Wacht... Dit heeft potentie tot awkwardness. Degene links van me of rechts van me?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik schaamde me doodHeb dat nog nooit eerder gehad
Hopelijk was het niet al te irritant
Gelukkig had de geluidsjongen naast me een flesje water over, anders was ik zeker even naar buiten gegaan.
Leuke dame trouwens![]()
Ik moet zeggen dat 3voor12 Tilburg nog goed meevalt hoor.quote:
Ongeveer de helft maar gezien. Het was wel wat ik van verwachtte. Op zich wel tof opgebouwd, maar toch eigenlijk te abstract en extreem om er echt van kunnen 'genieten'.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wilde naar Prurient, maar moet ook nog eten dus kwam er niet meer van... was het de moeite?
Was bij mij bij Bersarin Quartett. Een stel vrouwen die zaten te beppen achter me. Leuk is dat tijdens een stille opbouw in het nummerquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:07 schreef Disorder het volgende:
[..]
Huishoudelijke apparaten bij Tim Hecker? Rare 'review'.
[..]
Inderdaad. We zaten bovenin bij Biosphere. Er zaten wat metal-gasten voor ons lekker te praten. Gelukkig gingen ze na een tijdje weg.
Oei.... links van jequote:Op dinsdag 24 september 2013 22:09 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wacht... Dit heeft potentie tot awkwardness. Degene links van me of rechts van me?
[..]
Ik moet zeggen dat 3voor12 Tilburg nog goed meevalt hoor.
Uh ja als ik me goed herinner wel? .. Daar zat toch iemand?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
... Degene die links naast mij zat?!
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh ja als ik me goed herinner wel? .. Daar zat toch iemand?![]()
Nouja ik herinner me iets van een leuke dame vlak achter me, dus die zat links of rechts van jou
het was erg noisy en veeeeel te druk imo. Stond helemaal achteraan maar door de drukte vond ik het niet echt de moeite.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wilde naar Prurient, maar moet ook nog eten dus kwam er niet meer van... was het de moeite?
Ja die danquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:14 schreef Darkestrah het volgende:
Mijn moeder zat aan de buitenkant, aan de andere kant zat de vriendin van een vriend van me. Met hun had ik het nog even over PSV.
Ja, zaterdag voor Ikeda en Lustmord... en de rest van de avond housen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:13 schreef Faxie het volgende:
Mensen die naar Toadaysart gaan dit weekend trouwens?
Was bij meer acts wel wat te druk jammer genoeg...quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:16 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
het was erg noisy en veeeeel te druk imo. Stond helemaal achteraan maar door de drukte vond ik het niet echt de moeite.
Ah tofquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:17 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ja, zaterdag voor Ikeda en Lustmord... en de rest van de avond housen.
Ik heb je niet gezien. I'll get you next time kzfn, next time.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Volgens mij heb ik nog verschillende fokkers gespot maar ik was te autistisch om iets te zeggen.
Dubbel ironisch dat de helft van de programmering dan ook in cafés speelt. Maar incubate was weer groot feest en 3voor12 is huilen met de pet op recente jaren. Twee erg toffe lang harige/baardige gasten schrijven prima stukjes over alles wat er een beetje gebeurt in Tilburg maar voor de rest is het erg matig. Dit komt ook uit de mond van een ex-(semi)3voor12 Tilburg schrijver. Prachtig voorbeeld is de review van gaint drag waar zoveel leespunten en veels te veel persoonlijke mening(de reden dat ik ooit uit het team ben gezet) in een review zittenquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:05 schreef Faxie het volgende:
Overigens ook nog vriendelijk gevraagd aan een stel praters of ze d'r waffel konden houden. Ze waren zo vriendelijk om wat stiller te zijn gelukkig.
Dan heb je echt niks te zoeken op zo'n festival Ga dan lekker naar het cafe om de hoek ofzo
Inderdaad ironisch ja... maar in een cafe zou ik er dan ook minder moeite mee hebben gezien de lokatie. Aan de andere kant... iedereen daar heeft toch betaald om daar naar binnen te kunnen? Of nemen ze het in de cafe's niet zo nauw met de mensen die naar binnen gaan?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:24 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Dubbel ironisch dat de helft van de programmering dan ook in cafés speelt. Maar incubate was weer groot feest en 3voor12 is huilen met de pet op recente jaren. Twee erg toffe lang harige/baardige gasten schrijven prima stukjes over alles wat er een beetje gebeurt in Tilburg maar voor de rest is het erg matig. Dit komt ook uit de mond van een ex-(semi)3voor12 Tilburg schrijver. Prachtig voorbeeld is de review van gaint drag waar zoveel leespunten en veels te veel persoonlijke mening(de reden dat ik ooit uit het team ben gezet) in een review zitten.
Iets als Babbus en Clancy's(die Ierse pub) werden amper gecontroleerd omdat ze ook gewoon bar draaien. Het hangt echt van de muziek af vroeger had je vaak folky dingen in buitenbeentje staan en dan is het wel irritant als mensen er door heen praten. Maar dit jaar was babbus vooral garagerock op flink volume en clancy's van alles en nog wat. Tof zaaltje trouwens.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad ironisch ja... maar in een cafe zou ik er dan ook minder moeite mee hebben gezien de lokatie. Aan de andere kant... iedereen daar heeft toch betaald om daar naar binnen te kunnen? Of nemen ze het in de cafe's niet zo nauw met de mensen die naar binnen gaan?
In Babbus zag ik een stuk van Ali Robertson, dus daar wordt sowieso gepraatquote:Op woensdag 25 september 2013 13:36 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Iets als Babbus en Clancy's(die Ierse pub) werden amper gecontroleerd omdat ze ook gewoon bar draaien. Het hangt echt van de muziek af vroeger had je vaak folky dingen in buitenbeentje staan en dan is het wel irritant als mensen er door heen praten. Maar dit jaar was babbus vooral garagerock op flink volume en clancy's van alles en nog wat. Tof zaaltje trouwens.
Top. Ja ik alleen Dinner, een soort john maus gaat darkwave met een paar erg aanstekelijke nummers en dansjes.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:40 schreef Faxie het volgende:
en stuk van Ali Robertson, dus daar wordt sowieso gepraat
Ik ben blij dat ik meerdere mensen positief heb horen praten over Dinner, die heb ik getipt nadat ik namens Incubate naar een Deens festival mocht.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:44 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Top. Ja ik alleen Dinner, een soort john maus gaat darkwave met een paar erg aanstekelijke nummers en dansjes.
Heeft trouwens nog iemand het mooie plaatje uit dat krantje waar zijn dansmoves worden uitgelegd, ik wil ze oefen voor als ik weer eens moet dansen.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:05 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben blij dat ik meerdere mensen positief heb horen praten over Dinner, die heb ik getipt nadat ik namens Incubate naar een Deens
Komen als het goed is binnenkort op onze blog!quote:Op woensdag 25 september 2013 14:07 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Heeft trouwens nog iemand het mooie plaatje uit dat krantje waar zijn dansmoves worden uitgelegd, ik wil ze oefen voor als ik weer eens moet dansen.
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:01 schreef kittenszijnfuckingstom het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien. I'll get you next time kzfn, next time.
quote:Op woensdag 25 september 2013 17:10 schreef Darkestrah het volgende:
Ik hoorde dat de vriendin van Harmony Molina het had uitgemaakt op de avond van zijn optreden.Arme man.
Had die een witte jas aan?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:33 schreef Faxie het volgende:
Er liep zaterdag een vervelende Belg rond... helemaal waus was die kerel en viel mensen lastig...
Ja die gast dus. Hij zat ook nog een vriendin van een maat van me lastig te vallen. Was trouwens op Best Kept Secert ook zwaar irritant bezig, probeerde toen nog een kennis van me te versieren maar kreeg klappenquote:Op woensdag 25 september 2013 17:33 schreef Faxie het volgende:
ende Belg rond... helemaal waus was die kerel en viel mensen lastig...
quote:Op woensdag 25 september 2013 17:40 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Ja die gast dus. Hij zat ook nog een vriendin van een maat van me lastig te vallen. Was trouwens op Best Kept Secert ook zwaar irritant bezig, probeerde toen nog een kennis van me te versieren maar kreeg klappen
Hij had ook een kortigharige baardige even dronken maar minder irritante maat bij zich. Zie deze man nu wel behoorlijk vaak in Brabant trouwens...aan zijn accent te horen komt hij uit de buurt van Antwerpen.quote:
Hij was met 2 anderen volgens mij... weet het niet zeker had er niet echt op gelet verder. Hij had op een gegeven moment ook ruzie met een herdershond... dat ging maar net goed volgens mijquote:Op woensdag 25 september 2013 17:42 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Hij had ook een kortigharige baardige even dronken maar minder irritante maat bij zich. Zie deze man nu wel behoorlijk vaak in Brabant trouwens...aan zijn accent te horen komt hij uit de buurt van Antwerpen.
Er loopt ook een zwaar irritante crustvent rond in Tilburg met een herdershond zal wel hem zijn. Beest word behoorlijk mishandeldquote:Op woensdag 25 september 2013 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij was met 2 anderen volgens mij... weet het niet zeker had er niet echt op gelet verder. Hij had op een gegeven moment ook ruzie met een herdershond... dat ging maar net goed volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |