abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131255321
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee man. Heb je wel eens Engelse wetenschappelijke literatuur gezien? :') Dat er woorden in staan die iets boven het niveau van havo-Engels zijn maakt het niet wetenschappelijk.
perpetually increasing distortion klinkt wel wetenschappelijk :D

Ik moet overigens genoeg artikelen doorlezen, maar dat leest makkelijker weg dan die dingen op Pitchfork :P Maar dat is meer omdat ik dat jargon beter beheers.
pi_131255493
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik moet overigens genoeg artikelen doorlezen, maar dat leest makkelijker weg dan die dingen op Pitchfork :P Maar dat is meer omdat ik dat jargon beter beheers.
Nee, sorry. :P
pi_131255506
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat leest misschien anders maar ja, in principe staat er niet meer dan telkens toenemende ruis. Dat is in het Engels ook niet echt anders te zeggen..
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_131255553
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, sorry. :P
Hehe. Dan is het toch echt mijn gebrekkige beheersing van de taal :')
pi_131255563
Ik heb nog nooit een P4K recensie gelezen. Wel geprobeerd maar wat een langdradige meuk altijd :r
Kijk wel altijd naar de cijfers :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_131255609
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:16 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog nooit een P4K recensie gelezen. Wel geprobeerd maar wat een langdradige meuk altijd :r
Kijk wel altijd naar de cijfers :Y
Ook overdreven :@ Het is geen Nijntje, maar je doet voorkomen alsof het echt niet mogelijk is er doorheen te worstelen. Dan is je Engels niet zo sterk of je stelt je een beetje aan, is mijn analyse :7
pi_131255781
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ook overdreven :@ Het is geen Nijntje, maar je doet voorkomen alsof het echt niet mogelijk is er doorheen te worstelen. Dan is je Engels niet zo sterk of je stelt je een beetje aan, is mijn analyse :7
ben het wel eens met Norrage hoor, vaak heel langdradig en meanderend geschreven. Plus het heeft een beetje zo'n ingegoten stijl. Volgens mij hebben de journalisten daar weinig creatieve vrijheid..
pi_131256015
Nou ja, het valt mij in elk geval nooit heel zwaar. De literatuur die soms bij mijn studie voorbijkomt is vele malen erger, en daar ken ik zoals Bob al zei in elk geval het jargon nog van :')
pi_131256228
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef Tchock het volgende:
Nou ja, het valt mij in elk geval nooit heel zwaar. De literatuur die soms bij mijn studie voorbijkomt is vele malen erger, en daar ken ik zoals Bob al zei in elk geval het jargon nog van :')
Colleges zijn hier gelukkig eigenlijk altijd in prettig (lees: eenvoudig doch correct) Engels. Bevalt me goed en kost me totaal geen moeite om te volgen. In vakliteratuur ken ik de standaardwoorden wel en veel vaktaal ook, alleen sommige woorden ken ik niet, omdat het toch vaak moeilijker geschreven is dan dat men zo zou vertellen. Boeken die ik lees verschillen echt heel erg. Sommigen zeer eenvoudig Engels en sommigen zeer complex. Doe mij dat eerste maar, want dat is voor mij veel begrijpelijker.
pi_131256290
quote:
17s.gif Op maandag 16 september 2013 21:26 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Colleges zijn hier gelukkig eigenlijk altijd in prettig (lees: eenvoudig doch correct) Engels. Bevalt me goed en kost me totaal geen moeite om te volgen. In vakliteratuur ken ik de standaardwoorden wel en veel vaktaal ook, alleen sommige woorden ken ik niet, omdat het toch vaak moeilijker geschreven is dan dat men zo zou vertellen. Boeken die ik lees verschillen echt heel erg. Sommigen zeer eenvoudig Engels en sommigen zeer complex. Doe mij dat eerste maar, want dat is voor mij veel begrijpelijker.
Mijn studie (colleges en studieboeken) zelf is volledig in het Nederlands (wat gezien het onderwerp niet zo raar is) maar veel literatuur is wel Engels.
pi_131257247
Kom op, Pitchfork is qua taal zwaar over de top en bovenal quasi-literair, dat is hun handelskenmerk. Dat worstelen heeft niet zozeer met taalbeheersing te maken, eerder met Pitchforks stijl.
pi_131257352
quote:
3s.gif Op maandag 16 september 2013 21:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Kom op, Pitchfork is qua taal zwaar over de top en bovenal quasi-literair, dat is hun handelskenmerk. Dat worstelen heeft niet zozeer met taalbeheersing te maken, eerder met Pitchforks stijl.
Niemand zegt ook dat het heel makkelijk is, maar hier wordt gedaan alsof je het Oude Testament in het originele Hebreeuws door moet worstelen :D
pi_131258203
Ik zie alleen wat kritiek dat de stukken wat langdradig en geforceerd kunnen zijn. Zo heftig is het toch allemaal niet? Enfin, beetje non-discussie dit.

Ik kwam dit filmpje tegen gisteren en vond het toch wel een erg mooie sfeer neerzetten. Blijft daarnaast een prachtig album. :)

pi_131258428
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

Niemand zegt ook dat het heel makkelijk is, maar hier wordt gedaan alsof je het Oude Testament in het originele Hebreeuws door moet worstelen :D
Serieus de moeilijkst denkbare Nederlandse bijbel is beter leesbaar dan P4 :P
pi_131259716
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

wat Max zegt. We hebben het niet over moeilijk, meer over traag en stroperig ;)
pi_131262233
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

wat Max zegt. We hebben het niet over moeilijk, meer over traag en stroperig ;)
Precies. En doodsaai. Ik lees recensies om leuke dingen over albums te weten te komen, maar bij P4k is dat als een speld in een hoop geblaat. Echt verschrikkelijk vind ik het. En aan mijn Engels ligt het niet. Integendeel, ik lees en schrijf dat makkelijker dan Nederlands. Enige Nederlands dat ik ooit lees is dit forum en de krant. En een spaarzaam muziekblogje ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_131262291
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:52 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zie alleen wat kritiek dat de stukken wat langdradig en geforceerd kunnen zijn. Zo heftig is het toch allemaal niet? Enfin, beetje non-discussie dit.

Ik kwam dit filmpje tegen gisteren en vond het toch wel een erg mooie sfeer neerzetten. Blijft daarnaast een prachtig album. :)

Haar live gezien in de kerk op Vlieland. Was vrijwel alleen maar vocaal, een beetje saai maar heel indrukwekkend. Leuk hoor :Y
pi_131262319
Ga jij 's de nieuwe Callahan luisteren, Nor.
pi_131262573
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2013 22:56 schreef Maxerazzi het volgende:
Ga jij 's de nieuwe Callahan luisteren, Nor.
Ohja. Straks op bed :Y
pi_131265869
Pitchfork reviews is altijd een hele hoop geblaat over niks. Er wordt niks over het album gezegd, maar gewoon een beetje geluld over intenties en meningen die nergens op gebaseerd zijn. Heb ooit een Pitchfork review gelezen van het debuut van The Mars Volta dat hard afgekraakt werd zonder goede argumenten, toen maar gekozen het te negeren.

Ook ernstig hoe ze platen als Yeezus dan wel geweldig vinden. :')
pi_131265905
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:07 schreef Kerftminister het volgende:
Pitchfork reviews is altijd een hele hoop geblaat over niks. Er wordt niks over het album gezegd, maar gewoon een beetje geluld over intenties en meningen die nergens op gebaseerd zijn. Heb ooit een Pitchfork review gelezen van het debuut van The Mars Volta dat hard afgekraakt werd zonder goede argumenten, toen maar gekozen het te negeren.

Ook ernstig hoe ze platen als Yeezus dan wel geweldig vinden. :')
Niet te veel lezen daar. Hun Best New Music checken en kijken of er nog bekende namen tussen staan verder :P
  Moderator dinsdag 17 september 2013 @ 00:18:19 #72
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_131266212
Jullie nog goede vragen voor The Strypes? Ik ben een beetje blanco vandaag :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_131266408
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 23:02 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ohja. Straks op bed :Y
Wow......
pi_131266445
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:25 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wow......
Ligt je bed goed?
pi_131269780
10 februari Bill Callahan in Paradiso.
Aldus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: