Die tweede, wow!quote:Op zondag 15 september 2013 13:20 schreef theguyver het volgende:
[youtube[/youtube]
heerlijk nummer met geniale video clip
voor de metal fans zelfde liedje met ook een super video
en de vage alto versie
en een leuke versie ..... got tallent versie
stuiter versie
Niet zoveel. Gewoon gehyped spelertje die op een goed moment de overstap maakt.quote:Op zondag 15 september 2013 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
Maar leg me eens uit als je wilt. Wat maakt hem zo bijzonder dat hij zoveel geld 'verdient' ?
Komt omdat hij zich opblaast als hij het over van Gaal heeftquote:Op zondag 15 september 2013 13:35 schreef Tjacka het volgende:
Derksen lijkt wel weer dikker te worden.
theguyver blaast heel andere dingen op.quote:Op zondag 15 september 2013 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt omdat hij zich opblaast als hij het over van Gaal heeft
quote:Op zondag 15 september 2013 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt omdat hij zich opblaast als hij het over van Gaal heeft
Poppenquote:Op zondag 15 september 2013 13:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
theguyver blaast heel andere dingen op.
maken net 3-2 tegen fyenoordquote:Op zondag 15 september 2013 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Gewonnen of verloren of gelijkspel?
Ja joh. Je hebt alleen het weekend dus het moet wel.quote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef theguyver het volgende:
beaauauuuh ik wil niet meer verder met de schoonmaak..
mja.. moet af! morgen is weer maandag en zit toch weer hele dag op werk.
Ja, is ook zo.quote:Op zondag 15 september 2013 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker thuisblijven en een beetje relaxen op de bank . Ook weleens lekker toch?
Ah, lief.quote:Op zondag 15 september 2013 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, is ook zo.
Maar dan zie ik mijn maatjes alweer een week niet.
Maar ga nu even naar omaatje.
yeah i know maar gisteren en vandaag was om ff wat dingen goed te makenquote:Op zondag 15 september 2013 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja joh. Je hebt alleen het weekend dus het moet wel.
Ik doe het het liefste op zaterdag.
Ja? Dus het is weer koek en ei? Top!quote:Op zondag 15 september 2013 17:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
yeah i know maar gisteren en vandaag was om ff wat dingen goed te makenso i did
checkquote:Op zondag 15 september 2013 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja joh. Je hebt alleen het weekend dus het moet wel.
Ik doe het het liefste op zaterdag.
Ehm.quote:Op zondag 15 september 2013 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja? Dus het is weer koek en ei? Top!
Dat is toch ook goed? Altijd fijner om verder te gaan als vrienden ipv met onuitgesproken problemen. Alle narigheid uitgepraat. Schone lei.quote:Op zondag 15 september 2013 18:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ehm.
Als vrienden hoor
Valt niet mee met een kinderwagen door een weiland ploegen
Was gisteren minder bekaf na 5 kilometer hardlopen.
Dank je..quote:Op zondag 15 september 2013 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch ook goed? Altijd fijner om verder te gaan als vrienden ipv met onuitgesproken problemen. Alle narigheid uitgepraat. Schone lei.
Theguyver achter de kinderwagen hahaha. Ik vind dat altijd zo leuk, vaders achter kinderwagens. Stoer en vertederend tegelijk.
Ja top joh. Hele familietje erbij niks mis mee.quote:Op zondag 15 september 2013 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe was het met oma? Was het even gezellig?
Gezellig is dat he? Lekker bijkletsen en gewoon kringetje doen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja top joh. Hele familietje erbij niks mis mee.
Helemaal waarquote:Op zondag 15 september 2013 19:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dank je..
En die mogelijkheid om dat te zien.. kan nog he meid
Jaquote:Op zondag 15 september 2013 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gezellig is dat he? Lekker bijkletsen en gewoon kringetje doen.
Ik ook. Hartstikke gezellig.quote:Op zondag 15 september 2013 19:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja.
Ach ik vind het van wel, zijn een hoop mensen die er niet van houden maar ik igg wel.
Ik dat niet want kan niet zo goed tegen mij verlies.quote:Op zondag 15 september 2013 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Hartstikke gezellig.
Vind met zijn allen een spelletje doen ook leuk.
Nee BIk bedoel een gezelschapsspel.
Lekker wijntje gedronken bij buurtjesquote:Op zondag 15 september 2013 19:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik dat niet want kan niet zo goed tegen mij verlies.
Ik ben zo moe maar dan ben ik bang dat ik vannacht niet slaap.
Heb je vannacht gedaan lavje?
just done that..quote:Op zondag 15 september 2013 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker wijntje gedronken bij buurtjes.
Als je de powernap beheerst kun je dat wel doen. Zoniet kun je beter nu wakker blijven en een beetje bijtijds naar bed gaan Tjack.
Gezelligquote:Op zondag 15 september 2013 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker wijntje gedronken bij buurtjes.
Als je de powernap beheerst kun je dat wel doen. Zoniet kun je beter nu wakker blijven en een beetje bijtijds naar bed gaan Tjack.
jaja, vooral op zaterdag he?quote:Op zondag 15 september 2013 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Hartstikke gezellig.
Vind met zijn allen een spelletje doen ook leuk.
Nee BIk bedoel een gezelschapsspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |