Utregquote:Op zondag 22 september 2013 23:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Conferentie? Of is die stage gelukt te regelen zonder dat ik dat wist?
En ik zit in Utrecht Tchock
Volgens mij nietquote:Op maandag 23 september 2013 00:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Utregwelke buurt woon je, of heb ik dat al eens gevraagd?
We zijn ook niet altijd even vrouwvriendelijk hier.quote:Op maandag 23 september 2013 00:13 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht leuk een nieuwe vrouw in dit topictotdat ik de laatste twee posts las
Die 2e post ging nog welquote:Op maandag 23 september 2013 00:13 schreef MaJo het volgende:
dat kunnen zoveel buurten zijnquote:Op maandag 23 september 2013 00:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij nietbuurt het centrum!
Ik woon écht centrum. 30 meter van de Domquote:Op maandag 23 september 2013 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat kunnen zoveel buurten zijnik woon in pijlsweerd, ook vlak bij het centrum
daar heb ik nog nooit last van gehadquote:Op maandag 23 september 2013 00:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
We zijn ook niet altijd even vrouwvriendelijk hier.
28. Maakt het nog triester he?quote:Op maandag 23 september 2013 00:16 schreef DO2 het volgende:
[Bijdehante opmerking]Ze zal wel net 14 zijn.[/Bijdehante opmerking]
dan moet je niet in de buurt van het centrum zeggenquote:Op maandag 23 september 2013 00:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik woon écht centrum. 30 meter van de Dom
Ik dacht dat je met buurt, buurt bedoelde. Als je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 23 september 2013 00:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
dan moet je niet in de buurt van het centrum zeggenwel toffe locatie!
Beter bijdehant dan bijdevoet.quote:Op maandag 23 september 2013 00:16 schreef DO2 het volgende:
[Bijdehante opmerking]Ze zal wel net 14 zijn.[/Bijdehante opmerking]
ik heb het nieuwe album nog nooit geluisterdquote:Op maandag 23 september 2013 00:18 schreef Norrage het volgende:
Ik vind ze ook fantastisch hoor! Anders zou ik nooit voor 40 euro naar de HMH gaan
Deze mannelijke reacties heb jij toch ook ondergaan?quote:Op maandag 23 september 2013 00:13 schreef MaJo het volgende:
dan zou het alsnog gewoon de buurt het centrum zijnquote:Op maandag 23 september 2013 00:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met buurt, buurt bedoelde. Als je snapt wat ik bedoel.
Idd werd snel saaiquote:Op maandag 23 september 2013 00:21 schreef Kerftminister het volgende:
Vond die Roots + Costello plaat trouwens niet heel erg boeiend. Terwijl de plaat met John Legend een paar jaar geleden echt geweldig was. Vooral de 'I Write Left-Handed' van Bill Withers. Die is misschien nog wel beter dan het origineel dat ook al echt geweldig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |