abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 september 2013 @ 21:35:30 #226
159761 Arn0
Abbey Road
pi_131458935
Als dit topic ooit uit elkaar valt, is het de schuld van The National.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_131459104
We moeten gewoon twee topics er van maken, één voor users die het nieuwe album wel goed vinden en één voor die het niks aan vinden. Al vermoed ik dat het actiever in de eerste gaat zijn.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zondag 22 september 2013 @ 21:43:46 #228
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_131459453
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:38 schreef Felagund het volgende:
We moeten gewoon twee topics er van maken, één voor users die het nieuwe album wel goed vinden en één voor die het niks aan vinden. Al vermoed ik dat het actiever in de eerste gaat zijn.
Waar wachten we dan nog op? ;)
pi_131459526
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 21:43 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Waar wachten we dan nog op? ;)
Ik vind jullie nog vrij gezellig, dus ik open hem maar niet. ;)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_131459709
Nou, 't is toch wat, al die verschillende meningen. The horror.
pi_131460026
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2013 21:49 schreef Maxerazzi het volgende:
Nou, 't is toch wat, al die verschillende meningen. The horror.
De meningen zijn juist de reden dat een reeks als deze werkt, maar ik vind het vervelend worden als je over sommige bands of albums überhaupt geen woord kunt zeggen zonder dat iemand nog even zijn sterk negatieve mening moet herhalen. We get it. Ik kraak ook niet tot in den treure muziek van anderen af dus waardeer ik het als anderen dat niet bij mij doen.

En als ik dat verkeerd zie moet ik gewoon niet meer posten over dingen als The National. :P
pi_131460361
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Voorspelbaar. Ik kan beter albums die al besproken zijn niet meer noemen :'). Ik vertel jou toch ook niet met elke mogelijkheid die ik krijg dat ik bepaalde muziek niet leuk vind? :')
Ik heb te laat geedit ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_131460429
Maar goed, qua goede platen moet ik dus vooral Bill Callahan gaan luisteren? Want daarvan lijkt iedereen wel (zeer) positief over te zijn.
Album top 100 2024
  Moderator zondag 22 september 2013 @ 22:05:16 #234
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_131460587
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
Godver wat is Trouble Will Find Me een prachtige plaat. Ik probeer te studeren met de muziek op de achtergrond maar ik word constant afgeleid door mooie zinnen en kippenvel.
Dankzij jou nu ook weer opstaan. Geweldige zondagavond plaat _O_ Eigenlijk altijd een goede plaat _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 22-09-2013 22:17:52 ]
pi_131461159
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

De meningen zijn juist de reden dat een reeks als deze werkt, maar ik vind het vervelend worden als je over sommige bands of albums überhaupt geen woord kunt zeggen zonder dat iemand nog even zijn sterk negatieve mening moet herhalen. We get it. Ik kraak ook niet tot in den treure muziek van anderen af dus waardeer ik het als anderen dat niet bij mij doen.

En als ik dat verkeerd zie moet ik gewoon niet meer posten over dingen als The National. :P
Ik vind het vooral vervelend dat jij altijd als een wijf reageert op andermans negatieve meningen over jouw mening...ik geef toe, ik moet eens ophouden met mijn mening over de nieuwe National te posten (daarom had ik hem ook binnen 5 seconden ge-edit, maar kennelijk refresh jij de site elke 4 seconden :P) maar bij de eerste keer dat iemand of ik een negatieve mening gaf zit jij al zo te miepen...Jij bent serieus de enige in dit topic waar niet gewoon vrijwel alles tegen gezegd kan worden...dat vind ik best jammer. En in welk opzicht is het telkens opnieuw posten van een positieve mening iets anders dan het posten van een negatieve mening? Ik zie het niet hoor...En meestal voorzie ik het nog van argumenten ook (ik zeg niet dat jij dat niet doet).

Maar goed. Laten we er maar over ophouden. De rest van dit forum (en vooral mensen als jij met een fantastische muzieksmaak) vindt de nieuwe National goed, en ik vind hem kut. En dat snap ik gewoon niet. Meestal zijn we het wel eens ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_131461641
Ik ben wel heel benieuwd naar hun concert 7 november :D Misschien kunnen ze me daar overhalen :) Gaan er nog meer?
pi_131461723
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2013 22:16 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik vind het vooral vervelend dat jij altijd als een wijf reageert op andermans negatieve meningen over jouw mening...ik geef toe, ik moet eens ophouden met mijn mening over de nieuwe National te posten (daarom had ik hem ook binnen 5 seconden ge-edit, maar kennelijk refresh jij de site elke 4 seconden :P) maar bij de eerste keer dat iemand of ik een negatieve mening gaf zit jij al zo te miepen...Jij bent serieus de enige in dit topic waar niet gewoon vrijwel alles tegen gezegd kan worden...dat vind ik best jammer.
Ik zal minder wijvig reageren en het volgende keer voor me houden.
pi_131461836
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik zal minder wijvig reageren en het volgende keer voor me houden.
:*
En ik zal voortaan minder mijn mening erdoor proberen te drukken. Haten moeten we met zijn allen op die echte mainstream meuk zoals wat er nu op #1 staat in de top 50 :r :r

Ik snap dit niet he :( Ál die singer-songwriters tegenwoordig, en allemaal klinkt het hetzelfde en allemaal bereiken ze de #1 positie :(
pi_131462383
We can't stooooop, so we won't stooooop

Poeet O+
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
  zondag 22 september 2013 @ 22:45:11 #240
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_131462809
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Norrage het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar hun concert 7 november :D Misschien kunnen ze me daar overhalen :) Gaan er nog meer?
Ik zou eigenlijk wel willen :{.
pi_131464022
Om het dan maar even op een ander onderwerp te gooien: mijn grote held Nicolas Jaar heeft een nieuw label opgericht, en onderdeel daarvan is dat er een wekelijkse uitgave wordt gedaan. Deze week bijvoorbeeld drie tracks van zijn labelvrienden, volgende week is de uitgave het nieuwe Darkside album. Er zit een soort abonnementsdienst aan gekoppeld, voor $5 per maand krijg je elke week de uitgave in download en toegang tot een stream van het volledige werk van dit label Other People en zijn vorige, Clown & Sunset.

Ik zit er sterk over te denken om het te doen. Wat is nou $5 per maand? :D Even uitzoeken hoe lang je er aan vast zit mocht het tegenvallen.

edit: er is ook een abo voor $50 per jaar, dan krijg je alle 52 uitgaves plus download van het volledige werk van de twee labels. :7

[ Bericht 7% gewijzigd door Tchock op 22-09-2013 23:13:51 ]
pi_131464268
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:08 schreef Tchock het volgende:
Om het dan maar even op een ander onderwerp te gooien: mijn grote held Nicolas Jaar heeft een nieuw label opgericht, en onderdeel daarvan is dat er een wekelijkse uitgave wordt gedaan. Deze week bijvoorbeeld drie tracks van zijn labelvrienden, volgende week is de uitgave het nieuwe Darkside album. Er zit een soort abonnementsdienst aan gekoppeld, voor $5 per maand krijg je elke week de uitgave in download en toegang tot een stream van het volledige werk van dit label Other People en zijn vorige, Clown & Sunset.

Ik zit er sterk over te denken om het te doen. Wat is nou $5 per maand? :D Even uitzoeken hoe lang je er aan vast zit mocht het tegenvallen.

edit: er is ook een abo voor $50 per jaar, dan krijg je alle 52 uitgaves plus download van het volledige werk van de twee labels. :7
Oooeh klinkt wel fijn...doet me denken dat ik Nicolas weer eens moet luisteren :D
pi_131464305
Wie zitten er allemaal op het label? Klinkt niet slecht voor de prijs.
Album top 100 2024
pi_131464440
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:14 schreef Felagund het volgende:
Wie zitten er allemaal op het label? Klinkt niet slecht voor de prijs.
Als het dezelfde lui zijn als op Clown & Sunset gaat dat om, voor zover ik weet:
Acid Pauli
Darkside
Just Friends
Nicolas Jaar
Nikita Quasim
Pavla + Noura
Soul Keita
Valentine Stip
Vgtnike
Will Epstein
Dave Harrington

Een paar zijn trouwens gewoon combinaties van andere namen, maar goed. :P
pi_131464497
Hier de (vrij waardeloze) site met meer info, voor geïnteresseerden.

http://other-people.net/

De eerste vijf/vier uitgaves waren dit album, opgehakt in stukjes:

edit: Dat klopt niet helemaal, zo te zien. Je kunt alleen oude edities niet bekijken zonder abo dus ik weet het niet zeker :')
pi_131464810
Meeeeh, Darkside staat over twee weken in Londen, en er zijn nog kaarten, maar dan heb ik net een eenmalig college in de avond. Meeeeeeeh. Meeeeeeeeeeh.
pi_131464842
quote:
9s.gif Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef Maxerazzi het volgende:
Meeeeh, Darkside staat over twee weken in Londen, en er zijn nog kaarten, maar dan heb ik net een eenmalig college in de avond. Meeeeeeeh. Meeeeeeeeeeh.
Hoe belangrijk zijn je colleges? :P Ik zou alles skippen voor zoiets :@
pi_131464973
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hoe belangrijk zijn je colleges? :P Ik zou alles skippen voor zoiets :@
Als ik 't goed begreep, behoorlijk belangrijk. Maar dat is een rekbaar begrip natuurlijk. :7
pi_131465030
quote:
Waar (welke kant) in Londen?
Album top 100 2024
  zondag 22 september 2013 @ 23:33:01 #250
159761 Arn0
Abbey Road
pi_131465090
quote:
Ach, colleges zijn helemaal niet belangrijk.

Gepost vanaf het gratis wifi-netwerk voor McDonalds werknemers.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')