Het is best wel heel tof. Door de gratis 3ds versie heb ik hem uiteindelijk aangeschaft op de wiiuquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Lijkt mij persoonlijk niks dat Monster Hunter. Maar heb hem wel op de 3DS (gratis) dus probeer het ooit wel ff.
Metroid Prime 3quote:Op woensdag 25 september 2013 18:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het is best wel heel tof. Door de gratis 3ds versie heb ik hem uiteindelijk aangeschaft op de wiiu
Aether, welke metroid?
twitter:NintendoNL twitterde op woensdag 25-09-2013 om 11:01:35Ga even zitten voor de releasetrailer van The Legend of Zelda: The #Windwaker HD, v.a. 4-10 verkrijgbaar voor Wii U! http://t.co/IGGnITl8lG reageer retweet
Naja, wie weet dan nog een keer als hij ook niet zo duur is. Heb je hem op de 3DS gespeeld met dat extra ding erop voor de besturing of is het ook zonder te doen?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het is best wel heel tof. Door de gratis 3ds versie heb ik hem uiteindelijk aangeschaft op de wiiu
Aether, welke metroid?
Last Story was ook tofquote:Op woensdag 25 september 2013 16:37 schreef Aether het volgende:
Deze week Another Code R, Punch Out en Metroid voor ¤ 5,99 bij Intertoys.
Ik zag ook The Last Story voor 35 euro.
Die heb ik al twee keerquote:Op woensdag 25 september 2013 18:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Metroid Prime 3
http://view.publitas.com/(...)k-2013/product/13854
Hij was de afgelopen 2 weken 30e in de eShopquote:Op woensdag 25 september 2013 18:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Naja, wie weet dan nog een keer als hij ook niet zo duur is. Heb je hem op de 3DS gespeeld met dat extra ding erop voor de besturing of is het ook zonder te doen?
Voor 35 euro? Weet je zeker dat het niet 35 pond was?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Last Story was ook tof
Maar 35e is wel duur. Dat kan je geen aanbieding noemen. Ik heb hem toen hij uit kwam meteen voor 34,95 gekocht bij Zavvi.
Ik weet van de korting, heb dat ook zelf hier ergens in het topic gemeldquote:Op woensdag 25 september 2013 18:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die heb ik al twee keer
[..]
Hij was de afgelopen 2 weken 30e in de eShop
Heb hem zonder de cirlepadpro gespeeld en dat was prima te doen.
Ik heb toen de LE bij Amazon besteld; geen idee meer wat de prijs was.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nope, 35e, net nog ff gecheckt. Daarom ook meteen gepre-ordered. Normaal wacht ik met onbekende spellen toch ff op reviews, maar hier had ik wel vertrouwen in (en Japanse reviews waren goed) en gezien de prijs kon ik het echt niet laten.
En je hebt wel gelijk dat Intertoys, maar ook bijv. Bart Smit erg duur is.
Heb eerst Skyward Sword weer opgepakt. Laatste dungeon van Lanayru zit ik wat vast.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zeker doen, echt een toppertje. Niet zo goed als Xenoblade, maar wel erg leuk. (Al moet ik van Xenoblade nog steeds het laatste stukje, pauper-Lorithia)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |