Je bent niet goed wijs man. Hele weekend lang raggen gek!quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:39 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik heb een ghetto Xbox, maar ik ga hem toch niet downloaden.
We buds, one love!quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:39 schreef kaos- het volgende:
[..]
En bedankt he, ik dacht dat we homies waren
Meloenen zijn goed voor je hersenen en je ghetto walk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:38 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
The only one with common sense.
Boete van 50.000 euro per te vroeg uitgeleverd exemplaarquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:38 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik zou het idd ook niet aandurven met zo'n release, maar schijnbaar genoeg mensen die het risico wel willen nemen
Yolo swag bradda.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:39 schreef Giester het volgende:
[..]
Meloenen zijn goed voor je hersenen en je ghetto walk.
Ja jonge, ik word ook echt gek!quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:39 schreef kaos- het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs man. Hele weekend lang raggen gek!
Ga met je warez.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:35 schreef Catch_me het volgende:
Hij is aan het uploaden op usenet as we speak![]()
gta weekend
Sorry, maar daar geloof ik werkelijk niks van. Als er maar 1 exemplaar pleite is, dan is het bye bye toekomstige levering vanuit Rockstar voor HEEL Gamemania.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:38 schreef Blistering het volgende:
Maat van me heeft 'm ook binnen.. Iemand van de Gamemania heeft 'm ''viavia'' voor 'm kunnen fixen. Niet voor mij
Trek je toch gewoon je internet kabel eruit ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:41 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja jonge, ik word ook echt gek!
Maar ik ga niet riskeren dat mijn box gebanned wordt!
Ik wil die G-Thang wel online kunnen playen swa!
Dan moeten ze elk filiaal gaan controleren?quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:42 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Sorry, maar daar geloof ik werkelijk niks van. Als er maar 1 exemplaar pleite is, dan is het bye bye toekomstige levering vanuit Rockstar voor HEEL Gamemania.
bij Rick?quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Raad eens wat ik vanmiddag ga ophalen!?![]()
Graag alle warez shit deleten indien mogelijk. Die zooi verpest het.quote:
Tis toch echt zoquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:42 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Sorry, maar daar geloof ik werkelijk niks van. Als er maar 1 exemplaar pleite is, dan is het bye bye toekomstige levering vanuit Rockstar voor HEEL Gamemania.
Systemlog brada.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
Trek je toch gewoon je internet kabel eruit ?
Nope, Gamemania is 1 bedrijf, dus net als met de meloenen hier, als 1 het verkloot, is de rest de pisang.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dan moeten ze elk filiaal gaan controleren?
Nee hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:43 schreef Giester het volgende:
[..]
Systemlog brada.
MS weet die ding!
Is van de FRS volgens mij.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:43 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nope, Gamemania is 1 bedrijf, dus net als met de meloenen hier, als 1 het verkloot, is de rest de pisang.
Ja, maar elk filiaal heeft een x aantal games in voorraad, dus als Rockstar wil kijken of er games zijn verdwenen moeten ze elke gamemania langs gaan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:43 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nope, Gamemania is 1 bedrijf, dus net als met de meloenen hier, als 1 het verkloot, is de rest de pisang.
Welke video?quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heb die hele 20 minuten video gekeken, is puur en alleen free roamen. Op politiemotor/quad/tractor/jeep en gewone stationcar. Schade model is echt wel vet
Alleen op het platteland deze video btw.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:26 schreef johnnyblaze11 het volgende:
https://mega.co.nz/#!8hlT(...)zga8NfXlPItvucOP7oHI
20 Minuten aan leakte gameplay
Het is geen scam ofzo, heb hem zelf gedownload, ben nu aan het checken
Bron: http://www.reddit.com/r/g(...)mins_of_new_footage/
Ah, oke. Bedanktquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:45 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Niet meer, overgenomen door oprichters weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |