Dit, en ik kan 'em komen ophalen. 365quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:30 schreef Stuart het volgende:
Wat is de oorspronkelijke aankoopdatum van de telefoon? Ondanks dat je aangeeft dat deze is vervangen heeft dat geen invloed op de garantieperiode. Die is na vervanging dezelfde periode als de vorige of 3 maanden (de langste periode geldt), maar dat laatste is in dit geval niet van toepassing.
De orginele aankoopdatum is 28-09-2013, tevens heb je tegenwoorrdig 2 jaar garantie, er zit dus nog een jaar garantie op.quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:30 schreef Stuart het volgende:
Wat is de oorspronkelijke aankoopdatum van de telefoon? Ondanks dat je aangeeft dat deze is vervangen heeft dat geen invloed op de garantieperiode. Die is na vervanging dezelfde periode als de vorige of 3 maanden (de langste periode geldt), maar dat laatste is in dit geval niet van toepassing.
jij hebt hem gekocht in de toekomst?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:03 schreef Bankpasje het volgende:
[..]
De orginele aankoopdatum is 28-09-2013, tevens heb je tegenwoorrdig 2 jaar garantie, er zit dus nog een jaar garantie op.
Check: http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/
Echter, de voorkant heeft geen enkel krasje, alleen boven bij de home knop is de lak of verf heeeeel iets afgebladerd, dit is op de foto toch niet te zien.
De eerste die 450 bied mag hem gelijk ophalen.
Excuses, 2012 natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij hebt hem gekocht in de toekomst?
450 minimaal, voor minder hou ik hem liever zelf.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:33 schreef ChefvanOekels het volgende:
Ik bied 400, en zou hem,vanmiddag kunnen ophalen
440, en we hebben een dealquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:47 schreef 0108daniel het volgende:
Ze staan al goedkoper op internet.
Daarom bied ik 430.
Dan gaat het over.quote:
2 jaar garantie? Waar dan? Niet bij Apple zelf in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:03 schreef Bankpasje het volgende:
[..]
De orginele aankoopdatum is 28-09-2013, tevens heb je tegenwoorrdig 2 jaar garantie, er zit dus nog een jaar garantie op.
Check: http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/
Echter, de voorkant heeft geen enkel krasje, alleen boven bij de home knop is de lak of verf heeeeel iets afgebladerd, dit is op de foto toch niet te zien.
De eerste die 450 bied mag hem gelijk ophalen.
Jawel, apple is zich eindelijk gaan schikken naar de europese wettelijke termijn. Niet dat ze een keuze haddenquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:33 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
2 jaar garantie? Waar dan? Niet bij Apple zelf in ieder geval.
bij de toko waar je heb weghebt en als dat apple zelf is dan heb je via apple 2jaar en anders is het tweede jaar voor de toko waar hij wegkomtquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:51 schreef freud het volgende:
[..]
Jawel, apple is zich eindelijk gaan schikken naar de europese wettelijke termijn. Niet dat ze een keuze hadden
Is gedeeltelijk waar. Hun eigen fabrieksgarantie is 1 jaar en je kan binnen 2 jaar na aankoop nog een claim op basis van je consumentenrecht indienen. Echter lukt het bijna nooit om die te rechtvaardigen, weet ik uit ervaring.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:51 schreef freud het volgende:
[..]
Jawel, apple is zich eindelijk gaan schikken naar de europese wettelijke termijn. Niet dat ze een keuze hadden
Dat ik slecht hoorbaar ben gebeurde pas nadat ik deze hier online heb gezet, het lijkt mij dan ook netjes om dit nu te vermelden, en aan te geven dat ik hiervoor een nieuwe heb teruggekregen.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:11 schreef ColtZ40 het volgende:
Lekkere manier van zaken doen. Stik erin.
Bij de Apple store de garantie 1 jaar volgens mij.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:01 schreef Bankpasje het volgende:
UPDATE:
Tijdens het bellen hoorde mensen mij slecht, ik heb hiervoor contact opgenomen met apple, ik krijg nu een nieuwe iPhone 5 toegestuurd! bewijs hiervan is aanwezig.
Nog steeds te koop, alleen met 3 maand extra garantie en een compleet nieuwe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |