quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:29 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ze snapt ook niks van de TT dus ze is het met je eens
Hoe is't met monoquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga ik in m'n eentje blowen omdat Mono ook niet (nauwelijks) meer doet
Heb je niks aan me als jullie allebei nuchter zijn mja![]()
Chillen met Stu
gaan mono en ik gewoon fucking veel bier drinken, jij er een beetje bij zitten met je stonede uitspraken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga ik in m'n eentje blowen omdat Mono ook niet (nauwelijks) meer doet
Heb je niks aan me als jullie allebei nuchter zijn mja![]()
Chillen met Stu
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:32 schreef Onorgineel het volgende:
jongens help ik moet weg maar heb niet de wilskracht deze altijd gezellig virtuele coffeeshop te verlaten
ik verlaat jullie de laatste tijd altijd zomaarquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]Zomaar verlaat je ons.. Wat is er nou beter dan hier blijven?
Geen idee, ik zie 'm 2 weken nietquote:
je bent niets zonder onsquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:32 schreef Onorgineel het volgende:
jongens help ik moet weg maar heb niet de wilskracht deze altijd gezellig virtuele coffeeshop te verlaten
Ook niet al te best, Opa is niet al te gezond meer, lichtjes uitgedrukt, en ik heb vandaag een redelijk emotionele dag. Nooit in vrijdag de 13e geloofd, maar ja t is wel toevallig.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:30 schreef Onorgineel het volgende:
En bovenal hoe is het met klojo buiten het feit dat het kut is dat je wat wiet kwijt bent
Haha nee dan ga ik ook wel mee aan de alcoholquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
gaan mono en ik gewoon fucking veel bier drinken, jij er een beetje bij zitten met je stonede uitspraken.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie 'm 2 weken niet![]()
![]()
![]()
![]()
Mja goed, in z'n kleine kak kamertje zonder vloer en gordijnen (dus hij kan niet fappen), zonder internet en tv, zonder licht, zonder ramen die open kunnen, zonder bed/matras
![]()
Lekker treintjes rijden enzo toch
Treinen
Oh vrijdag de 13e johquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ook niet al te best, Opa is niet al te gezond meer, lichtjes uitgedrukt, en ik heb vandaag een redelijk emotionele dag. Nooit in vrijdag de 13e geloofd, maar ja t is wel toevallig.
ook goed, als jij je DM's maar in de gaten houdtquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha nee dan ga ik ook wel mee aan de alcohol
Ja erg flauw van je.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ik verlaat jullie de laatste tijd altijd zomaar
Klinkt vet kut hahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie 'm 2 weken niet![]()
![]()
![]()
![]()
Mja goed, in z'n kleine kak kamertje zonder vloer en gordijnen (dus hij kan niet fappen), zonder internet en tv, zonder licht, zonder ramen die open kunnen, zonder bed/matras
![]()
Lekker treintjes rijden enzo toch
Treinen
zou je knuffelen tot het einde dwr tijden broederquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ook niet al te best, Opa is niet al te gezond meer, lichtjes uitgedrukt, en ik heb vandaag een redelijk emotionele dag. Nooit in vrijdag de 13e geloofd, maar ja t is wel toevallig.
sry sry, moet weer wat meer fokken eigenlijk, was er een tijdje een beetje half op uitgekekenquote:
Hoe kun je nou uitgekeken zijn op ons? Mijn hartje breektquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
sry sry, moet weer wat meer fokken eigenlijk, was er een tijdje een beetje half op uitgekeken
Omdat je niet weg magquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:37 schreef Onorgineel het volgende:
gvd waarom is het hier zo gezellig ineens
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:36 schreef Onorgineel het volgende:
even in ander nieuws klojo volgens mij kan 't best wat worden tussen jou en mur
Laatste voyeur(s) Studeur
Murdera
Murdera
Murdera
Murdera
Murdera
Murdera
Murdera
Murdera
Murdera
Nee ja het topic vond ik een bepaalde periode ook kut, in ieder geval, elke keer als ik keek was er weinig interessants/leuks aan qua users of gespreksonderwerpen of wat dan ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe kun je nou uitgekeken zijn op ons? Mijn hartje breekt
GA NIET WEG GODVERDOMME HET IS NET ZO GEZELLIG MET DEZE BAZENCLUB.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:32 schreef Onorgineel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Welke grafmongool verkiest dat nou toch gewoon voor naast een lekker naakt wijf te liggen in een warm bed met een bazenkat en internet en seks?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |