Rot op mayne!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:12 schreef XethaX het volgende:
Jongens jongens rustig... GameshopTwente Hengelo belde net dat mijn spel klaar lag om opgehaald te worden.. Cant Wait!
Sowieso troll..quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:12 schreef XethaX het volgende:
Jongens jongens rustig... GameshopTwente Hengelo belde net dat mijn spel klaar lag om opgehaald te worden.. Cant Wait!
Nee maar er zijn speed runners die of wel alleen het main verhaal aangaat. en die spelen het wel in een uur of 20 makkelijk uit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:12 schreef Differ het volgende:
[..]
Dat is het juist, GTA is niet alleen het main verhaal..
Ik heb ze net gebeld dat ze een boete riskeren, ik denk dat je zo teruggebeld gaat worden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:12 schreef XethaX het volgende:
SA echt doodgespeeld, en ben bang dat ik in GTA V nog meer uurtjes ga insteken dan SA.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:13 schreef _NZT_ het volgende:
Hier zou ik zomaar wel eens meer plezier aan kunnen gaan beleven dan aan San Andreas...en dat zegt wat.
Obvious troll is obviousquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:12 schreef XethaX het volgende:
Je wilt niet weten hoe fucking lang ik bezig ben geweest in SA toen de game begon en ik op mn fietsje die skate pool tegen kwam. Dikke shit!!! Ik miste de fietsen ook echt in GTA IV.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:13 schreef _NZT_ het volgende:
Hier zou ik zomaar wel eens meer plezier aan kunnen gaan beleven dan aan San Andreas...en dat zegt wat.
Klopt, maar dat zegt wat over die mensen, want als je alleen het main verhaal gaat spelen met GTA dan spoor je niet..quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nee maar er zijn speed runners die of wel alleen het main verhaal aangaat. en die spelen het wel in een uur of 20 makkelijk uit.
ik own bubba vriend!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:15 schreef Giester het volgende:
[..]
Kende gij Bubba??
Die is ook serieus!
Wie zegt er dat ze ook niet het hele spel spelen? En daarna of gelijk eerst de speedrun doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:15 schreef Differ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zegt wat over die mensen, want als je alleen het main verhaal gaat spelen met GTA dan spoor je niet..
Moet jij niet weg?quote:
GTA IV was of auto of de motor en je had dan het golfkarretje. Nu heb je toch wel weer shit aan offroaders, fietsen, quads en gewoon veel excentrieke auto'squote:Op vrijdag 13 september 2013 11:14 schreef Giester het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe fucking lang ik bezig ben geweest in SA toen de game begon en ik op mn fietsje die skate pool tegen kwam. Dikke shit!!! Ik miste de fietsen ook echt in GTA IV.
Welnee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik snap mensen die stream gaan kijken niet.
Dat doet afbreuk aan je eigen spelervaring dadelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |