SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Lindgren.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:58 schreef Djeetje het volgende:
Voor een PS3 moet je toch wel jailbreak hebben om gedownloade spellen te kunnen spelen ?
El Shaarawy's cool skills + Matri's great goal in trainingquote:
Dit. Elke prof kan in de training wel een 5* skill, maar het gaat erom of je die in de wedstrijd vaak toepast. Bij El Shaarawy vind ik dat nog wel meevallen... Vooral snelheid en kappen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
El Shaarawy's cool skills + Matri's great goal in training
training
Als El Shaarawy IRL te weinig skills doet om 4* skills te verdienen dan mogen ze die skills bij nog tientallen andere spelers weghalen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
El Shaarawy's cool skills + Matri's great goal in training
training
ik ook 3.55 was toen zo makkelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:06 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik had ooit een jailbreak, maar ik wilde fifa weer online spelen
de Serie A skill purgequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als El Shaarawy IRL te weinig skills doet om 4* skills te verdienen dan mogen ze die skills bij nog tientallen andere spelers weghalen.
Maar het is duidelijk dat ze over de gehele Serie A massaal mensen minder skills hebben gegeven om de 1 of andere reden.
quote:
En je kan ze niet verkopen of discardenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:48 schreef BDIL het volgende:
Je krijgt gewoon gouden spelers in starter team
WHEJOOWWWW Diego en Rodrigoquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:48 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
fijn man[ afbeelding ]
Alleen die uit je starterteam. Discarden voor 0 coins..Maar dat zijn 3 golds ofzo en paar kutspelers.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:51 schreef Thorb het volgende:
De spelers die je nu krijgt kan je dus net zo goed voor altijd in je club houden want zijn niet verkoopbaar?
Quicksell is inderdaad 0 coins.
Ja ik heb dus niets anders op dat account, maar dat heb ik net gepost. Zal dus met daily gifts moeten beginnen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen die uit je starterteam. Discarden voor 0 coins..Maar dat zijn 3 golds ofzo en paar kutspelers.
Jup. En al die mensen met tig accounts hebben er dus ook niets aan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja ik heb dus niets anders op dat account, maar dat heb ik net gepost. Zal dus met daily gifts moeten beginnen.
Eigenlijk vind ik dat wel goedquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup. En al die mensen met tig accounts hebben er dus ook niets aan.
Sick..sick..sick. Congratsquote:
Lang wachten met verkopen. Ik heb trouwens niets bijzonders, wel een Vargas maar hij is non-shiny en LV geloof ik.quote:
Oh het zijn er maar 2quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb op mijn oude tradeaccount wel 3 packs, maar op mijn nieuwe geen.
Even mee wachten imo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of die wat waard is in het begin.
Ja sowieso gaat zeker boven de 100k komenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:56 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Lang wachten met verkopen. Ik heb trouwens niets bijzonders, wel een Vargas maar hij is non-shiny en LV geloof ik.
quote:
Ik weet niet met welke coins ik zou moeten investerenquote:
Was je ook niet jaloers toen ik Robben en Ibra in 1 week pullde ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
Dat ik ooit jaloers zou zijn op Djeetje..maar het moment is daar
Hoeveel coins heb jij dat je kan investeren ?quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja sowieso gaat zeker boven de 100k komen
Ik ren al richting erasmusquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:59 schreef poker4lifee het volgende:
dus niemand die tamperen geprobeerd heeft? wauw
Ben al bezig.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:59 schreef poker4lifee het volgende:
dus niemand die tamperen geprobeerd heeft? wauw
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Die rooie heeft al weer een lekker begin kapitaal
nice. ik weet niet meer hoe het moetquote:
iddquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:01 schreef BDIL het volgende:
Wat is die beveiliging vraag bullshit?
Ik kreeg ze alleen op accounts die aan mijn hoofdaccount gekoppeld zijn (2 pakjes)quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:02 schreef Ozz-03 het volgende:
Krijg geen bonus packs op m'n 2e account.
cam, 74 ratedquote:
Ga hem dan nog lang niet verkopen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:03 schreef WeCanDoIt het volgende:
Djeetje, congratz, maar je kan die toch nooit verkopen?
jawelquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:03 schreef WeCanDoIt het volgende:
Djeetje, congratz, maar je kan die toch nooit verkopen?
Ja maar je kan ze toch helemaal nooit verkopen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ga hem dan nog lang niet verkopen.
3 weken na de release gaat hij boven de 100k
quote:
jawelquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ja maar je kan ze toch helemaal nooit verkopen?
yesyesyesyes palquote:
meerdere accountsquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:06 schreef fetss het volgende:
[..]
hoe kom je aan al die gratis packs?
en werkt het weer?quote:
Waarom? Er zijn veel betere opties daar..quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:07 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
SMLENO speler dit jaar
Kunnen we tamperen chef ?quote:
helemaal niet die kan er geen klote van. 3* skills ook nog eensquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:07 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
SMLENO speler dit jaar
Dat kan waarschijnlijk pas als het echte spel uit isquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:08 schreef fetss het volgende:
verdomme, dat fifa points werkt tegenwoordig met echt geld? ipv MS points
Ik wil wel proberen, maar weet niet meer hoe precies.quote:
Rondon had ik net ook ziet er wel leuk uitquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:08 schreef Ozz-03 het volgende:
Heb helemaal niks van waarde.
[ afbeelding ]
zegt ie terwijl je fabregas alweer 10x gediscard hebt zekerquote:
ja same, bijna account gelockedquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:11 schreef Djeetje het volgende:
Wat is deze?
Ik vul mijn juiste beveiligingscode in maar hij zegt dat het fout is
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:11 schreef Djeetje het volgende:
Wat is deze?
Ik vul mijn juiste beveiligingscode in maar hij zegt dat het fout is
twitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 20:07:24If you're getting an issue with the security question, hold tight for the moment. reageer retweet
je bedoelt Depayquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit RW
Nu kan ik hem en Corona in een team beter inpassen
ik had bij welke voetbalclub speel ik zegt hij foutquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja same, bijna account gelocked
Heb nu al 5x fout ingevuldquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]twitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 20:07:24If you're getting an issue with the security question, hold tight for the moment. reageer retweet
RWquote:
Wist niet dat VanTrapZ ook voor EA werktequote:
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:16 schreef poker4lifee het volgende:
To further secure your Ultimate Team account, we ask that you set up a Security Question and Answer on your console or PC.
op 2 accounts die minimaal een halfjaar oud zijn en op gespeeld ishoeren
Ik ben nog niet klaar als EA mijn security question fixtquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, baas boven baas. Maar dit was pas het eerste geopende pack
Die kan je niet verkopen en discarden levert 0 coins op (mocht je het gemist hebben).quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En ik heb de Vrij...die staat al standaard in mijn squad
500Cquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jouw kennende zet je 'm alleen loeiduur te koop
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat siert je
1 probleem: [ afbeelding ]
Had vorig jaar een goeie upquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:23 schreef Patje1987 het volgende:
Deze is niet heel slecht:
[ afbeelding ]
mix pack wat de neuk? Ik kreeg drie kut packs met alleen non rare spelers en een rare silver/bronzequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:22 schreef el-blanchito het volgende:
Chiellini in m'n eerste pack
nog 1 mix pack en 2 gold packs te gaan
Je kon toch zoeken op spelersnaam? Hoe?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
mix pack wat de neuk? Ik kreeg drie kut packs met alleen non rare spelers en een rare silver/bronze
maar ik pik net wel Jara op voor 700c
Zal wel alleen op console kunnenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kon toch zoeken op spelersnaam? Hoe?
Of ja, all player packs. Nu een Lacazettequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
mix pack wat de neuk? Ik kreeg drie kut packs met alleen non rare spelers en een rare silver/bronze
maar ik pik net wel Jara op voor 700c
You jelly?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
Webapp online en ik zit in een trein met een ruim half uur vertraging.fml.
Probeer het met 5 euro ofzo?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:27 schreef Doublepain het volgende:
Als ik FIFA points in 13 koop, kan ik het op 14 gebruiken?
OP LM is hij aardig kut. Op LB trouwens ook met deze statsquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Een SMLENO-speler in mijn pack?
holy shit wat een downgradequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
3quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoeveel Messi's heeft Maver al?
Jezus wat een downgradequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht ermee tot release.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:29 schreef wonton het volgende:
Voor hoeveel zal ik deze erop zetten? Goedkoopste is op dit momeny 5k
[ afbeelding ]
Chielliniquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:27 schreef el-blanchito het volgende:
Chiellini, Lucas Lleiva en Pablo Hernandez. Dikke prima
Ja maar ik hou van moneyquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Echte Kroaten haten Serviers. Toch?
Eerst staan er de spelers die je kan verhandelen. Daarna de spelers die je niet kan verhandelen (begint dus weer bij gold)quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:29 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staan die kaarten niet meer op de goede volgorde in mijn club?
Doe geen moeite. Een samenvatting volstaatquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e pack: die bronze Koreaan met 69 shootingIk post al mijn packs als puush het doet.
Misschien doe ik het toch niet.. dan geef ik al de naam van een SMLENO-speler weg.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Een samenvatting volstaat
Nopequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:30 schreef el-blanchito het volgende:
Hebben spelers geen favoriete formatie meer?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef DePresident. het volgende:
Dit is dus ook geen CB meer
[ afbeelding ]
Webapp op Nederlandsquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kalas dezelfde positie als Sulejmani?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |