Ik ga 'm de 7e zien hier in Londen. Ben benieuwd of ie de grote zaal van Paradiso een beetje vol kan krijgen. Zou mooi zijn.quote:
A beer. Thank you.quote:The grandeur, though, is short-lived, and that’s the most profound and affecting thing about Dream River. At its core, this is a record about accepting and even embracing the smallness of human life, and how difficult that can be, given our damnably innate sense of adventure, ambition, and restlessness. For at least four minutes, though, Callahan finds peace and stillness in the form of “Small Plane”. The song is a quiet miracle; an afternoon epiphany told in dream logic and simple language to no one, because his only companion is taking a nap. And yet, what a perfect moment to take stock of things: “I really am a lucky man/ Flying this small plane.” It’s a testament to simplicity, or maybe just the power of his wistful, prismatic delivery, that a songwriter once known for his delight in intricate wordplay has never sung more stirring words than these.
Hij is mooi hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:08 schreef Maxerazzi het volgende:
De nieuwe Callahan is BNM op Pitchfork, dus vandaag wil ik geen kwaad woord horen over deze quasi-intellectuelen, heren.
BILL CALLAHAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ga 'm de 7e zien hier in Londen. Ben benieuwd of ie de grote zaal van Paradiso een beetje vol kan krijgen. Zou mooi zijn.
Heb je 'm trouwens al geluisterd, Z?
"Ben je bang dat je niet meer kan zingen zodra je de baard in de keel krijgt?"quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:18 schreef MaJo het volgende:
Jullie nog goede vragen voor The Strypes? Ik ben een beetje blanco vandaag
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
"Ben je bang dat je niet meer kan zingen zodra je de baard in de keel krijgt?"
Vraag ze misschien iets over Arctic Monkeys, met wie ze gaan touren.quote:
Pas op met goede quotes uit recensies van P4Kquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:20 schreef Maxerazzi het volgende:
Tof, ben benieuwd naar je eerste ervaringen met het album.
Goede quote uit recensie P4K:
[..]
A beer. Thank you.
A beer. Thank you.
A beer...
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:33 schreef BoerBert het volgende:
Ja, of de gitarist niet Jamie Cook wil vervangen voor live-optredens.
was ik al van planquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Vraag ze misschien iets over Arctic Monkeys, met wie ze gaan touren.
Wát een album zeg. Ik kan al wel zeggen zijn beste. Misschien wel van dit jaar. Ongelooflijk meeslepend..,klassiekertje. Maar ik hou het hierbij , want ik mag van jullie niet te snel optimistisch zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij is mooi hoorheel eigenaardig album, schitterend subtiel, enorm onvoorspelbaar. Spannend. Heel mooi
Ik probeer ook al de hele tijd mijn enthousiasme te temperen. Wil maar niet lukken, het is gewoon een te goede plaat. Callahan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wát een album zeg. Ik kan al wel zeggen zijn beste. Misschien wel van dit jaar. Ongelooflijk meeslepend..,klassiekertje. Maar ik hou het hierbij , want ik mag van jullie niet te snel optimistisch zijn.
Maar toch:
Beetje zoals Nick Drake. Heb ik ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:08 schreef Maxerazzi het volgende:
Tja, Sometimes I Wish We Were An Eagle blijft toch wel mijn favoriet, maar dan luister ik zijn andere werken (daarmee bedoel ik dus ook onder Smog) en vraag ik me af of ik nou wel een favoriet heb. In ieder geval wonderlijk hoe hij zichzelf op iedere plaat opnieuw uit weet te vinden met wat subtiele aanpassingen, waardoor een album compleet anders kan aanvoelen.
Prachtige song inderdaad. Maar, DO2, wordt het niet eens tijd dat jij mee gaat doen in onze verering van het nieuwe pareltje van Bill?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:19 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Prachtige song inderdaad. Maar, DO2, wordt het niet eens tijd dat jij mee gaat doen in onze verering van het nieuwe pareltje van Bill? het nieuwe pareltje van Bill eens gaat luisteren, zodat je mee kunt doen met de verering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |