SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Kon geen betere titel bedenken
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Je had de TT moeten maken: G's hosselen die early release shit!quote:
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Gast, lapo opent nieuw deel. Leer het eens.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ben voornamelijk benieuwd of er geen stotteringen zijn op de PS3. GTA4 (vnl. online) was af en toe niet te doen."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Sorry..maakt het uit dan -__-quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:55 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Laat het dan over aan de persoon die het topic sluitAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Ben gisteravond gaymania ingelopen en had 150 euro geboden op een kopietje van gta5, een of andere neger hoorde me en liep naar me toe zegt: "laat maar man ik had al 200 geprobeerd" wtf![]()
![]()
Eh ja, is al laaaaaaaaaang zo op Fok,maar geniet van je fame zou ik zeggen.quote:
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
niet als je zo idioot aan het lapo hunten bent.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:55 schreef HostiHawaii het volgende:
Gast, lapo opent nieuw deel. Leer het eens.Every war is different, every war is the same.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door kipknots op 13-09-2013 11:03:37 ]![]()
Sorry Gquote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Zeik niet zo joh.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:57 schreef dekkered het volgende:
[..]
niet als je zo idioot aan het lapo hunten bent.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ben nog niet heel laaaaaaaaaang op Fok...quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:57 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Eh ja, is al laaaaaaaaaang zo op Fok,maar geniet van je fame zou ik zeggen.
Maar goed iets minder enthousiast de volgende keerAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Nouja, als je zit te azen en vervolgens geen TT weet. Ik vind kapen geen probleem, gebeurd meestal als mensen een bepaalde TT er in willen pleuren. Maar kapen en dan geen TT weten....voor de rest maakt kapen mij ook niet veel uit, maar hostihawaii wilde wel nieuw deel openen zo te zienquote:
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Oftewel, eerste missie is in de sneeuw en dat zien we daarna nooit meer terug.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:57 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Sorry Gquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:58 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Nouja, als je zit te azen en vervolgens geen TT weet. Ik vind kapen geen probleem, gebeurd meestal als mensen een bepaalde TT er in willen pleuren. Maar kapen en dan geen TT weten....voor de rest maakt kapen mij ook niet veel uit, maar hostihawaii wilde wel nieuw deel openen zo te zienAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
#71 Waar JessedeK gepopped is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
No biggie bro, maar volgende keer pop ik je.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Damn #2 ziet er goed uit.quote:Op [url=http://fo[quote]
[b]Op vrijdag 13 september 2013 10:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oftewel, eerste missie is in de sneeuw en dat zien we daarna nooit meer terug.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Anders gooi je het even in een spoilert?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:57 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: