SPOILER: Haha, ok deze is serieusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deathlift or Die.
oh shit het wordt persoonlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:08 schreef Levolution het volgende:
Alle brede gasten zijn gymmers maar de gymmers hier zijn allesbehalve breed.
wacht hier klopt iets niet aanquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:08 schreef Levolution het volgende:
Alle brede gasten zijn gymmers maar de gymmers hier zijn allesbehalve breed.
Had ik dat maar, dan was ik gewoon zoals Kali Muscle, all natural.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze jou met de geboorte in de bleek laten vallen. Jij hebt echt black genetics volgens mij
Zoiets heet een wigger.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had ik dat maar, dan was ik gewoon zoals Kali Muscle, all natural.
Nee maar misschien klopt het wel en ben ik gewoon een omgekeerde bounty
wtf Ik ben blankquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:11 schreef Ethanolic het volgende:
Qua gedrag zou Sap eigenlijk McNutty's huidskleur moeten hebben
En andersom eigenlijk ook
Sowieso ben jij blank..je zeikt als een blanke.quote:
ben jij ook zo een reverse tanned Surinamer? ken er nog zo één op Fokquote:
Je hebt wel de genetics maar je eet niet genoeg top ramen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had ik dat maar, dan was ik gewoon zoals Kali Muscle, all natural.
Nee maar misschien klopt het wel en ben ik gewoon een omgekeerde bounty
whehe nee wiggers willen het zijn en proberen te hard.. jij hebt gewoon daadwerkelijk die smaak en bent derhalve geen wannabequote:Op vrijdag 13 september 2013 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar ik draag geen Karl Kani en FUBU.
Nee daar moet je blij mee zijn, van Turk naar Nederlander.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik kan mezelf omschrijven als een verkaaste- nooit- geleken- op- een- Turk, intelligente, gelegenheidslesbienne.
Nee maar jij bent zo relaxed in RL, dat je wel een neger MOET zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar ik draag geen Karl Kani en FUBU.
Ja ik spreek geen Turks en lijk er niet op. Kan ik deels niks aan doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee daar moet je blij mee zijn, van Turk naar Nederlander.
Dat is net zoiets als van zwerver naar verslaafde zwerver.
Je kent ook iedereen hier op fok he!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee maar jij bent zo relaxed in RL, dat je wel een neger MOET zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee daar moet je blij mee zijn, van Turk naar Nederlander.
Dat is net zoiets als van zwerver naar verslaafde zwerver.
Jij lijkt echt wel op een turk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ik spreek geen Turks en lijk er niet op. Kan ik deels niks aan doen.
Sappie en Pasta 2 x gemeet jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je kent ook iedereen hier op he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |