en mocht je em ergens kunnen halen, bonnetje posten natuurlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:27 schreef Giester het volgende:
[..]
Laten we met z'n allen naar de "domme" zaken bellen zoals Intertoys, Bart Smit, Dixons enzo en dan zeggen we dat de rest hem al wel verkoop en anders gaan we dreigen.Gesprekken uiteraard wel opnemen en posten!
Net als die reclame met de gevangenenbewaarder met zijn aansteker, maar dan met een Molotov.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:28 schreef kaos- het volgende:
Gewoon een winkel binnenstappen en vragen om de game. Als ze niet willen geven trek je gewoon je mes.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:28 schreef byah het volgende:
[..]
en mocht je em ergens kunnen halen, bonnetje posten natuurlijkDan gaan al die andere winkels met nachtopeningen vast eerder verkopen
Ham en lof winkels noemt mijn vrouw dat. Waar de eigenaren van die typische campingbezoekers zijn die regelmatig ham en lof eten. Haar variant van Henk en Ingrid.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:27 schreef Giester het volgende:
[..]
Laten we met z'n allen naar de "domme" zaken bellen zoals Intertoys, Bart Smit, Dixons enzo en dan zeggen we dat de rest hem al wel verkoop en anders gaan we dreigen.Gesprekken uiteraard wel opnemen en posten!
Als dochter Jennifer van 16 dan achter de kassa staat hebben wij vandaag GTAV fuckers!quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:32 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ham en lof winkels noemt mijn vrouw dat. Waar de eigenaren van die typische campingbezoekers zijn die regelmatig ham en lof eten. Haar variant van Henk en Ingrid.
Naah, denk het niet. Zelfs de domme blondjes zijn wel op de hoogte gesteld van GTAV. Helaasquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:33 schreef kaos- het volgende:
[..]
Als dochter Jennifer van 16 dan achter de kassa staat hebben wij vandaag GTAV fuckers!
Nah G!quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:35 schreef Catch_me het volgende:
Hij is aan het uploaden op usenet as we speak![]()
gta weekend
Ik ook. Maar als ik een gekraakt PS3 zou hebben zou ik vandaag echt ontzettend aan het spelen zijn hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:35 schreef Giester het volgende:
[..]
Nah G!
Ik ga voor deze unit wel voor de eckte eckte!
Die gast is zo hard de lul, als ze hem pakken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:35 schreef Catch_me het volgende:
gta weekend
Oprotten jij. Waar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Raad eens wat ik vanmiddag ga ophalen!?![]()
GTA 5?quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Rotterdam.quote:
Fuck man, dat is echt een teringeind hier vandaanquote:
Xbox360quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:37 schreef HostiHawaii het volgende:
quote:
Ik zou het idd ook niet aandurven met zo'n release, maar schijnbaar genoeg mensen die het risico wel willen nemenquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Die gast is zo hard de lul, als ze hem pakken.
The only one with common sense.quote:
Ik heb een ghetto Xbox, maar ik ga hem toch niet downloaden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:37 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik ook. Maar als ik een gekraakt PS3 zou hebben zou ik vandaag echt ontzettend aan het spelen zijn hoor
En bedankt he, ik dacht dat we homies warenquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:38 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
The only one with common sense.
Je bent niet goed wijs man. Hele weekend lang raggen gek!quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:39 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik heb een ghetto Xbox, maar ik ga hem toch niet downloaden.
We buds, one love!quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:39 schreef kaos- het volgende:
[..]
En bedankt he, ik dacht dat we homies waren
Meloenen zijn goed voor je hersenen en je ghetto walk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:38 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
The only one with common sense.
Boete van 50.000 euro per te vroeg uitgeleverd exemplaarquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:38 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik zou het idd ook niet aandurven met zo'n release, maar schijnbaar genoeg mensen die het risico wel willen nemen
Yolo swag bradda.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:39 schreef Giester het volgende:
[..]
Meloenen zijn goed voor je hersenen en je ghetto walk.
Ja jonge, ik word ook echt gek!quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:39 schreef kaos- het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs man. Hele weekend lang raggen gek!
Ga met je warez.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:35 schreef Catch_me het volgende:
gta weekend
Sorry, maar daar geloof ik werkelijk niks van. Als er maar 1 exemplaar pleite is, dan is het bye bye toekomstige levering vanuit Rockstar voor HEEL Gamemania.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:38 schreef Blistering het volgende:
Maat van me heeft 'm ook binnen.. Iemand van de Gamemania heeft 'm ''viavia'' voor 'm kunnen fixen. Niet voor mij
Trek je toch gewoon je internet kabel eruit ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:41 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja jonge, ik word ook echt gek!
Maar ik ga niet riskeren dat mijn box gebanned wordt!
Ik wil die G-Thang wel online kunnen playen swa!
Dan moeten ze elk filiaal gaan controleren?quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:42 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Sorry, maar daar geloof ik werkelijk niks van. Als er maar 1 exemplaar pleite is, dan is het bye bye toekomstige levering vanuit Rockstar voor HEEL Gamemania.
bij Rick?quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Graag alle warez shit deleten indien mogelijk. Die zooi verpest het.quote:
Tis toch echt zoquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:42 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Sorry, maar daar geloof ik werkelijk niks van. Als er maar 1 exemplaar pleite is, dan is het bye bye toekomstige levering vanuit Rockstar voor HEEL Gamemania.
Systemlog brada.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
Trek je toch gewoon je internet kabel eruit ?
Nope, Gamemania is 1 bedrijf, dus net als met de meloenen hier, als 1 het verkloot, is de rest de pisang.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dan moeten ze elk filiaal gaan controleren?
Nee hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:43 schreef Giester het volgende:
[..]
Systemlog brada.
MS weet die ding!
Is van de FRS volgens mij.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:43 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nope, Gamemania is 1 bedrijf, dus net als met de meloenen hier, als 1 het verkloot, is de rest de pisang.
Ja, maar elk filiaal heeft een x aantal games in voorraad, dus als Rockstar wil kijken of er games zijn verdwenen moeten ze elke gamemania langs gaan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:43 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nope, Gamemania is 1 bedrijf, dus net als met de meloenen hier, als 1 het verkloot, is de rest de pisang.
Welke video?quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heb die hele 20 minuten video gekeken, is puur en alleen free roamen. Op politiemotor/quad/tractor/jeep en gewone stationcar. Schade model is echt wel vet
Alleen op het platteland deze video btw.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:26 schreef johnnyblaze11 het volgende:
https://mega.co.nz/#!8hlT(...)zga8NfXlPItvucOP7oHI
20 Minuten aan leakte gameplay
Het is geen scam ofzo, heb hem zelf gedownload, ben nu aan het checken
Bron: http://www.reddit.com/r/g(...)mins_of_new_footage/
Ah, oke. Bedanktquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:45 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Niet meer, overgenomen door oprichters weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |