Hoi Theguyver, nee hoor ben druk geweest met andere dingen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dotje hoi hoi lang niet gezien.. toch geen Ban gehad of zo
ik miste je..quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Theguyver, nee hoor ben druk geweest met andere dingen.
GTST?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, sommige programma's zijn echt wel de moeite waard hoor.
Zometeen op Ned 2 die serie Mr. Selfridge bijvoorbeeld. Dat hele warenhuis precies nagebouwd zoals het toen was en de acteurs zijn ook geweldig.
Alleen voor de kleding en die hoeden kijk ik al. Geweldig. En dat meen ik letterlijk want de dames liepen toen met complete vogelnesten en bloementuinen op hun hoofd.
Doen!quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:50 schreef Blaadjes het volgende:
Oh god, ik denk ik kom nog even online....heb een huwelijks aanzoek van een homo die net uit de kast is.....en nu?
London.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mr. Selfridge !!
Over het beroemde warenhuis in Londen.
Heb het met een half oog gevolgd/meegekeken toen het hier erop was, al flink tijdje afgelopen.quote:
Wijntje-> checkquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb het met een half oog gevolgd/meegekeken toen het hier erop was, al flink tijdje afgelopen.
Leuke serie hequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wijntje-> check
Tv op Ned 2-> check
Laat Mr. Selfridge maar komen
Nee getal van de duivel en genoeg chemisch rotzooi om je oma eerder dood te krijgen. Zou er niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:02 schreef Blaadjes het volgende:
wtf is dit 666 gram. moet ik er wel aan beginnen.
[ afbeelding ]
Wauw, heb een hoop gemist zo te lezenquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik miste je..
en wou vragen of je bruids meisje wil zijn voor aanstaande huwelijk van Lav en ik..
Blaadjes en Insomnia_ en TSjaka gaan ook als bruidsmeisje.. met mooie roze poef jurk
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:50 schreef Blaadjes het volgende:
Oh god, ik denk ik kom nog even online....heb een huwelijks aanzoek van een homo die net uit de kast is.....en nu?
wat deed je in die kast?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:50 schreef Blaadjes het volgende:
heb je een mooi huis Dot?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]Denk dat je beter eerst kan samenwonen, leer elkaar eerst kennen
Ikke wel, jij danquote:
nog niet.. zoek een nieuwe toekomstige huisgenotequote:
goedendag schotel.. nah vanochtend al vroeg uit..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |