Is het ookquote:Op donderdag 19 september 2013 15:43 schreef Norrage het volgende:
Elvis Costello samen met the Roots
Dat moet wel vet zijn
Prima plaat idd.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:04 schreef Bol_Wan het volgende:
Nieuwe Sebadoh stelt ook zeker niet teleur. Ze kunnen het nog hoor
Hmm was wel leuk, maar niet super verder.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:04 schreef Bol_Wan het volgende:
Nieuwe Sebadoh stelt ook zeker niet teleur. Ze kunnen het nog hoor
Dit vind ik dus vrij weinig aan. Hoe kan dit de BBC-Sound van 2013 zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 10:45 schreef Z het volgende:
CHVRCHES op de luisterpaal. Ben benieuwd of ze de hoge verwachtingen in weten te lossen.
Ik vond de plaat behoorlijk sterk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit vind ik dus vrij weinig aan. Hoe kan dit de BBC-Sound van 2013 zijn
Sommige hypes begrijp ik echt niet, zoals deze inderdaad. De Eefje de Visser hype begrijp ik ook niet zo. Mooie stem en teksten, maar weinig variatie in de nummers.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:43 schreef Norrage het volgende:
Maar dit kan ik geen heel album volhouden zeg. En begrijpen waarom het zo'n hype is doe ik ook niet...zal wel kapot gedraaid worden op 3fm.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zat net een interview met Jon Hopkins te lezen. Op de vraag wat zijn favoriete nummer aller tijden was, gaf 'ie dit antwoord:
Wat een keuze.
Sowieso is Spaanse indie best goed. Volgens mij wel onderschatquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:39 schreef Kerftminister het volgende:
Erg goed dit, wel oppassen, want niet alles van hen is even goed.
En dan nu een van de meest onderschatte bands ooit:
Os Mutantes
Heb ze leren kennen door die verrekte Flying Lotus, die een nummer van ze samplede op zijn Captain Murphy album.
Goatquote:
Os Mutantes is Braziliaans.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sowieso is Spaanse indie best goed. Volgens mij wel onderschat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |