest dat nou toch gewoon voor naast een lekker naakt wijf te liggen in een warm bed met een bazenkat en internet en seks?
Klopt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:41 schreef Poffert het volgende:
Als ik al deze 429 topics zou teruglezen zou ik niks anders tegenkomen dan bullshit he?
Leeeeuk
Niks bullshit, een aaneenschakeling van prachtige vriendschappen die zijn opgebouwd, meetings die zijn georganiseerd, tieten die zijn gepost en jonko's die zijn gerooktquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:41 schreef Poffert het volgende:
Als ik al deze 429 topics zou teruglezen zou ik niks anders tegenkomen dan bullshit he?
Leeeeuk
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Niks bullshit, een aaneenschakeling van prachtige vriendschappen die zijn opgebouwd, meetings die zijn georganiseerd, tieten die zijn gepost en jonko's die zijn gerookt
Ik was confuusquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
ook goed, als jij je DM's maar in de gaten houdt
Ik ben tevree.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Niks bullshit, een aaneenschakeling van prachtige vriendschappen die zijn opgebouwd, meetings die zijn georganiseerd, tieten die zijn gepost en jonko's die zijn gerookt
Dit is best een goede samenvattingquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
<-quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:37 schreef Onorgineel het volgende:
gvd waarom is het hier zo gezellig ineens
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
insinueren dat wij daar een probleem van maken
Ik trek wel wat aanquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mooie reden om naar TC te komen
*relaties die zijn opgebouwdquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is best een goede samenvatting
Smerige beunhaas die je bent.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:45 schreef Studeur het volgende:
TC DUS JA IK MOET ZO WEG MAAR HEEL EVEN JULLIE ZIEN
Jonkoquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:44 schreef Moira. het volgende:
KLOJO WAT DOE JIJ NIET MEER REAGEREN OP MIJN DM NU SNAP IK HET ALLEMAAL NIET MEER
Dat doettie altijd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:54 schreef Gridlok het volgende:
Stuur effe DM als murdera gaat strippen op tc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |