Pfff dat kom ik lopend nog niet op.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:36 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga het waarschijnlijk missen.
Buitenbochtje wel, die vallen altijd reuze mee.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Pfff dat kom ik lopend nog niet op.
Die moet je dan wel nemen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:34 schreef Sautor het volgende:
[..]
Buitenbochtje wel, die vallen altijd reuze mee.
En dat wordt lastig, want daar staat al het publiek (want als ze in de binnenbocht gaan staan, vallen ze om).quote:
En een hele groep gaat erover heen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dat wordt lastig, want daar staat al het publiek (want als ze in de binnenbocht gaan staan, vallen ze om).
Met bonisecondes kan Valverde de Vuelta ook nog winnen. Vind het op zich wel logisch dat ze rijden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:58 schreef forzaudinese het volgende:
Movistar gaat weer rijden ! Wat een verschrikkelijke ploeg is het toch , ik ga nog even de waaier etappe in de tour terug kijken.Genieten
Nou zo groot is de kans niet dat Valverde hier gaat winnen of bonificatie seconden gaat pakken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met bonisecondes kan Valverde de Vuelta ook nog winnen. Vind het op zich wel logisch dat ze rijden.
Hij woont op hoogte, dus zijn bloedwaarden zijn eigenlijk normaal.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:22 schreef forzaudinese het volgende:
kwetsbaar zieltje is Horner ! Volgens Ducrot ! Moeten we nu medelijden hebben met Horner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |