Stoners: Iedereen in dit topicquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
twerk twerkquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
DE Vaseline?quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bovenste is van Vaseline, middelste Zosk, onderste tsja [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je wilt mij niet eens op FBquote:Op vrijdag 13 september 2013 02:07 schreef Unscrewed het volgende:
Oh jawel, op Facebook.
Voordat ze me had ge-unfriend zonder reden![]()
Ik ben de beste FB friend die je kunt hebben
quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:07 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt maar 6½ uur om 4 dagen slaaptekort in te halen?
Ja, ik ga denk ik nog even ergens in de middag even op bed liggen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:07 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt maar 6½ uur om 4 dagen slaaptekort in te halen?
Ohquote:
Er vercrackter uitzien op andere foto's die je post. Dan valt het in de meeste andere gevallen weer reuze mee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En dan weer 4 dagen opblijven.
Ik moet zeggen, je ziet er wel uiterst fit uit voor iemand die zo lang niet heeft geslapen, wat is je geheim?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Er vercrackter uitzien op andere foto's die je post. Dan valt het in de meeste andere gevallen weer reuze mee.
Ik ook, ik zou niet eens wakker kunnen worden na 6,5uquote:Op vrijdag 13 september 2013 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou echt minstens 12 uur gaan slapenMaar dat is hoe ik ben haha. Maar zal ik al doen als ik één nacht over sla
Welterustenquote:
Ja ik ook, had vandaag maar 5u geslapen, voelde me echt dood, 2 koppen koffie over de dag. Hielp een beetje, maar daarna crash je nog harderquote:Op vrijdag 13 september 2013 02:13 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed mijn lichaam zit zo in elkaar de laatste tijd dat wanneer ik minder dan 5 a 6 uur slaap dat ik waarschijnlijk beroerd ben. Goeie reden voor mij om altijd voldoende te slapen (sowieso 6 a 7 uur)
Neequote:
Wel, dat is chill. Ik ga niet nu slapen hoorquote:
Ohhh eens dan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel, dat is chill. Ik ga niet nu slapen hoorMaar liefde voor slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |