Dat is geen gezelligheid, gezelligheid zit in je hartje :$quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:45 schreef Studeur het volgende:
ik ben pas gezellig als er heel veel bier in mn maag zit
Het blijft FOK!quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:48 schreef Gridlok het volgende:
wel veel seksuele frustratie in deze topicje.
Post een foto en je hebt zo een paar potentiële pantersquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:53 schreef Gridlok het volgende:
Ofnaja denk niet dat vrouwen hier moeite hebben om een " partner " te vinden
Maar wil je dat ook.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Post een foto en je hebt zo een paar potentiële panters
Oh? Hoe weet jij dat nou weerquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:53 schreef Gridlok het volgende:
Ofnaja denk niet dat vrouwen hier moeite hebben om een " partner " te vinden
Okquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat ik stiekem een vagina heb.
Gridjequote:Op vrijdag 13 september 2013 22:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja toch, samen met de bierstier tanken.quote:
Ik heb nog 6 dagen, nieuwe content is echt te kk easy.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja toch, samen met de bierstier tanken.
Ja klopt, gingen nu maar gewoon samen groeperen en alle alliantie afklappen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb nog 6 dagen, nieuwe content is echt te kk easy.
zouquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
stelletje flikkers, allemaal de oven in.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja klopt, gingen nu maar gewoon samen groeperen en alle alliantie afklappen.
Flink wat joden geroosterd ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
stelletje flikkers, allemaal de oven in.
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:05 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben gewoon high van het leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:06 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben high van murdera's dreads, gegrind en opgerookt.watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
HALLO MOIRAquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
Gegroet, beste stoners
Morgen gewoon van 09:00 tot 22:00 werken![]()
Zondag zijn opnames voor een reclamespotje in de winkel (waar ik ook de hele dag bij moet zijn als figurant, whehe), en na 17:00 willen ze de hele winkel rechttrekken enzo. Mag ik daar lekker 13 uur aan meehelpen
Mja nu nog maar een jointje, dan
Ben trouwens MTV's The Trip weer aan het kijken. Kennen jullie dat nog? Is alweer 10 jaar terug ofzo.
Met Steffen & Flip en Co & Rogier die van Gibraltar naar Noordkaap en vice versa moeten liften in 21 dagen.
Bazenprogramma met bazengasten was dat
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:08 schreef stefanhaan het volgende:
Nee dat is een leugen, ik ben mijn wiet gewoon bij mijn ouders vergeten.
Het leven is ook een leugen, het is een complot van de VS.quote:
zo hoort hetquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:05 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben gewoon high van het leven.
Ik ben high van murdera's dreads, gegrind en opgerookt.hard gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aaah nicequote:Op vrijdag 13 september 2013 23:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
HALLO MOIRA![]()
jammer dat je moet werken. ik moet ook werkenmaar vanavond weer die chick zien, ik ben verliefd
Nu zie ik jou voor me stoned rare dierenplaatjes opzoeken op googlequote:Op vrijdag 13 september 2013 23:10 schreef stefanhaan het volgende:
Heb sowieso eigenlijk al lang niet meer geblowed. Niet echt behoefte aan eigenlijk, heb het toch te druk met school. Als ik dan blow komt er niks meer van wat ik moet doen
Ga ik alleen maar rare dierenplaatjes opzoeken op google
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu zie ik jou voor me stoned rare dierenplaatjes opzoeken op google
Ik ben high van murdera's dreads, gegrind en opgerookt.IewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Weet je wat pas smerig is?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat haar in joint ook fucking smerig is?
Okselhaar is best lekker, krijg je er een soort van kaneel smaakje aan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat haar in joint ook fucking smerig is?
mwah ik heb een nieuw "baantje", in de zin van studiestof voor mn studie samenvatten. oftewel betaald krijgen voor studerenquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aaah niceSTU'S GETTING LAAAAIIIDDD
Terecht ook, dat heb je verdiend
Moet jij ook 13 uur werken?En de volgende dag ook de hele dag?
Harde leventje, dat noemen ze dan 'weekend'
Vertelquote:
Zal het eens proberenquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Okselhaar is best lekker, krijg je er een soort van kaneel smaakje aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |