In bijna elke auto zit electrische deur of koffervergrendeling door middel van een magneeschakelaar.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:47 schreef PalazzoNL het volgende:
of is het eventueel mogelijk zelf zoiets te maken?
Trust me, i'm an engineer?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:32 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Die hebben wij in het trappenhuis. De woningbouw heeft het ondanks protest jaren geleden bij de renovatie laten zitten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:32 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk heeft de de elektricien er als eerste aan getrokken, dat is immers het oudste beroep.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:05 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Die hebben wij in het trappenhuis. De woningbouw heeft het ondanks protest jaren geleden bij de renovatie laten zitten.
Dat systeem is al zo oud, daar heeft Jezus nog aan getrokken.
Ik denk de hoer, dat is het oudste beroep.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de de elektricien er als eerste aan getrokken, dat is immers het oudste beroep.
Ik dacht de elektricien, onze lieve heer heeft dan wel het licht bedacht, het is nog altijd de elektricien die de bedrading legde.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik denk de hoer, dat is het oudste beroep.
Supper vet!quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:32 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de de elektricien er als eerste aan getrokken, dat is immers het oudste beroep.
Precies. Eerst de hoer, toen de vader van Jezus om een bed en deze deuropenerconstructie te maken, en toen pas de elektricien omdat de klant het goede gaatje niet kon vondenquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik denk de hoer, dat is het oudste beroep.
En als je voor deze constructie gaat, kies dan een 'normaal gesloten' uitvoering, best lullig als iedereen binnen kan komen als de stroom een keer uitvaltquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:06 schreef JerryLee het volgende:
[..]
In bijna elke auto zit electrische deur of koffervergrendeling door middel van een magneeschakelaar.
Schakelaar eruit slopen,passend trafootje er voor en met een stukje ketting aan de trekker van je slot frotten .
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |