Nou en, het is GTA Vquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:23 schreef margrev het volgende:
Ik zou zo graag mijn Xbox hiervoor onder het stof uit willen halen, maar mijn sociale leven en studie gaan hier zo hard onder lijden
1st world problemsquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:23 schreef margrev het volgende:
Ik zou zo graag mijn Xbox hiervoor onder het stof uit willen halen, maar mijn sociale leven en studie gaan hier zo hard onder lijden
game of the decadequote:Op vrijdag 13 september 2013 17:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als dit niet minimaal GOTY word, weet ik het ook niet meer.
ik ken t ja, maar joh we hebben nog maaaaanden!quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:24 schreef Neejman het volgende:
[..]
in mn examen jaar komt dit spel nu net uit gvd!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja Mike lost his Magic touchquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:25 schreef Ozz-03 het volgende:
Stream doet het niet bij mij, site ligt er helemaal uit?
zag hem ook voorbij komen, ik kan me alleen uit het verleden herinneren dat uitgevers dan flinke boetes uitdeelden aan winkels die voor het embargo verkochten.quote:
Lolquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:26 schreef N.E.C.nmgn het volgende:
Één van die reacties onder die stream.
[17:23] <Walter_White> Guys, I have lunch cancer. I need to know. WHAT CHEATS ARE IN THE GAME?
WTF?
naisquote:
sukkelquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel GTA 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |