Op maandag moet er eigenlijk ook gewerkt worden, dus dat wordt hem voor mij ook niet. (Ik geef de volgende dag ook een presentatie, dus sowieso niet handig).quote:Op zondag 22 september 2013 23:33 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
http://www.fabriclondon.com/club/listing/821
Central, richting East.
Volgende week dus in dat abo van Other People, dus ik neem aan dat de echte release niet lang op zich laat wachten.quote:
Zit jij in Londen??quote:Op zondag 22 september 2013 23:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op maandag moet er eigenlijk ook gewerkt worden, dus dat wordt hem voor mij ook niet. (Ik geef de volgende dag ook een presentatie, dus sowieso niet handig).
Ik meen dat de release op 8 oktober is in Berlijn.quote:Op zondag 22 september 2013 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgende week dus in dat abo van Other People, dus ik neem aan dat de echte release niet lang op zich laat wachten.
Nee, ten westen daarvan. Maar niet ver, volgens mij iets langer dan een half uur met de trein.quote:
Welkom in dit slangennestquote:Op zondag 22 september 2013 23:33 schreef LuciferRising het volgende:
Mag ik ook aan dit toppik meedoen? Geen idee wat indie is maar hou van muziek
Klinkt een beetje als Pussy Riot. Maar welkomquote:Op zondag 22 september 2013 23:33 schreef LuciferRising het volgende:
quote:Op zondag 22 september 2013 23:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Welkom in dit slangennest leuk topic#LXXXVI
Conferentie? Of is die stage gelukt te regelen zonder dat ik dat wist?quote:Op zondag 22 september 2013 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, ten westen daarvan. Maar niet ver, volgens mij iets langer dan een half uur met de trein.
Beiden. Zit er nu voor 3,5 maanden, mijn project had nog redelijk wat reisgeld beschikbaar. Reis zelf is ook niet duur, ging er toch al heen voor conferentie en kan er dus ook een paar maand huur van betalen.quote:Op zondag 22 september 2013 23:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Conferentie? Of is die stage gelukt te regelen zonder dat ik dat wist?
En ik zit in Utrecht Tchock
Houden van muziek is een goede reden om in dit topic te komen.quote:Op zondag 22 september 2013 23:33 schreef LuciferRising het volgende:
Heb je je inschrijfgeld al betaald? zo niet, PM me ffenquote:
Met picsquote:Op maandag 23 september 2013 00:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Heb je je inschrijfgeld al betaald? zo niet, PM me ffen
Aye, tenzij het een vent is. Ik hoef zijn Lucifer niet te zijn, Rising of nietquote:
Zo he, meid liet me dat gisteren horen, nou dan komt de muziekelitist in me naar boven hoor. Ben uiteindelijk geëindigd met een lulverhaal over Deltron 3030.quote:Op zondag 22 september 2013 22:29 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
En ik zal voortaan minder mijn mening erdoor proberen te drukken. Haten moeten we met zijn allen op die echte mainstream meuk zoals wat er nu op #1 staat in de top 50![]()
Ik snap dit niet heÁl die singer-songwriters tegenwoordig, en allemaal klinkt het hetzelfde en allemaal bereiken ze de #1 positie
![]()
Geen reet aan.quote:Op zondag 22 september 2013 23:46 schreef Maxerazzi het volgende:
LuciferRising, wat vind jij van The National?
Zo gezellig zeg!quote:Op maandag 23 september 2013 00:09 schreef LuciferRising het volgende:
Is dit een geheim genootschap ofzo? Hou je bijdehante opmerkingen lekker voor je. Internet helden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |