De tiefus TS. Gek he, dat het ze niks boeit of je er nou wel of niet bent als ze je niks hoeven betalen...quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:58 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik krijg geen stage vergoeding... En boeit me weinig. Merendeel van m'n klasgenoten maakt gewoon volle weken terwijl ik in m'n bedje lig...laat zij maar 400 euro krijgen. Ik vind goed zo.
dit slaat nergens op. Ken zat stagiaires die zich kapot moeten werken onbetaald. Dus ben allang blij.quote:Op zondag 15 september 2013 19:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
De tiefus TS. Gek he, dat het ze niks boeit of je er nou wel of niet bent als ze je niks hoeven betalen...
Wat is daar fijn aan? Heb je echt het gevoel dat je serieus wordt genomen als je maar 20 uurtjes werkt in de week en voor de rest de uren mag opschrijven? Als ze het gevoel hebben dat je wat toevoegt aan het bedrijf dan hebben ze graag iemand die 36-40 uur werkt voor een paar honderd euro per maand.quote:
Ja? Dus?quote:Op zondag 15 september 2013 19:29 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
dit slaat nergens op. Ken zat stagiaires die zich kapot moeten werken onbetaald. Dus ben allang blij.
of je nu 8 uur daar bent waarvan je 4 uur niks doet en 4 uur wel wat... Of je doet paar uur iets en als er niks te doen is mag je gaan? Nou wat is het verschil. Niks. Alleen dan zit je thuis te nietsen en de rest op kantoorquote:Op zondag 15 september 2013 19:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja? Dus?
Vraag jij jezelf niet af wat je nou uiteindelijk kan na die 3 jaar?
als jij n middag vrij krijgt ben je allang blij a mattiquote:Op zondag 15 september 2013 19:37 schreef Kiid het volgende:
Oh, je krijgt geen geld van je stage? Niet zo gek dat je zo vaak weg mag. Wat kan hun het rotten. Als ze iemand hebben die tussendoor de koffie en koeken komt brengen zodat de fte'ers door kunnen blijven werken dan ben je al een 'meerwaarde'
Doe nou niet alsof je de man bentquote:Op zondag 15 september 2013 19:39 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
als jij n middag vrij krijgt ben je allang blij a matti
Je moet het niet afzetten tegen 'ergens anders niks doen', maar tegen 'iets leren'.quote:Op zondag 15 september 2013 19:36 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
of je nu 8 uur daar bent waarvan je 4 uur niks doet en 4 uur wel wat... Of je doet paar uur iets en als er niks te doen is mag je gaan? Nou wat is het verschil. Niks. Alleen dan zit je thuis te nietsen en de rest op kantoor
Hou op met deze afgunst please.quote:Op zondag 15 september 2013 20:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Je moet het niet afzetten tegen 'ergens anders niks doen', maar tegen 'iets leren'.
beetje fokken, beetje wappen, beetje fappen, beetje geld binnenharken. nee ik heb een zeer relaxte baanquote:Op zondag 15 september 2013 19:27 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
jij kan ook de hele dag beetje op je kontje zitten maatje.
En waarom is 'nietsen' bij jou de standaard, waar je de rest mee vergelijkt? Zo te horen vind jij op zaterdag op de markt staan een topstage.quote:Op zondag 15 september 2013 19:36 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
of je nu 8 uur daar bent waarvan je 4 uur niks doet en 4 uur wel wat... Of je doet paar uur iets en als er niks te doen is mag je gaan? Nou wat is het verschil. Niks. Alleen dan zit je thuis te nietsen en de rest op kantoor
Omdat dat stage vaak is, gewoon aanpassen aan de dagelijkse sfeer/sleur in een bedrijf. Leerzaam is het soms niet altijd.quote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
En waarom is 'nietsen' bij jou de standaard, waar je de rest mee vergelijkt? Zo te horen vind jij op zaterdag op de markt staan een topstage.
Dat heb je grotendeels zelf in de hand. Als je troep zoekt krijg je dat ook. Ik heb vorig jaar ongeveer 10 maanden stage gelopen bij een telefoniebedrijf, uiteindelijk een customer portal afgeleverd waar klanten binnenkort gebruik van gaan maken. Topstage, veel geleerd, veel gedaan, betaald gekregen, en ze hebben gezegd dat ik er kan afstuderen.quote:Op zondag 15 september 2013 21:10 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Omdat dat stage vaak is, gewoon aanpassen aan de dagelijkse sfeer/sleur in een bedrijf. Leerzaam is het soms niet altijd.
Wat deed jij dan voor stage? Klinkt wel goed.quote:Op zondag 15 september 2013 19:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is daar fijn aan? Heb je echt het gevoel dat je serieus wordt genomen als je maar 20 uurtjes werkt in de week en voor de rest de uren mag opschrijven? Als ze het gevoel hebben dat je wat toevoegt aan het bedrijf dan hebben ze graag iemand die 36-40 uur werkt voor een paar honderd euro per maand.
Ik kreeg gedurende mijn stage periode 350 euro per maand en daar wilde ze ook wat voor terug zien. Ik kan zeggen dat ik op mijn stage enorm veel heb geleerd in alle gebieden. En 'er zijn' of 'zien hoe anderen' het doen is anders dan het zelf doen. Op je bek gaan, leren en verbeteren. Daar moet een stage om draaien. Maar ik was dan wel ma/vr van half 9 tot half 6 zoet. Ik heb geloof ik de eerste week op vrijdag een uurtje eerder vrij gekregen, maar dat was alles.
En ik vond het niet echt zwaar eerlijk gezegd. Het was hoogstens even wennen aangezien het gelijk na de zomervakantie was. Over een paar maanden heb ik mijn afstudeerstage en daar heb ik erg veel zin in.
Stakker.quote:Op zondag 15 september 2013 20:49 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Hou op met deze afgunst please.
Als Intercedentquote:Op zondag 15 september 2013 23:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat deed jij dan voor stage? Klinkt wel goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |