Ik zie nu pas dit topic. Ik was bij Biosphere, Tim Hecker en The Field. Het was geweldig. Biosphere voor de 2e keer gezien en ik vind zijn werk geweldig. Tim Hecker voor het eerst gezien en ik was aangenaam verrast. Een storm van melancholie. Anders kan ik het niet omschrijven. The Field was lekker trippen. Prachtige avond gehad. En als afsluiter nog even langs Chris Moss Acid in 013. Vet feestje daarquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dit ja, Pauluskerk/Little Devil/Theater zijn iets verder lopen.
En uiteraard Biosphere.Eigenlijk gewoon alle 3 de acts in het Theater.
Ongetwijfeld, wij jou ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Volgens mij heb ik nog verschillende fokkers gespot maar ik was te autistisch om iets te zeggen.
Ik iig heel erg veel... o.a. HAL9000S en an_awesome_wave, ik stond vroeg op de avond in de kleine zaal bij de acid en ook nog van 02.00 tot 04.00 ofzo. Ik had een kattenshirt van GolfWang aan en vele tats op mijn armen. Ik dacht dat ik mensen gespot had toen ik de zaal uit kwam lopen na biosphere, aan een tafeltje, en bij 808 state.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, wij jou ook.Bij de acid in de Kleine Zaal. Ik vroeg aan Bosbeetle of jij niet-die-ene was, waarop ik blijkbaar vervolgens een gesprek ontketende over hoeveel kloonaccounts iedereen wel niet gehad heeft.
Oh jij bent HAL, zat ook een tijdje in het stonertopic toch?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:54 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik iig heel erg veel... o.a. HAL9000S en an_awesome_wave, ik stond vroeg op de avond in de kleine zaal bij de acid en ook nog van 02.00 tot 04.00 ofzo. Ik had een kattenshirt van GolfWang aan en vele tats op mijn armen. Ik dacht dat ik mensen gespot had toen ik de zaal uit kwam lopen na biosphere, aan een tafeltje, en bij 808 state.
Jazeker! Ik luister tegenwoordig nog steeds heel veel stoner/doom/etc!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:55 schreef arucard het volgende:
[..]
Oh jij bent HAL, zat ook een tijdje in het stonertopic toch?
Shirt heb ik niet gezien, ook niet op gelet. Bij Biosphere waren wij iets eerder weg gegaan en hebben niet meer aan een tafeltje gezeten. Dus wij waren het in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:54 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik iig heel erg veel... o.a. HAL9000S en an_awesome_wave, ik stond vroeg op de avond in de kleine zaal bij de acid en ook nog van 02.00 tot 04.00 ofzo. Ik had een kattenshirt van GolfWang aan en vele tats op mijn armen. Ik dacht dat ik mensen gespot had toen ik de zaal uit kwam lopen na biosphere, aan een tafeltje, en bij 808 state.
Een vriend van me stond tijdens Mantra in ieder geval wel op de speaker, maar zijn uiterlijk geeft je geen reden te denken dat hij een FOK!ker is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:53 schreef Disorder het volgende:
Was dat ook een fokker die op die box/speaker/dinges stond te dansen tijdens Chris Moss Acid?
Om 04.00 was alles dan ook pardoes afgelopenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:58 schreef arucard het volgende:
Na 1 uur weet ik niet meer waar allemaal ik was bij die acid. Ik liep ook met iemand anders naar buiten om kwart over 3, mochten we blijkbaar niet meer binnenHadden ze wel even mogen zeggen.
Kut om te zeggen misschien, maar ik vond het hilarisch om jou daar verontwaardigd bij die deur te zien staan met die grote doppen van je.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:58 schreef arucard het volgende:
Ik liep ook met iemand anders naar buiten om kwart over 3, mochten we blijkbaar niet meer binnenHadden ze wel even mogen zeggen.
Heb je mij gespot?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Volgens mij heb ik nog verschillende fokkers gespot maar ik was te autistisch om iets te zeggen.
Foboquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:11 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet hoe je er uit ziet
Owquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:12 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Nee volgens mij niet.
ah dan hebben we je idd gezien, van een paar meter afstand in de kleine zaal. Bosbeetle of TCM schreeuwde nog "KITTENSZIJNFUCKINGNICE!!" (om het zeker te weten) maar dat kwam niet over blijkbaarquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:54 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Geen probleem, wij ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Prurient ben ik geweest, maar slechts een minuut of 10 omdat ik mijn liefde voor Tim Hecker niet onder stoelen of kruiken veeg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:43 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Waren er nog mensen naar Jeneva Jacuzzi/Prurient gegaan? Die zaal was echt irritant klein en warmDe act van Jeneva Jacuzzi bestond uit alleen haar en een stel opblaaspoppen
3voor12 erover:quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Prurient ben ik geweest, maar slechts een minuut of 10 omdat ik mijn liefde voor Tim Hecker niet onder stoelen of kruiken veeg.
quote:Ondanks dat de naam best geinig klinkt was dit wel een van meest teleurstellende acts van Incubate. Wat ik me vooral af vroeg was: wanneer denk je nou bij jezelf ‘goh, laat ik eens mensen in een theaterzaal zetten om ze vervolgens murw te beuken met geluiden van huishoudelijke aparaten, in het donker’. Misschien dat het met een zwaar trippende backdrop nog enigszins interessant was geweest , maar nu sloeg het helemaal nergens op.
Klagen over ontoegankelijke muziek (wat nog best wel mee viel volgens mij) als je op Incubate bent.quote:
INCU13: Top, Flop, WTF?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Klagen over ontoegankelijke muziek (wat nog best wel mee viel volgens mij) als je op Incubate bent.Heb je een linkje voor me?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:53 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Ah, Jeneva Jacuzzi dus:
[ afbeelding ]
Wacht je bedoelt bij Lubomyr Melnyk? Over die ouwe kale met z'n sik met z'n armen onder de bandjes?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:21 schreef Darkestrah het volgende:
Bij Neil Halstead, over die vervelende festivalbandjesman.
Wilde naar Prurient, maar moet ook nog eten dus kwam er niet meer van... was het de moeite?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:43 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Waren er nog mensen naar Jeneva Jacuzzi/Prurient gegaan? Die zaal was echt irritant klein en warmDe act van Jeneva Jacuzzi bestond uit alleen haar en een stel opblaaspoppen
Oh was dat bij Lubomyr Melnyk? Ik zat al te twijfelen. Ja, hij ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wacht je bedoelt bij Lubomyr Melnyk? Over die ouwe kale met z'n sik met z'n armen onder de bandjes?
Dat jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Klagen over ontoegankelijke muziek (wat nog best wel mee viel volgens mij) als je op Incubate bent.Heb je een linkje voor me?
Ja ik schaamde me doodquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Oh was dat bij Lubomyr Melnyk? Ik zat al te twijfelen. Ja, hij ja.
voortaan even wat keelsnoepjes meenemen.
Huishoudelijke apparaten bij Tim Hecker? Rare 'review'.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ah. Nouja, vervelend voor die jongen dat hij het niet naar z'n zin had. [ afbeelding ] Ik snap ook wel dat niet iedereen Tim Hecker waardeert, maar het sloeg daadwerkelijk wel ergens op, zacht gezegd. En als verder iets juist wèl goed werkte, was dat het 'volledig' donker was.
Inderdaad. We zaten bovenin bij Biosphere. Er zaten wat metal-gasten voor ons lekker te praten. Gelukkig gingen ze na een tijdje weg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Overigens ook nog vriendelijk gevraagd aan een stel praters of ze d'r waffel konden houden. Ze waren zo vriendelijk om wat stiller te zijn gelukkig.
Dan heb je echt niks te zoeken op zo'n festivalGa dan lekker naar het cafe om de hoek ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |