quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:53 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Ah, Jeneva Jacuzzi dus:
[ afbeelding ]
Wacht je bedoelt bij Lubomyr Melnyk? Over die ouwe kale met z'n sik met z'n armen onder de bandjes?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:21 schreef Darkestrah het volgende:
Bij Neil Halstead, over die vervelende festivalbandjesman.
Wilde naar Prurient, maar moet ook nog eten dus kwam er niet meer van... was het de moeite?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:43 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Waren er nog mensen naar Jeneva Jacuzzi/Prurient gegaan? Die zaal was echt irritant klein en warmDe act van Jeneva Jacuzzi bestond uit alleen haar en een stel opblaaspoppen
Oh was dat bij Lubomyr Melnyk? Ik zat al te twijfelen. Ja, hij ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wacht je bedoelt bij Lubomyr Melnyk? Over die ouwe kale met z'n sik met z'n armen onder de bandjes?
Dat jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Klagen over ontoegankelijke muziek (wat nog best wel mee viel volgens mij) als je op Incubate bent.Heb je een linkje voor me?
Ja ik schaamde me doodquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Oh was dat bij Lubomyr Melnyk? Ik zat al te twijfelen. Ja, hij ja.
voortaan even wat keelsnoepjes meenemen.
Huishoudelijke apparaten bij Tim Hecker? Rare 'review'.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ah. Nouja, vervelend voor die jongen dat hij het niet naar z'n zin had. [ afbeelding ] Ik snap ook wel dat niet iedereen Tim Hecker waardeert, maar het sloeg daadwerkelijk wel ergens op, zacht gezegd. En als verder iets juist wèl goed werkte, was dat het 'volledig' donker was.
Inderdaad. We zaten bovenin bij Biosphere. Er zaten wat metal-gasten voor ons lekker te praten. Gelukkig gingen ze na een tijdje weg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Overigens ook nog vriendelijk gevraagd aan een stel praters of ze d'r waffel konden houden. Ze waren zo vriendelijk om wat stiller te zijn gelukkig.
Dan heb je echt niks te zoeken op zo'n festivalGa dan lekker naar het cafe om de hoek ofzo
Wacht... Dit heeft potentie tot awkwardness. Degene links van me of rechts van me?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik schaamde me doodHeb dat nog nooit eerder gehad
Hopelijk was het niet al te irritant
Gelukkig had de geluidsjongen naast me een flesje water over, anders was ik zeker even naar buiten gegaan.
Leuke dame trouwens![]()
Ik moet zeggen dat 3voor12 Tilburg nog goed meevalt hoor.quote:
Ongeveer de helft maar gezien. Het was wel wat ik van verwachtte. Op zich wel tof opgebouwd, maar toch eigenlijk te abstract en extreem om er echt van kunnen 'genieten'.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wilde naar Prurient, maar moet ook nog eten dus kwam er niet meer van... was het de moeite?
Was bij mij bij Bersarin Quartett. Een stel vrouwen die zaten te beppen achter me. Leuk is dat tijdens een stille opbouw in het nummerquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:07 schreef Disorder het volgende:
[..]
Huishoudelijke apparaten bij Tim Hecker? Rare 'review'.
[..]
Inderdaad. We zaten bovenin bij Biosphere. Er zaten wat metal-gasten voor ons lekker te praten. Gelukkig gingen ze na een tijdje weg.
Oei.... links van jequote:Op dinsdag 24 september 2013 22:09 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wacht... Dit heeft potentie tot awkwardness. Degene links van me of rechts van me?
[..]
Ik moet zeggen dat 3voor12 Tilburg nog goed meevalt hoor.
Uh ja als ik me goed herinner wel? .. Daar zat toch iemand?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
... Degene die links naast mij zat?!
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh ja als ik me goed herinner wel? .. Daar zat toch iemand?![]()
Nouja ik herinner me iets van een leuke dame vlak achter me, dus die zat links of rechts van jou
het was erg noisy en veeeeel te druk imo. Stond helemaal achteraan maar door de drukte vond ik het niet echt de moeite.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wilde naar Prurient, maar moet ook nog eten dus kwam er niet meer van... was het de moeite?
Ja die danquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:14 schreef Darkestrah het volgende:
Mijn moeder zat aan de buitenkant, aan de andere kant zat de vriendin van een vriend van me. Met hun had ik het nog even over PSV.
Ja, zaterdag voor Ikeda en Lustmord... en de rest van de avond housen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:13 schreef Faxie het volgende:
Mensen die naar Toadaysart gaan dit weekend trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |