Sukkels... zeker die mensen die ook echt bij elk stoplicht ingame gaan stoppen etc.quote:Op vrijdag 13 september 2013 03:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
Mensen willen eigenlijk dat hun auto gelijk totaal naar de klote is wanneer je een tikje krijgt. (iets over realisme ofzo)
Ik doe dat soms, bij elk licht stoppen. Maar da's vooral in de eerste vijf minuten van een speelsessie. Daarna ben ik dat geduld wel kwijtquote:Op vrijdag 13 september 2013 03:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sukkels... zeker die mensen die ook echt bij elk stoplicht ingame gaan stoppen etc.
Zolang als het andere verkeer als een kip zonder kop zich door de straten begeeft is het juist irritant,
5 uur oud...quote:Op vrijdag 13 september 2013 04:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://instagram.com/p/eLKp8Wj7S2/#
Ja dus ?quote:
Dat je ouwe zooi aan t posten bent wat of al lang hier langs is gekomen.quote:
Thanks mattie en fuck dat huilende nerdjequote:Op vrijdag 13 september 2013 04:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://instagram.com/p/eLKp8Wj7S2/#
Ligt denk ik aan het tijdstip/locatie, want er zijn instagram vids met volle wegen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 07:26 schreef Edwinuss het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar de straten zien er verdomd verlaten uit in deze game.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:05 schreef Trebo het volgende:
Gister even naar MM gefietst voor de pre-order, waren er bijna doorheen
Toen naar Game Mania aan de andere kant van de stad gefietst voor FIFA 14 voor ¤30,- bijna 30 jaar maar voelde me weer net een jochie van 13
wat je ook kan doen is gewoon naarquote:Op vrijdag 13 september 2013 07:36 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Thanks mattie en fuck dat huilende nerdje![]()
Hoef ik niet te scrollen en te zoeken.
Mijn gevoel zegt dat er vandaag in nederland exemplaren verkocht gaan worden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:22 schreef Morgen- het volgende:
3 dagen, 15 uur, 37 minuten, 45 seconden.
Ik las iets van intertoysquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:25 schreef kaos- het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat er vandaag in nederland exemplaren verkocht gaan worden.
Juist, goodmorning! Wie weet!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:25 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat zou voor het eerst zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:25 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik geef die intertoys, bart smit en media markt fuckers tot 4 uur, daarna is het game on.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:26 schreef Giester het volgende:
[..]
Juist, goodmorning! Wie weet!!!
En anders die heist brada!
Hou me op tot datum!quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:27 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik geef die intertoys, bart smit en media markt fuckers tot 4 uur, daarna is het game on.
coolquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:27 schreef dekkered het volgende:
Oeh achtbaan
http://imageshack.us/a/img29/1047/ygea.png (copy/paste deze link)
(is al geshared op imageshack, kan ik niet zo veel aan doen)
Juist em a brada, ik heb maanden krachttraining gedaan voor dit moment.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:27 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik geef die intertoys, bart smit en media markt fuckers tot 4 uur, daarna is het game on.
Ik heb een nieuwe pipa gehosseld!quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:29 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Juist em a brada, ik heb maanden krachttraining gedaan voor dit moment.
tuurlijk moet je tot dinsdag wachten als je online gepreorderd hebt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
Is die status van de verzending van de preorder bij bart smit nog veranderd vannacht? Zo nee, dan ben ik bang dat je gewoon tot dinsdag moet wachten
Aaight nice mimang pipashop.nl ofnietquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:31 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe pipa gehosseld!
Wat een anale kwaliteit man, shit.quote:
Er zijn maar weinig goede streams te vinden. (deze lagged teminste niet als de hel)quote:
Dan hoef ik die streams echt niet te zien. De shit moet wel een beetje aan zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig goede streams te vinden.
Nee, gisteren kregen die mensen een melding dat het pakketje morgen zou worden bezorgd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:31 schreef dekkered het volgende:
[..]
tuurlijk moet je tot dinsdag wachten als je online gepreorderd hebt.
waarschijnlijk een foutje geweestquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Nee, gisteren kregen die mensen een melding dat het pakketje morgen zou worden bezorgd.
Nee, gisteren kregen mensen een melding dat het pakket voorgemeld zou worden. Dat kan tot maandag durenquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Nee, gisteren kregen die mensen een melding dat het pakketje morgen zou worden bezorgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |