Top bedankt! ik zat te zoeken onder tokens / coinsquote:Op zondag 15 september 2013 16:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Aliexpress even checken?
http://www.aliexpress.com(...)id=SB_20130915062130
Maak er vier van!quote:Op zondag 15 september 2013 20:45 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Nee helaas, dat gaat voor deze niet op. En ik heb al drie Sea-Gulls.
Hahaha, verschrikkelijk. :pquote:Op zondag 15 september 2013 20:55 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Maak er vier van!
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item4ac7105227
Dacht dat handelen e.d. hier niet toegestaan was ;-)quote:Op zondag 15 september 2013 20:48 schreef revpolen het volgende:
[..]
Top bedankt! ik zat te zoeken onder tokens / coins
Voor de vraag betreft aliexpress.. Ik heb er al zo rond de 20.000 usd gekocht...
alles safe! ( op me fiets na)
waar zie jij handel dan? Ben gewoon China verslaafd door julliequote:Op zondag 15 september 2013 23:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dacht dat handelen e.d. hier niet toegestaan was ;-)
Shiz! Zeg er wat van!quote:Op maandag 16 september 2013 01:15 schreef revpolen het volgende:
[..]
waar zie jij handel dan?
Ik bestel elke dag juwelen voor de juwelierszaak van mijn vriendin( hebben inmiddels vaste juwelier in China
) gaat allemaal lekker zwart
En je quadcopter of koptelefoon ermee pimpen wordt um ook niet.quote:Op maandag 16 september 2013 08:10 schreef shiznuts het volgende:
Diamanten. Pfff. Kun je niet eens een accu in stoppen.
Cool. Laat maar weten of het wat is.quote:Op zondag 15 september 2013 23:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dacht dat handelen e.d. hier niet toegestaan was ;-)
on topic:
Kon het niet laten, nog twee stropdassen onderweg.
Geen geld vergeleken met Nederland (nu de kwaliteit afwachten)
Zal er toevallig net ook ff die kleding te checken maar ik snap je verhaal niet echt.quote:Op maandag 16 september 2013 19:55 schreef neo2000 het volgende:
Mezelf opgemeten en een M besteld. Voornamelijk omdat ik vaak M draag, en bij een S de mouwen te kort waren geweest volgens tabel. Tevens valt CHina kleding ook nog eens vaak kleiner uit dan gedacht dus.. Well.. Die M zou hier een L danwel XL zijn denk ik.
Model valt ook niet getailleerd zoals op het plaatje.. Valt dus van geen meter. Misschien was dit met een S beter geweest, maar in dit geval, meh. Stof ziet er ook een stuk dunner uit als op het plaatje; daar ziet de stof er vrij stug uit. In de praktijk blijkt de stof een stuk dunner, waardoor deze gemakkelijk "kreukt." Op het plaatje lijkt het stugge stof, maar is eigenlijk dus erg 'slap'. We hebben een kennis die nogal goed is in het inkorten van spijkerbroeken en zo, dus allicht kan ik die nog eens vragen of ze 'm op een of andere manier ietwat in kan nemen of zo, maar zoals ie er nu bij hangt, zal ik 'm niet dragen.![]()
Ah ik heb die jas ook besteld. En heb expres een maat groter genomen dan gemeten aangezien ik een vest heb wat precies de andere kant op ging qua maat.quote:Op maandag 16 september 2013 19:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En je quadcopter of koptelefoon ermee pimpen wordt um ook niet.
[..]
Cool. Laat maar weten of het wat is.
Heb trouwens de jas van Banggood binnen en hij is.. Euhm, tsjah. Had hem in de kleur Camel besteld, aangezien zwart met onze kat niet een daverend succes gaat worden. Is ook weer eens wat anders dacht ik.
http://www.banggood.com/S(...)er-Coat-p-80158.html
Mezelf opgemeten en een M besteld. Voornamelijk omdat ik vaak M draag, en bij een S de mouwen te kort waren geweest volgens tabel. Tevens valt CHina kleding ook nog eens vaak kleiner uit dan gedacht dus.. Well.. Die M zou hier een L danwel XL zijn denk ik.
Model valt ook niet getailleerd zoals op het plaatje.. Valt dus van geen meter. Misschien was dit met een S beter geweest, maar in dit geval, meh. Stof ziet er ook een stuk dunner uit als op het plaatje; daar ziet de stof er vrij stug uit. In de praktijk blijkt de stof een stuk dunner, waardoor deze gemakkelijk "kreukt." Op het plaatje lijkt het stugge stof, maar is eigenlijk dus erg 'slap'. We hebben een kennis die nogal goed is in het inkorten van spijkerbroeken en zo, dus allicht kan ik die nog eens vragen of ze 'm op een of andere manier ietwat in kan nemen of zo, maar zoals ie er nu bij hangt, zal ik 'm niet dragen.![]()
Ja, heb hem uitgehangen aan een hanger om te kijken of dat wat zal helpen maar helaas. Kan wel een foto maken terwijl ie ophangt aan z'n hanger voor de liefhebbers. Is alleen wel met led kunstlicht, dus zal waarsch. niet helemaal goed overkomen. Hopelijk past de jouwe beter. Ik ga de mijne nog maar eens even nameten voor de zekerheid, misschien hebben ze wel een model opgestuurd met verkeerde maatlabeltje er in. Blijf hopen, lol.quote:Op maandag 16 september 2013 21:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah ik heb die jas ook besteld. En heb expres een maat groter genomen dan gemeten aangezien ik een vest heb wat precies de andere kant op ging qua maat.
Ik hoop' m deze week binnen te krijgen. Beetje jammer van de stof als ik het zo lees.
Wel jammer, dat soort mooie jassen kosten hier al gauw 100/150 euroquote:Op maandag 16 september 2013 19:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heb trouwens de jas van Banggood binnen en hij is.. Euhm, tsjah. Had hem in de kleur Camel besteld, aangezien zwart met onze kat niet een daverend succes gaat worden. Is ook weer eens wat anders dacht ik.
Foto is opzich wel welkom. Kunnen wij beetje schatten hoe bepaalde stof die op sites geadverteerd wordt in het echt valt. Zo ziet/voelt dat $5 (of wat was het?) vest ook anders aan dan leek.quote:Op maandag 16 september 2013 21:40 schreef neo2000 het volgende:
Ja, heb hem uitgehangen aan een hanger om te kijken of dat wat zal helpen maar helaas. Kan wel een foto maken terwijl ie ophangt aan z'n hanger voor de liefhebbers. Is alleen wel met led kunstlicht, dus zal waarsch. niet helemaal goed overkomen. Hopelijk past de jouwe beter. Ik ga de mijne nog maar eens even nameten voor de zekerheid, misschien hebben ze wel een model opgestuurd met verkeerde maatlabeltje er in. Blijf hopen, lol.
Kwastje + scheerzeep (de vergulde hand, wilkinson)quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:33 schreef Iemand91 het volgende:
Topic was uit MyAt?
[..]
Foto is opzich wel welkom. Kunnen wij beetje schatten hoe bepaalde stof die op sites geadverteerd wordt in het echt valt. Zo ziet/voelt dat $5 (of wat was het?) vest ook anders aan dan leek.
Trouwens de kracht van internet; weten in welk exact vliegtuig (D-AALB) je pakketje deze kant opkomt.
Ja; ik mag morgen iets leuks verwachten(bevindt zich nu in Leipzig namelijk...)
Hopelijk geen extra kosten; 't ding is al duur genoeg...
[ afbeelding ]
En wat betreft kwaliteitsspul zoals hierboven besproken
(geen schreeuwerige merken); ik heb ook iets op het oog uit China om m'n huidige systeem te vervangen; dit:
Kost ook geen hol namelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |