Nee iedereen is al aan het spelen, game is al vanaf uur of 3 op te halen bij de BSquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:09 schreef rickyszz het volgende:
Zat vandaag hele dag op werk, heb ik nog iets gemist?
Jammer dat ie al 10 minuten weg is jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
http://goodgame.ru/channel/BreadPit/ Deze dude is even weg, hoge kwaliteit stream.
hij is al 10 min weg gvd. Ondankbaarquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
http://goodgame.ru/channel/BreadPit/ Deze dude is even weg, hoge kwaliteit stream.
Hoe zie je dat?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:04 schreef Morgen- het volgende:
Wow, deze reeks heeft de meeste reacties in de laatste 30 minuten
Ik wel!quote:
No way, ik ga die-hard gamen, eten komt na een dag of 3 wel weerquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh lol, tune net pas in. Waarschijn is ie kanen dan ofzo.
Dat 'ie verdomme gaat spelen man.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh lol, tune net pas in. Waarschijn is ie kanen dan ofzo.
Komende dinsdag. Release is een beetje ondergesneeuwd door een of ander spelletje dat Grand Theft Auto heet ofzo...quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:12 schreef tralalala het volgende:
Wanneer komt Mafia 3 eigenlijk uit?
Staat die lijer al 10 minuten zo stil? Miljoenen mensen willen dit, en hij is afk.. Wat een teringhondquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
hij is al 10 min weg gvd. Ondankbaar
Nerd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:13 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
No way, ik ga die-hard gamen, eten komt na een dag of 3 wel weer
Lekker aan de stimulerende middelen zodat je geen slaap en eten nodig hebt!quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:13 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
No way, ik ga die-hard gamen, eten komt na een dag of 3 wel weer
Ik heb wel genoeg gezien eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat 'ie verdomme gaat spelen man.
QFTquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:14 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Staat die lijer al 10 minuten zo stil? Miljoenen mensen willen dit, en hij is afk.. Wat een teringhond
Ja, kwartier inmiddels al sowiesoquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:14 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Staat die lijer al 10 minuten zo stil? Miljoenen mensen willen dit, en hij is afk.. Wat een teringhond
Jij snapt het! Dagje van tevoren even langs de Smartshopquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:14 schreef Poffert het volgende:
[..]
Lekker aan de stimulerende middelen zodat je geen slaap en eten nodig hebt!
Dat is aardig van jequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
Hij is er weer, even opgebeld.
Ik wil eigenlijk ook helemaal niet kijken en alles zelf uitvinden maar ik kan het niet laten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg gezien eigenlijk.
Sowieso dat ik dinsdag als eerst een parachute ga regelen en dan met de motor van die hoge berg af ga jumpen.
Das die ding swa! Jij snapt het!quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg gezien eigenlijk.
Sowieso dat ik dinsdag als eerst een parachute ga regelen en dan met de motor van die hoge berg af ga jumpen.
Same here!quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:15 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook helemaal niet kijken en alles zelf uitvinden maar ik kan het niet laten.
Je kijkt niet, maar je presteert het wel om je eten aan te laten branden? Chapeau.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:18 schreef Roces18 het volgende:
Gelukkig kijk ik nog niet, maar wel bijna me eten aangebrand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Glij bijna van m'n stoef af joh!quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:20 schreef FritsFlits het volgende:
Dat was ik net dus aan het kijken inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:21 schreef wickedmen het volgende:
Wordt Gta 5 al verkocht?
las het ergens? Dat er groen licht is?
Nog niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:21 schreef wickedmen het volgende:
Wordt Gta 5 al verkocht?
las het ergens? Dat er groen licht is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |