Deze als daily driver:quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:32 schreef fathank het volgende:
Als je de staatsloterij wint, wat voor n Auto zou je kopen?
mustang shelbyquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:32 schreef fathank het volgende:
Als je de staatsloterij wint, wat voor n Auto zou je kopen?
sapje plsquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
Amerikaanse auto's
Die oude mustangs zijn wel nice though
Bazig.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:34 schreef no1uknow het volgende:
Maar als ik ooit het geld, de tijd en de ruimte heb koop ik zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze jou met de geboorte in de bleek laten vallen. Jij hebt echt black genetics volgens mijquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze als daily driver:
[ afbeelding ]
Deze voor de ritjes op zondag of gewoon om leuk te toeren:
[ afbeelding ]
En deze omdat iedereen een SUV moet hebben voor erbij:
[ afbeelding ]
Uiteraard allemaal in het wit. Want wit = swag.
Ik had gister nog zoiets, reed om 23:30 op een 80-kilometerweg achter iemand aan met 90 ofzo, komt er ineens zo'n Volvo S60 met 110/120 voorbij zetten. Dus ik denk: Kan daar ook wel achter gaan zitten, want vind dat altijd wel fijn als er iemand voor me zit die ook een beetje doorrijdt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zo heb ik er nog nooit over nagedacht, maar dat is wel leuk, ga binnenkort maar is een beetje zenuwachtig achter mensen aanrijden
Mijn oom en tante hebben een goudkleurige Manta, kan zo snel ff geen pics vinden maar deze komt van m'n tantes feesboek. Leuk autootje.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Bazig.
Ik zou nog wel een goudkleurige Manta willen. 2liter, dubbele Webers erop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voelde je je toen speciaal? Eerlijk zeggen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb een gratis lot gewonnen.
Zwarte rims onder een witte autoquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze als daily driver:
[ afbeelding ]
Deze voor de ritjes op zondag of gewoon om leuk te toeren:
[ afbeelding ]
En deze omdat iedereen een SUV moet hebben voor erbij:
[ afbeelding ]
Uiteraard allemaal in het wit. Want wit = swag.
Jij bent onwetend in zaken betreffende swag, want vrouw.quote:
zegt degene die mijn afgedankte swag jackedquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij bent onwetend in zaken betreffende swag, want vrouw.
en vezels.. Maar als het aan de suikers ligt maakt het niet veel uit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit klopt geloof ik niet helemaal. Appel/sinaasappelsap is niet slechter dan cola. Cola is inderdaad pH van maagzuur en zodanig bewerkt en volgestopt met suiker dat je dat niet meer proeft.
Vruchtensappen hebben veel carbs en zijn van nature zuur ja, maar bevatten tenminste nog enigszins vitamines
I plead the fif. One, two, three, four.. FIF.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
zegt degene die mijn afgedankte swag jacked
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
zegt degene die mijn afgedankte swag jacked
Alle vezels zijn carbs maar niet alle carbs zijn vezelsquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
en vezels.. Maar als het aan de suikers ligt maakt het niet veel uit.
Vrouwen kunnen toch ook homoseksueel zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:53 schreef JackieBrown het volgende:
alle homo's zijn jongens maar niet alle jongens zijn homo
Mijn kippen komen uit een oven hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:56 schreef Ethanolic het volgende:
alle kippen komen uit een ei maar niet alle eieren komen uit een kip
nee dat zijn gewoon attention whoresquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch ook homoseksueel zijn.![]()
Nee snap ik schatje..maar in vruchtensappen zitten goede vezels..Dus in vergelijking met een colaatje veel beter omdat men te weinig vezels eet. Natuurlijk is het eten van een sinaasappel veel beter dan het drinken van een glas sinaasappelsap.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Alle vezels zijn carbs maar niet alle carbs zijn vezels
Goed gezegd...alleen homoseksualiteit slaat op beide geslachten he..Dus een lesbienne kan ook homo zijn. Alleen in de volksmond noemen wij alleen mannelijke homo's homo's.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:53 schreef JackieBrown het volgende:
Alle lesbiennes zijn homo maar niet alle homo's zijn lesbiennes.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee snap ik schatje..maar in vruchtensappen zitten goede vezels..Dus in vergelijking met een colaatje veel beter omdat men te weinig vezels eet. Natuurlijk is het eten van een sinaasappel veel beter dan het drinken van een glas sinaasappelsap.
[..]
Goed gezegd...alleen homoseksualiteit slaat op beide geslachten he..Dus een lesbienne kan ook homo zijn. Alleen in de volksmond noemen wij alleen mannelijke homo's homo's.
Deze man weet...deze man weeeeeet!quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Alle lesbiennes zijn homo maar niet alle homo's zijn lesbiennes.
Alle lesbo's zijn gelegenheidslesbo's maar niet alle gelegenheidlesbo's zijn lesbo's.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
Fanta de gelegenheidslesbo moet nog even Captain Obvious spelen
OH snapper-dy-snapsnap!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
Ik speel geen Captain Obvious..want zo Obvious vond JackieBrown het niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
u sure?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik speel geen Captain Obvious..want zo Obvious vond JackieBrown het niet.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Alle vezels zijn carbs maar niet alle carbs zijn vezels
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:53 schreef JackieBrown het volgende:
Dit inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:03 schreef JackieBrown het volgende:
alle golfrijders zijn sjonnies maar niet alle sjonnies rijden in een golf
whehueheuheheequote:Op vrijdag 13 september 2013 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
alle fokkers zijn maagd maar niet elke maagd is een fokker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |