quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind jij oude kaas ook zo lekker of bedoel je dat niet
Bohhquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tjacka boft maar. Die kan zoveel kaas eten als hij wil
Ohh. Zeer jaloers nuquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik weet wel dat hij in een kaasmakerij werkt. De bofkont.
Dat heb ik nou nog nooit gegeten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh. Zeer jaloers nuen heb zin in wasabi-kaas gekregen..
Is lekkerquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit gegeten.
Toch maar eens proeven dan. De kaasman geeft me altijd een lekker hapje om te proeven dus volgende keer zal ik hem eens vragen naar wasabi-kaas.
oh ok, volgens mij hebben wij die niet. zal vannacht eens checken(is in binnenzak mee naar huis testenquote:
Een hotelblok in je binnenzak. Dat gaat hem niet worden Bquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
oh ok, volgens mij hebben wij die niet. zal vannacht eens checken(is in binnenzak mee naar huis testen)
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een hotelblok in je binnenzak. Dat gaat hem niet worden B
Of onder je trui. Een soort sixpack in biervorm.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Das ook weer zo, pas probeerde ik het ook met een krat bier maar dat werkt ook niet. Een 20 lt fust is dan nog makkelijker...kun jer voorover lopen en zeggen dat je het in je rug hebt.
Hehehe, of inwendig bewaren...weet alleen niet of ik dan nog van het terrein afkom...quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of onder je trui. Een soort sixpack in biervorm.
Dan rollen ze je gewoonquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hehehe, of inwendig bewaren...weet alleen niet of ik dan nog van het terrein afkom...
Ow goed dat je het zegt! Pik ik ook nog een stukje mee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zometeen VI. Benieuwd of het weer de hele avond over Louis van Gaal gaat.
Het is nu al geweldig. Albert Verlinde krijgt onder uit de zak. En terecht. Schijnheilige vent is dat.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow goed dat je het zegt! Pik ik ook nog een stukje mee.
Ja haha, we gaan nu belgen afzeiken....arme janquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is nu al geweldig. Albert Verlinde krijgt onder uit de zak. En terecht. Schijnheilige vent is dat.
Dat topic loopt zo hardquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja haha, we gaan nu belgen afzeiken....arme jan
ja daar begin ik niet aan, hou het wel bij BNWquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat topic loopt zo hard![]()
Je durft daar amper te posten. Voor je het weet heb je de lapo
Hier komen we tenminste aan antwoorden en reageren op elkaar toe.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja daar begin ik niet aan, hou het wel bij BNW
ja anders zeg je wat en blijkt het 3 pagina's terug te staan als je op invoeren klikt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier komen we tenminste aan antwoorden en reageren op elkaar toe.
Nou dat. Het is bijna zinloos om daar meer dan een smiley neer te zetten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja anders zeg je wat en blijkt het 3 pagina's terug te staan als je op invoeren klikt.
Hier time to work. tot morgen!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat. Het is bijna zinloos om daar meer dan een smiley neer te zetten.
Oh het is 9 uur, tijd voor Eastenders.
Later alligator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |