SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Nee man dat was stoerquote:Op donderdag 12 september 2013 23:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Zo te zien hebben ze het uit de voorruit vliegen bij een harde botsing eruit gehaald. Was soms wel frustrerend in GTA IV met dat lilliputtergejank van Niko.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Geen punt inderdaad, het lijkt net iets minder dan in IV.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vraag het me af of het echt minder is geworden, in IV ging het ook wel erg gemakkelijk. Lekker boeiend als het net wat minder is, er zit voldoende schade in. Dat de geluiden zijn verbeterd vind ik een veel belangrijker punt.![]()
en anders had je gewoon even een seconde niets moeten doen in de auto, deed hij zelf de gordel omWomen with dicks and weak men with vaginas.
Liever een ietwat onrealistischer damage model dan 80x per minuut alles repareren omdat er zo'n taxi ineens afslaat uit het niets.![]()
Kon Niko dat?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:12 schreef 2Happy4U het volgende:
en anders had je gewoon even een seconde niets moeten doen in de auto, deed hij zelf de gordel omDigo![]()
Er is nog niemand met een jet een wolkenkrabber in proberen te vliegen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Neenquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
ja, ook als je even niets deed op de motor deed hij een helm op, verminderde de schade dat je nam als je er vanaf donderdequote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Geen schade aan de auto?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:
En weer:
http://instagram.com/p/eLLhUBwy21/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:
De tijden veranderen. Vroeger hadden de blanken als eerste de nieuwste games, nu zijn het de negers.If not now, then when.![]()
Oke, nooit geweten. Dat met die helm wel natuurlijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja, ook als je even niets deed op de motor deed hij een helm op, verminderde de schade dat je nam als je er vanaf donderdeDigo![]()
BAM!quote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wie was er aan het zeiken over schadequote:![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik vind het niet erg, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die het niet willen zien, kleine moeite om het in een spoiler tag te gooien toch?quote:![]()
Dit.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De tijden veranderen. Vroeger hadden de blanken als eerste de nieuwste games, nu zijn het de negers.Kostelijk filmpje wel.
![]()
![]()
Mensen die niks willen weten blijven echt wel weg van dit topicquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
als het nou echt met missies of het verhaal had te maken zou ik zeggen ok. maar free roam valt reuze mee.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:15 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die het niet willen zien, kleine moeite om het in een spoiler tag te gooien toch?Every war is different, every war is the same.![]()
Fake!, hij kwam toch echt op z`n dak terechtquote:
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De tijden veranderen. Vroeger hadden de blanken als eerste de nieuwste games, nu zijn het de negers.![]()
![]()
Monopoly topic graag.quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
AIVD heeft er weer een extra opdracht bij hier.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Damn, wat moet dat lekker voelen om iemand met een bat te raken.Digo![]()
kan je ook weer ruften en boeren? dat missen we toch wel ernstig, sinds GTA1 en GTA2.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Dat is mijn homeboi van 55 street die zijn GTA V exemplaar al bemachtigd heeft.quote:If not now, then when.![]()
In Saints Row 4 kan dat.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
kan je ook weer ruften en boeren? dat missen we toch wel ernstig, sinds GTA1 en GTA2.
Nou leuk hoor. Voor 2 keer.![]()
Nee wel scheldenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
kan je ook weer ruften en boeren? dat missen we toch wel ernstig, sinds GTA1 en GTA2.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Eens. Of Kill Elvis.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
kan je ook weer ruften en boeren? dat missen we toch wel ernstig, sinds GTA1 en GTA2.Digo![]()
Kun jij ruften op commando?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
kan je ook weer ruften en boeren? dat missen we toch wel ernstig, sinds GTA1 en GTA2.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Saints Row 4quote:Op donderdag 12 september 2013 23:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
In Saints Row 4 kan dat.
Nou leuk hoor. Voor 2 keer.
Where did the lighter fluid come from?![]()
ISO: "F:\gtavdisc2.iso"
Size: 8738846720 bytes
Game partition offset: 0x2080000
Root sector: 64709 (0x9EE2800), 2048 bytes
default.xex sector: 2124005 (0x1054F2800), 26628096 bytes
Files in ISO: 157, Folders in ISO: 4
Total bytes used: 8301396644 (95.83%)![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:18 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Dit spel bouwt zich uit tot epische proporties, elke vid maakt het wachten nog ondraaglijker..
[ Bericht 72% gewijzigd door MisterJ.Lo op 12-09-2013 23:25:37 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Zo'n type lijkt me dat wel ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jsticks is volgens mij stoned in slaap gevallen.![]()
Dat commentaar van je boyyyyy.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:17 schreef Panzermaus het volgende:
http://instagram.com/p/eLALzYj7SO/
Die hond.![]()
KoolAid! Hahaha..... jeweet!1!!1"Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:19 schreef Shadeauw het volgende:
ISO: "F:\gtavdisc2.iso"
Size: 8738846720 bytes
Game partition offset: 0x2080000
Root sector: 64709 (0x9EE2800), 2048 bytes
default.xex sector: 2124005 (0x1054F2800), 26628096 bytes
Files in ISO: 157, Folders in ISO: 4
Total bytes used: 8301396644 (95.83%)![]()
![]()
Die boy heeft ons al van genoeg info voorzien. Nu mag die dabzombie verdergaan met zijn betere camquote:Op donderdag 12 september 2013 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jsticks is volgens mij stoned in slaap gevallen.En vettere vidz
![]()
ik zou zeggen kijk de rest van zen fotos is door. zit nog wat meer bullshit bij.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is mijn homeboi van 55 street die zijn GTA V exemplaar al bemachtigd heeft.
Dat snap ik dan trouwens niet. mensen die hun persoonlijke account ook voor dit gebruiken, als je van dat soort persoonlijke zooi er op hebt staan.Every war is different, every war is the same.![]()
![]()
even weg hier uit voorzorg....
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:17 schreef JessedeK het volgende:
Andere Topics:
[ afbeelding ]
GTA V Topic:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja pas op, want morph vind dat niet leukquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Blijkbaar.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jsticks is volgens mij stoned in slaap gevallen.Morgen de hele dag woest omdat hij zijn Instagram fame kwijt is.
Maar echt, dat gepruts met Vine en Instagram ook.Kan het niet uitstaan op een moment als dit.
![]()
vraag me nog steeds waar die scooter is.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dat animation.Every war is different, every war is the same.![]()
Ik zie een muis.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dat animation.
PC versie confirmed.![]()
In z'n kontje.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:23 schreef dekkered het volgende:
[..]
vraag me nog steeds waar die scooter is.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Ik kijk op dit moment naar een Russische stream met IRC op de achtergrond terwijl ze NHL aan het spelen zijn. Ik vraag mij af wanneer ze .ISO downloaden.If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:23 schreef Edwinuss het volgende:
Dat animation.
Ik zie een muis.
![]()
![]()
![]()
Opgegeten door de autoquote:Op donderdag 12 september 2013 23:23 schreef dekkered het volgende:
[..]
vraag me nog steeds waar die scooter is.![]()
![]()
[..]
Ik zie een muis.
![]()
[..]
Ik zie een muis.
PC versie confirmed.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Die zwarte ingangquote:Op donderdag 12 september 2013 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
http://instagram.com/p/eLKp8Wj7S2/# Stripclub kicked.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Naakte tietenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
http://instagram.com/p/eLKp8Wj7S2/# Stripclub kicked.?
Digo![]()
Doe ik nu al.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoop het, dat wordt fappen.Digo![]()
Loslopende biggenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
EDIT: Natuurlijk bedoel je, ontblote tepels.Digo![]()
Ik zoek dat filmpje van 'The Office GTA V' waarbij je een bestelbusje ziet en daarna die scene uit 'The Office' maar kan hem niet vinden. Iemand een linkje?If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, vol op die ogen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zoek dat filmpje van 'The Office GTA V' waarbij je een bestelbusje ziet en daarna die scene uit 'The Office' maar kan hem niet vinden. Iemand een linkje?![]()
twitter:GTAVoclock twitterde op donderdag 12-09-2013 om 23:22:05We're playing #GTAV! A lot. And there's much to talk about. Don't miss our verdict at 3pm BST Monday 16th - with full review on @CVG_News reageer retweet
![]()
Dit deed ik altijd in GTA SA, met een stuk of 10 wagens, en vervolgens reed ik die berg op. Aangezien de tow-truck weer in GTA V zit, ga ik hier weer veel lol mee hebben.
If not now, then when.![]()
Denk niet dat deze consoles zoveel auto's kunnen onthouden op een moment.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
TA V zit, ga ik hier weer veel lol mee hebben.
40 Tow truck in Gta San Andreas (See what happens)![]()
![]()
Is ook overdreven in dat filmpje. Met veertig wagens kwam je die berg in SA sowieso niet op.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Denk niet dat deze consoles zoveel auto's kunnen onthouden op een moment.If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is ook overdreven in dat filmpje. Met veertig wagens kwam je die berg in SA sowieso niet op.![]()
![]()
Tweakers alweer dicht.
Het is nu 22:46. Het heeft dus grofweg 3 uur gekost om het op te ruimen. Ik had ook 40+ pagina's aan reactie's weg kunnen gooien van de afgelopen 2 dagen, maar er zat toch nog 10 pagina's aan redelijke content/discussie tussen, dus dat vond ik overbodig.
Mensen, hou het aub een beetje ontopic, vooral gezien er een slowchat topic is. Bespreek daar maar hoe je de gamemania gaat overvallen voor een early copy.
3 uur..Wat een zielige mensen, medelijden heb ik.
![]()
Jullie en die brommerzaak zijn goed gekken. En wetboek ken ik ook.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, zijn valide argument waarom hij door het bed is gezakt.![]()
tweakers is sowieso wakkowakkoquote:Op donderdag 12 september 2013 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Tweakers alweer dicht.
Het is nu 22:46. Het heeft dus grofweg 3 uur gekost om het op te ruimen. Ik had ook 40+ pagina's aan reactie's weg kunnen gooien van de afgelopen 2 dagen, maar er zat toch nog 10 pagina's aan redelijke content/discussie tussen, dus dat vond ik overbodig.
Mensen, hou het aub een beetje ontopic, vooral gezien er een slowchat topic is. Bespreek daar maar hoe je de gamemania gaat overvallen voor een early copy.
Every war is different, every war is the same.![]()
Nog nooit iemand gezien die zo bang is om te streamen.
http://www.reddit.com/r/g(...)ot_gta_v_ama/cc743opIf not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jullie en die brommerzaak zijn goed gekken. En wetboek ken ik ook.![]()
Jij kent jouw klassiekers bro.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.reddit.com/r/g(...)ot_gta_v_ama/cc743op![]()
![]()
Amerika...quote:Op donderdag 12 september 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.reddit.com/r/g(...)ot_gta_v_ama/cc743opEvery war is different, every war is the same.![]()
De GTA topics gaan lekker idd.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Tweakers alweer dicht.
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
GTAGames.nl + forum is ook een beetje armoede tegenwoordig. Het is nu een beetje een inteeltclubje van oldbies die geil doen over 1 exclusieve screenshot en voor de rest niets melden, terwijl de map en halve game geleaked wordt.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
tweakers is sowieso wakkowakko
Ook wel sneu voor Rockstar eigenlijk, op deze manier komt er nog maar weinig terecht van hun marketingcampagne en teasers.
Doet me een beetje denken aan een vader die een hele mooie en originele speurtocht heeft georganiseerd voor Keesje zijn verjaardag, schatzoeken alles, maar uiteindelijk zit iedereen boven achter de PS3 of willen ze lasergamen.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]![]()
Jij kent jouw klassiekers bro.
Van top tot teen, ken ik Probleemwijken.![]()
![]()
Gelukkig van het weekend Özil in actie, dat leidt mij mooi af van GTA.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van top tot teen, ken ik Probleemwijken.![]()
![]()
Gieren met die banden.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gelukkig van het weekend Özil in actie, dat leidt mij mooi af van GTA.![]()
uitpuil oogquote:Op donderdag 12 september 2013 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:49 schreef Zipportal het volgende:
Nog een keer de magazine.
http://imgur.com/a/30Gy2
![]()
![]()
Ik denk dat het wel meevalt, en over het algemeen erg overdreven wordt. Rockstar heeft hier zeker rekening mee gehouden. Ze hebben er alles aan gedaan om leaks zoveel mogelijk te voorkomen en zijn nog bezig. Ze zijn tevens ook volwassen genoeg om de leaks te accepteren aangezien het DE game van het jaar is. Ik denk persoonlijk dat de leaks nu alleen maar groter zijn/worden doordat ze op een doordeweekse dag releasen in plaats van op een dag als morgen (voor het weekend). De drang naar beelden is nu velen malen groter, tenminste voor mij.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
GTAGames.nl + forum is ook een beetje armoede tegenwoordig. Het is nu een beetje een inteeltclubje van oldbies die geil doen over 1 exclusieve screenshot en voor de rest niets melden, terwijl de map en halve game geleaked wordt.
Ook wel sneu voor Rockstar eigenlijk, op deze manier komt er nog maar weinig terecht van hun marketingcampagne en teasers.
Doet me een beetje denken aan een vader die een hele mooie en originele speurtocht heeft georganiseerd voor Keesje zijn verjaardag, schatzoeken alles, maar uiteindelijk zit iedereen boven achter de PS3 of willen ze lasergamen.
Die screen was niet eens exclusive ook nietquote:Op donderdag 12 september 2013 23:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
GTAGames.nl + forum is ook een beetje armoede tegenwoordig. Het is nu een beetje een inteeltclubje van oldbies die geil doen over 1 exclusieve screenshot en voor de rest niets melden, terwijl de map en halve game geleaked wordt.
Doet me een beetje denken aan een vader die een hele mooie en originele speurtocht heeft georganiseerd voor Keesje zijn verjaardag, schatzoeken alles, maar uiteindelijk zit iedereen boven achter de PS3 of willen ze lasergamen.![]()
Volgensmij zijn het daar enkel kinderen hoor, weinig inhoud en inderdaad, van een screenie worden ze al helemaal waus.
![]()
Kom niet haten op GTA ja, volkomen terecht.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:52 schreef SoldMayor het volgende:
Is er ooit een topic reeks met zoveel topics geweest zonder dat iemand de game speelde?![]()
zijn wel meer games die of een grote hype hebben gehad.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:52 schreef SoldMayor het volgende:
Is er ooit een topic reeks met zoveel topics geweest zonder dat iemand de game speelde?Every war is different, every war is the same.![]()
Mattie ik haat niet. Jwz x.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
Kom niet haten op GTA ja, volkomen terecht.![]()
Zijn stem is nogal irritant, weet je wat de beste is? Dezen: https://www.youtube.com/user/typicalgamerquote:Op donderdag 12 september 2013 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van deze josti's?
https://www.youtube.com/user/GTA5Videos![]()
Vroeger was het daar wel druk en in orde.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die screen was niet eens exclusive ook nietVolgensmij zijn het daar enkel kinderen hoor, weinig inhoud en inderdaad, van een screenie worden ze al helemaal waus.
Digo![]()
Het zijn Nederlanders trouwens.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn stem is nogal irritant, weet je wat de beste is? Dezen: https://www.youtube.com/user/typicalgamer
Deze is ook top:
https://www.youtube.com/user/GTASeriesVideos![]()
?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:55 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik verheug me al op die dwazen van gamekings maandagavondEvery war is different, every war is the same.![]()
Een dag voor de release was die Boris op RTLnieuws.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:55 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik verheug me al op die dwazen van gamekings maandagavond
Verwacht komende maandag ook wel nieuwsberichten over GTAV.![]()
Best een rare kliek ja, enkel Boris kan normaal doen.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:55 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik verheug me al op die dwazen van gamekings maandagavond![]()
Ik ga ook even een avondje socializen hoor, meteen het hele internet ontploft, tering.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
ah ok wist ik niet. zal wel een hoop onzin zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:57 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ze komen met een releaseshow op MTV van 2100 tot 0000Every war is different, every war is the same.![]()
Socializen doe je rond de release gewoon hier, laat dit een les wezen.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:57 schreef kaos- het volgende:
Ik ga ook even een avondje socializen hoor, meteen het hele internet ontploft, tering.![]()
KFC is net open. Dus ze hebben pauze.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Zijn er nog negers aan het spelen?![]()
Valide reden.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
KFC is net open. Dus ze hebben pauze.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
KFC is net open. Dus ze hebben pauze.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:59 schreef Tropanzia het volgende:
Ik hoop echt dat je watermeloenen kunt eten in het spel.![]()
![]()
Maandag is er een live uitzending zelfsquote:Op donderdag 12 september 2013 23:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Een dag voor de release was die Boris op RTLnieuws.
Verwacht komende maandag ook wel nieuwsberichten over GTAV.
En wat nou als Rockstar zelf deze "leaks" uitbrengt nu dmv fake profielen. Niemand laat wat teveel zien lijkt wel.![]()
Zit er geen limiet op instagram?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
En wat nou als Rockstar zelf deze "leaks" uitbrengt nu dmv fake profielen. Niemand laat wat teveel zien lijkt wel.![]()
Het tofste wat ik ben tegengekomen is dat die neger die voetganger neerslaat. Voor de rest nog stoere dingen?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
![]()
Dit idee had ik ook al. De hype wordt alleen maar groter zo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Onttploffing van auto?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:01 schreef kaos- het volgende:
Het tofste wat ik ben tegengekomen is dat die neger die voetganger neerslaat. Voor de rest nog stoere dingen?![]()
zou wel een stunt zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dit idee had ik ook al. De hype wordt alleen maar groter zo.Every war is different, every war is the same.![]()
Die van die brug af pleurt? Ja, die was ook vet.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Wat die neger zegt : " come hurr niggu "
Prachtig
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Kan heel goedquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dit idee had ik ook al. De hype wordt alleen maar groter zo.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Of het zijn gewoon undercover Rstar medewerkers. Al lijkt het me bij die stoner wel sterk, maar kan een rol zijn.
Marketing stunt![]()
Het spel gaat toch ook over neppe negers.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Rockstar met fake profielen en neppe negers, dream on!![]()
Neh man, dit gebeurd toch met elke grote titel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:05 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Of het zijn gewoon undercover Rstar medewerkers. Al lijkt het me bij die stoner wel sterk, maar kan een rol zijn.
Marketing stunt<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ze hadden het toch ook over dat echte gang members zooi hadden ingesproken?
dat zou er aan gelinkt kunnen zitten.Every war is different, every war is the same.![]()
Don't tempt me!quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:06 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het spel gaat toch ook over neppe negers."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Godverdomme dat was even kut toen Harry Potter uitkwam en al die negers en junks met gameplay begonnen te lekken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:06 schreef kaos- het volgende:
[..]
Neh man, dit gebeurd toch met elke grote titel.Digo![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:09 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Godverdomme dat was even kut toen Harry Potter uitkwam en al die negers en junks met gameplay begonnen te lekken.
Wat dacht je van toen bij Fruit Ninja!quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:09 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Godverdomme dat was even kut toen Harry Potter uitkwam en al die negers en junks met gameplay begonnen te lekken.
Je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:09 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Om nu bij elk filmpje te denken dat Rockstar hierachter zit is ook wel een beetje overdreven niet.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
xbox version getting ripped and uploaded as I write this, I expect xbox users playing this tonight... oh boy torrents are going to go blitz with the amount of downloads, no word on PS3 version yet :/.
Gr een omgebouwden xbox gebruiker![]()
![]()
Ik denk ook dat het gewoon users zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:10 schreef kaos- het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel
Om nu bij elk filmpje te denken dat Rockstar hierachter zit is ook wel een beetje overdreven niet.
Zal echt niet Rockstar zijn die het doet."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Same.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Filmpje stelt teleur, morgen verwacht ik 720p streams.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ik krijg deze zelf niet eens geopend, en vind hem ook niet via googlequote:Op vrijdag 13 september 2013 00:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Filmpje stelt teleur, morgen verwacht ik 720p streams.![]()
Ik vind het wel best zo eigenlijk.quote:
Nu blijft het teasen, ik wil zelf zien hoe het er in het echt uitziet!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik ga morgen een groothandel overvallen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:11 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik vind het wel best zo eigenlijk.
Nu blijft het teasen, ik wil zelf zien hoe het er in het echt uitziet!<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Hollar at ya boy!quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:12 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik ga morgen een groothandel overvallen.
Ik rol met je mee."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Chrome does the trick.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ik krijg deze zelf niet eens geopend, en vind hem ook niet via google![]()
Boks.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:12 schreef Giester het volgende:
[..]
Hollar at ya boy!
Ik rol met je mee.
Ik ram naar binnen met een X5 en pop iedereen in die muhfukku<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:12 schreef Giester het volgende:
[..]
Hollar at ya boy!
Ik rol met je mee.![]()
![]()
En dan te bedenken dat GTA 1 echt een game was vol met bugs toen ze het maakte.
Ze kregen de politie niet goed werkend totdat iemand een foute code geschreven had waardoor de coppers fucking aggresive werden.
Die "bug" hebben ze er nooit uitgehaald in die tijd.
Het scheelde maar weinig of er was nooit een GTA uitgekomen.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Aight, i'll i want i my cut!quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:13 schreef kaos- het volgende:
[..]
Boks.
Ik ram naar binnen met een X5 en pop iedereen in die muhfukku
1 hella fresh copy of GTA V!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Dat moet er ook weer in en dan op een realistischere manier net voor de gevangenis ofzo. In de woestijn op een verlaten weggetje, in een rijtje, met kettingen aan elkaar en uiteraard dat oranje gevangenispakje.. laat ze zingen en aanrijden maar!quote:![]()
Aldus JJ van Gamekings.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:15 schreef kaos- het volgende:
Ze kregen de politie niet goed werkend totdat iemand een foute code geschreven had waardoor de coppers fucking aggresive werden.
Het scheelde maar weinig of er was nooit een GTA uitgekomen.![]()
O.G. info? Of ook gehoord bij Gamekings?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:15 schreef kaos- het volgende:
Het scheelde maar weinig of er was nooit een GTA uitgekomen.
Kan morgen evt wel wat opnemenquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Filmpje stelt teleur, morgen verwacht ik 720p streams.
Heel goedquote:
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Of het waar is of niet, wel een leuk verhaal.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ik ga zo naar bed joh, morgen nog 1 dag werken.
Volgende week staat mijn leven in het teken van GTAV. Ook de weken daarna trouwens.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Werken? Hahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:18 schreef kaos- het volgende:
Ik ga zo naar bed joh, morgen nog 1 dag werken.
Volgende week staat mijn leven in het teken van GTAV. Ook de weken daarna trouwens.
F5'en in al je openstaande topics bedoel je."Thats how we roll in the Shire!"![]()
OH SHIT!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
F5en is voor noobsquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:19 schreef Giester het volgende:
[..]
Werken? Haha
F5'en in al je openstaande topics bedoel je.Every war is different, every war is the same.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:19 schreef Giester het volgende:
[..]
Werken? Haha
F5'en in al je openstaande topics bedoel je.
DAAYYUMMM. Lekkere framerate btw.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Hmm ze waren dus niet aan trollen, leak is real
tot nu toe dan
Gnite y'all, morgen weer verder
johnnyblaze11quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:28 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Niet meer zeuren om schade aub
http://vinebox.co/u/wotwoDquT0N/wsoY0q0t6Lt
Check die achterbumper![]()
![]()
Het lijkt wel alsof alleen stoners de game hebben gekregen. Zie die gast zijn andere vines, hehe.Fantastisch!![]()
was al eerder bekend.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:30 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.lifeinvader.com/profile/los_santos_customsEvery war is different, every war is the same.![]()
GTAforums zal dadelijk wel rustig zijn, of juist niet
Kan de game hopelijk morgen al spelen.. ken iemand die em voor een wat hoger prijsje al verkoopt. De vraag is ga ik hem kopen of niet
.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
80 euro?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:37 schreef MMaRsu het volgende:
Kan de game hopelijk morgen al spelen.. ken iemand die em voor een wat hoger prijsje al verkoopt. De vraag is ga ik hem kopen of niet
.
![]()
![]()
Als je het over die marktplaats gast hebt, zou ik goed oplettenquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:37 schreef MMaRsu het volgende:
.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:39 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ingame pron
http://instagram.com/p/eLWW1RjzWj/#![]()
hij zegt dat hij hem kent. dus zal niet marktplaats gast zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je het over die marktplaats gast hebt, zou ik goed oplettenEvery war is different, every war is the same.![]()
Dat hoort ook gewoon random in het park te gebeuren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:39 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ingame pron
http://instagram.com/p/eLWW1RjzWj/#![]()
![]()
![]()
Check die reacties; 'How's the car damage?'
![]()
#hommo
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
wel in GTA. net zoals die honden die aant neuken zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat hoort ook gewoon random in het park te gebeuren.Every war is different, every war is the same.![]()
Wordt jij warm van getekende pron dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
#hommo
Ja, broek al op de enkels.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:44 schreef dekkered het volgende:
[..]
Wordt jij warm van getekende pron dan?![]()
Inderdaad. Eraf schoppen en in de kofferbak ermee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
wel in GTA. net zoals die honden die aant neuken zijn.![]()
Gameplay ziet er echt goed & vloeiend uit. Ben erg onder de indruk van wat Rockstar nog kon met de huidige hardware.![]()
Tof dat je personage weer kan seksen,quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
#hommo
Wat me doet afvragen, Je hebt drie personages, Zou je ze om de beurt met dezelfde chick kunnen laten neuken ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
dit is niet de personage. Je personage heeft iets van een foto camera heb ik het idee. (denk dat het een missie is)quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tof dat je personage weer kan seksen,
Wat me doet afvragen, Je hebt drie personages, Zou je ze om de beurt met dezelfde chick kunnen laten neuken ?Every war is different, every war is the same.![]()
Meteen zo serieus weerquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:44 schreef dekkered het volgende:
[..]
Wordt jij warm van getekende pron dan?
ja als jij iemand een homo vindt omdat hij niet warm wordt van getekende pron.quote:Every war is different, every war is the same.![]()
Kwartet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tof dat je personage weer kan seksen,
Wat me doet afvragen, Je hebt drie personages, Zou je ze om de beurt met dezelfde chick kunnen laten neuken ?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
ok.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
ja als jij iemand een homo vindt omdat hij niet warm wordt van getekende pron.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Hmmn dat was eigenlijk ook mijn gedachten, Maar omdat die stem zegt she asks for more... so i show her more. was ik even in de war denk ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
dit is niet de personage. Je personage heeft iets van een foto camera heb ik het idee. (denk dat het een missie is)
Dat daten en seksen hoeft er trouwens voor mij niet perse in, Maar als het kan hoop ik dat je met elk personage dezelfde bitch kan neuken en dat ze vervolgens hatelijke opmerkingen naar elkaar ga maken als ze er achter komen.
Denk je eens in Michael die binnenkomt terwijl Franklin or Trevor zijn dochter aan het aanduwen is
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
volgens mij heeft die phone wel een camera functiequote:Op vrijdag 13 september 2013 00:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
dit is niet de personage. Je personage heeft iets van een foto camera heb ik het idee. (denk dat het een missie is)Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Als mensen dit in GTA online onderling kunnen doen is het hek van de dam denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohhh shit.Fantastisch!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het grote spelen kan beginnen.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:12 schreef Rickk_ het volgende:
edit: Om 1 of andere reden had ik een andere stream denk ik. Ik zag skyrim achtige gameplay. sorry daar voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohhh shit.Every war is different, every war is the same.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:12 schreef Panzermaus het volgende:
Fixed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het grote spelen voor de tokkies kan beginnen.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:12 schreef Rickk_ het volgende:
Stad ziet er nice uit, maar het rijden ziet er anders uit. Niet meer zo realistisch als in GTA IV, maar meer als Saints Row. Hopelijk valt het mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohhh shit.If not now, then when.![]()
Op deze manier is men voor nieuwe filmpjes niet meer afhankelijk van stonede digibeten op Instagram. Meeste fans kopen de game toch wel.quote:![]()
True, hier moet ik je gelijk in geven.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op deze manier is men voor nieuwe filmpjes niet meer afhankelijk van stonede digibeten op Instagram. Meeste fans kopen de game toch wel.![]()
mensen met cracked systeem zouden hem sowieso al wel gaan downloaden wanneer hij vrij kwam.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op deze manier is men voor nieuwe filmpjes niet meer afhankelijk van stonede digibeten op Instagram. Meeste fans kopen de game toch wel.Every war is different, every war is the same.![]()
Ik vind het gewoon frustrerend om te zien dat een stel achterbuurtnegers die de game van een vrachtauto hebben getrokken het nu fijn zitten te spelen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
True, hier moet ik je gelijk in geven.Zelfde geldt voor die reviewpipo's die verder ook geen speciale talenten of weet ik het hebben. Rockstar heeft het gewoon te lang proberen te rekken nu.
![]()
lol he madquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon frustrerend om te zien dat een stel achterbuurtnegers die de game van een vrachtauto hebben getrokken het nu fijn zitten te spelen.Zelfde geldt voor die reviewpipo's die verder ook geen speciale talenten of weet ik het hebben. Rockstar heeft het gewoon te lang proberen te rekken nu.
streamer gaf aan dat hij zo ging switchen wanneer deze down was.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel een pauper stream-site though.Every war is different, every war is the same.![]()
Alsof jij met je Balkanklauwtjes nu niet maar wat graag een beetje peds zou willen neermaaien met de BULLPUP SHOTGUN. Of die countryside verkennen met een motor, beetje dieren tegenkomen 's nachts.quote:![]()
Is dat die gozer van Reddit?quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:23 schreef dekkered het volgende:
[..]
streamer gaf aan dat hij zo ging switchen wanneer deze down was.Al te graag, niet jelly though. Hopen dat Rickert uit Den Haag legit is. We weten het morgen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsof jij met je Balkanklauwtjes nu niet maar wat graag een beetje peds zou willen neermaaien met de BULLPUP SHOTGUN. Of die countryside verkennen met een motor, beetje dieren tegenkomen 's nachts.If not now, then when.![]()
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is dat die gozer van Reddit?
[..]
Al te graag, niet jelly though. Hopen dat Rickert uit Den Haag legit is. We weten het morgen.Every war is different, every war is the same.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:12 schreef Panzermaus het volgende:
Welke site is dit? Eventueel via dm. Als je me helpt verzorg ik een FOK! prive streamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het grote spelen kan beginnen.![]()
![]()
Geef me die link en ik verzorg een stream voor jullie!quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:29 schreef Panzermaus het volgende:
Er is net een torrentlink gepost in die apenstream.![]()
Lol, geen vine maar wel cool. Ik kan mij niet eens herinneren of je in voorgaande delen een truck met aanhanger kon besturen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:29 schreef trance_fan het volgende:
nieuwe vine:
http://instagram.com/p/eLb6sqQy-f/#If not now, then when.![]()
Een fucking hert.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, geen vine maar wel cool. Ik kan mij niet eens herinneren of je in voorgaande delen een truck met aanhanger kon besturen.![]()
![]()
weet ik veel hoe zo'n korte klote video heet. zag ergens vine staan dus ik dacht doe dat ermaar bijquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, geen vine maar wel cool. Ik kan mij niet eens herinneren of je in voorgaande delen een truck met aanhanger kon besturen.X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu![]()
vine is een specifieke website. instagram heeft dat idee alleen ook overgenomen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:31 schreef trance_fan het volgende:
[..]
weet ik veel hoe zo'n korte klote video heet. zag ergens vine staan dus ik dacht doe dat ermaar bijEvery war is different, every war is the same.![]()
Heb je PS3 a mattie?quote:Rustig man, we waarderen je links maar al te graag.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:31 schreef trance_fan het volgende:
[..]
weet ik veel hoe zo'n korte klote video heet. zag ergens vine staan dus ik dacht doe dat ermaar bij
Ik denk dat men broer een beetje gefrustreerd is omdat ie niet kan spelenquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je PS3 a mattie?
[..]
Rustig man, we waarderen je links maar al te graag.![]()
Doe geen moeite, die is fakequote:Op vrijdag 13 september 2013 01:29 schreef Zolder het volgende:
[..]
Welke site is dit? Eventueel via dm. Als je me helpt verzorg ik een FOK! prive stream
Yep, geen CFW though. Dat wordt braaf afwachten tot dinsdag de preorder opgehaald kan worden.quote:![]()
Ik verwacht dat bij het krieken van de ochtend zowel PS3 als X360 iso's online staan.![]()
Panzer, waarom verwacht je de Ps3 versie morgen al? Heb nog niks vernomen over een mogelijke Ps3 leak.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Nice! Wanneer GTA Online 1 oktober uitkomt gaan we sowieso loesoe.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, geen CFW though. Dat wordt braaf afwachten tot dinsdag de preorder opgehaald kan worden.![]()
Ik verwacht dat bij het krieken van de ochtend zowel PS3 als X360 iso's online staan.
GAM / [GTA ONLINE] Nog minder dan twee weken! #2If not now, then when.![]()
Sommige streams zijn van PS3quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:37 schreef MMaRsu het volgende:
Panzer, waarom verwacht je de Ps3 versie morgen al? Heb nog niks vernomen over een mogelijke Ps3 leak.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
http://en.irc2go.com/webc(...)aw&room=GTAvLeakTalk
IRC link, echte oldskool scene shit
Status: arranging upload![]()
Verbaas mij nog het meest over die belichting, de detail en het uitzicht. Man man, wat moet dat heerlijk zijn om lekker rond te klooien daar.![]()
scene? meer kiddies. zou btw weghalen voor als de modjes terug komenquote:
topic titel is btw bullshit
is kinda weak!quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:41 schreef trance_fan het volgende:
Nog een andere korte video (vine)
http://instagram.com/p/eLbix6D7eS/#![]()
Ziek man. Chrome on chrome allez. Maar man, dat sturen gaat te easy lijkt 't.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:41 schreef trance_fan het volgende:
Nog een andere korte video (vine)
http://instagram.com/p/eLbix6D7eS/#If not now, then when.![]()
Sowieso.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice! Wanneer GTA Online 1 oktober uitkomt gaan we sowieso loesoe.
GAM / [GTA ONLINE] Nog minder dan twee weken! #2Valt er nog wat op die stream te zien trouwens?
![]()
waarschijnlijk 1hand driving. want andere hand telefoon.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Hebben al die gasten een jonko op de lip ofzo, gotver wat een geslinger.Every war is different, every war is the same.![]()
Nee alleen de chat waar iedereen op elkaar zit te schelden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sowieso.Valt er nog wat op die stream te zien trouwens?
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu![]()
Nog een uurtje zolder en panzer
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties Forumhop: Hop naar: