abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131143231
Hallo Fokkers,

Heeft iemand ook een kpn tv ontvanger (zo zilver kastje) thuis en ook de volgende probleem heeft gehad? We kunnen namelijk nu alleen met onze afstandbediening met de pijltjes toets naar de volgende zender klikken en niet meer dat je bijv. nummer 7 klikt dat die verspring naar een ander zender. Soms lukt het wel, maar dat is zo irritant. En oyja en die blauwe informatie balk blijft ook gewoon nu hangen op het beeldscherm, tenzij je op exit klikt dan gaat die weer weg Krrr.

Dus heeft iemand ook dit probleem gehad en hoe hebt je toen opgelost? Thanks!!
pi_131143734
Ik heb ook zo'n kut ding. Maar dat probleem heb ik niet. Misschien even resetten? Ik vind zenders verwisselen zo fucking traag gaan.
pi_131147408
Dat ben ik idd ook met je eens! Maar hoe bedoel je met resetten? Dat je de zenders opnieuw zoekt met de zoekfunctie of..?
pi_131148925
Nee, heb je een experiabox? Als het goed is heb je helemaal rechts een zwarte knopje. Die even een paar seconden induwen. Anders de stekker eruit trekken. Misschien wilt dat helpen.
pi_131159586
Nee ik heb die experiabox niet. We hebben deze https://www.google.nl/sea(...)ger.html%3B500%3B333

En dus zie ik geen resetknopje.
pi_131159656
Dan heb ik een andere. Maar anders de stekker eruit trekken, wacht eeb tiental secondes.
pi_131178581
grote kans dat de voeding van dat ding even in de revisie moet voor een euro of 5 :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')