quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Heus nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
Stapavond? Daar ben ik heul te oud voor joh
Stappen dan maar overslaan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
Stapavond? Daar ben ik heul te oud voor joh
Lame?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha dat is wel een beetje lame maar goed, dat was in 3.5 volgens mij ook mogelijk.
Helaas hangen sommige lichaamsdelen nog meer dan anderen.quote:
Don't wanna know.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas hangen sommige lichaamsdelen nog meer dan anderen.
Een zeer groot maatschappelijk probleem inderdaad en de overheid doet er niets aan. Schandeligquote:
Geen last van gelukkigquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een zeer groot maatschappelijk probleem inderdaad en de overheid doet er niets aan. Schandelig
Dat klinkt wel heel... eh... tja...quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
daarom zit ik op de bank ... met mijn stripje strepsils...
het zal eens meezitten
Relluuuuuuuhquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
Buuf!
Ik had er bijna iemand klem gezet in de straat, de klapjosti ging tegen de richting in he?
ja watquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel... eh... tja...
Oeh! Net nu ik morgen al de hele dag weg ben.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
ja wat
Morgen ben ik hees jonguh, vet geil ditdat
Ik heb een paar dagen een mokkel vast gereden die dacht even snel tegen de richting in te gaan.. heftig tegen me gebaren en alles.. dikke pechquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
Buuf!
Ik had er bijna iemand klem gezet in de straat, de klapjosti ging tegen de richting in he?
He wat naar nouquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh! Net nu ik morgen al de hele dag weg ben.
er zijn al boetes uitgedeeld he?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen een mokkel vast gereden die dacht even snel tegen de richting in te gaan.. heftig tegen me gebaren en alles.. dikke pech.. Ik heb een hekel aan mensen die denken dat ze alles maar kunnen maken
!!
Beter voor ze, ik ben altijd de lul terwijl ik altijd volgens de regels leefquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er zijn al boetes uitgedeeld he?
maar idd.
ik heb nog nooit een boete gehad, ik ben zoooo braafquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Beter voor ze, ik ben altijd de lul terwijl ik altijd volgens de regels leef..
Ik heb een parkeerboete gehad een keerquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een boete gehad, ik ben zoooo braaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |