abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133243824
quote:
6s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Onder het genot van een tubetje seconde-lijm?
Ik heb geen gedeelde tuin. ;(
pi_133248465
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 08:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
He mensen! Wat zijn nou de lokale bieren van Delluf? En zijn er ook lokale bieren die je gewoon bij de supermarkt kunt kopen? En waar?? :)
Bij de voormalige C1000 aan het Bastiaansplein (RIP) hadden ze altijd redelijk wat staan, ook paar lokale biertjes. Maar de leukste is toch wel deze; http://www.koperenkat.nl/ zitten in de Schiehal, daar ook een tapje wat in het weekend open is, kan je gewoon binnen lopen en een pilsje nemen, of je koopt een setje met van alles wat.

Dit is volgens mij iets wat je in de supermarkt wel tegen kon komen; http://www.bierhistoriedelft.nl/

En er zijn natuurlijk best een aantal kroegen in Delft die zich richten op veel/speciaal bier, Proeflokaal, Locus, Doerak, en deze toko als je het liever thuis drinkt; http://www.flinkgegist.nl/site/
pi_133248685
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Bij de voormalige C1000 aan het Bastiaansplein (RIP)
Ik was er gisteren. Ondanks het geleuter in de krant (je blijft je oude producten gewoon vinden), is het assortiment wel anders natuurlijk. Ik was een beetje geirriteerd dat de glutenvrije/tarwevrije meergranen crackers die ik altijd voor mijn moeder koop er niet meer waren. Er is al zo weinig keuze voor haar en gemiddeld koop ik bij de Plus/C1000/AH en de natuurwinkel stuff voor haar. Ik heb het bij de servicebalie aangegeven en ik mocht gratis een vervangend product meenemen. Dat waren de crackers die ik normaal gesproken altijd bij de Plus voor haar haal (alleen dan Pompoen/Kaas en niet de meergranen). Was toch weer ¤4 wat ik mee mocht nemen en hopelijk zijn deze duurdere meergranen crackers ook te eten. Nette service dus wel. Toch hoop ik dat ze het weer terug gaan verkopen. Ze hadden net merken die ik dus nergens anders kon vinden. Nu voeren ze assortiment wat ik al op 2 plekken kan halen.

Dus als je je biertje mist zou ik langs de servicebalie gaan ;)
pi_133248872
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:49 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ik was er gisteren. Ondanks het geleuter in de krant (je blijft je oude producten gewoon vinden), is het assortiment wel anders natuurlijk. Ik was een beetje geirriteerd dat de glutenvrije/tarwevrije meergranen crackers die ik altijd voor mijn moeder koop er niet meer waren. Er is al zo weinig keuze voor haar en gemiddeld koop ik bij de Plus/C1000/AH en de natuurwinkel stuff voor haar. Ik heb het bij de servicebalie aangegeven en ik mocht gratis een vervangend product meenemen. Dat waren de crackers die ik normaal gesproken altijd bij de Plus voor haar haal (alleen dan Pompoen/Kaas en niet de meergranen). Was toch weer ¤4 wat ik mee mocht nemen. Nette service. Toch hoop ik dat ze het weer terug gaan verkopen. Ze hadden net merken die ik dus nergens anders kon vinden. Nu voeren ze assortiment wat ik al op 2 plekken kan halen.
Dat was wel een groot voordeel van C1000, zelf in m'n jeugd ook tijden bij een (andere) C1000 gewerkt, en je had toch redelijk wat vrijheid om naast het basis assortiment wat 'andere dingen' te voeren. En of dat dan veel speciaalbier was, of veel non-food, of wij hadden bv. inderdaad ook gewoon een schap (meter breed, en dan gewoon echt van onder tot boven) vol met dieet/aangepaste voeding, zoutarm, suikervrij spul, glutenvrij inderdaad, dat soort meuk. Trok toch echt wel wat mensen aan uit de hele omgeving, die dan ook de 'normale' boodschappen ff meepakken.

Is bij andere formules vaak minder heb ik het idee, je moet vaak dat soort spul van 'vreemde leveranciers' inkopen (niet gewoon via de C1000 of Jumbo of AH), en volgens mij bij andere formules heb je wel iets dat je maar een bepaald percentage van je omzet 'vreemd' mag inkopen.

Tijd in Rotterdam gewoond, toen ook erg tevreden met Jumbo, afgelopen weekend ook even naar Jumbo geweest (bij In de Hoven dan, aangezien Bastiaansplein nog dicht was), maar viel me best tegen, smal assortiment, veel lege schappen, rommelig. Zonde.

Herinner me wel dat Jumbo volgens mij ook altijd iets had dat je inderdaad een product 'aan kon vragen' als ze het niet hadden, en ze het dan op zouden nemen in het assortiment? Weet niet of dat nog steeds is, nu ze zo groot zijn, lijkt me ook best lastig te handhaven op een gegeven moment.
pi_133249150
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:55 schreef Loveless85 het volgende:

Herinner me wel dat Jumbo volgens mij ook altijd iets had dat je inderdaad een product 'aan kon vragen' als ze het niet hadden, en ze het dan op zouden nemen in het assortiment? Weet niet of dat nog steeds is, nu ze zo groot zijn, lijkt me ook best lastig te handhaven op een gegeven moment.
Ik neem aan dat dat gewoon per filiaal gaat. Dan kijkt de franchiser of hij het kan bestellen, zo ja dan is het een kleine moeite om het product in het assortiment op te nemen.
pi_133249207
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:02 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat gewoon per filiaal gaat. Dan kijkt de franchiser of hij het kan bestellen, zo ja dan is het een kleine moeite om het product in het assortiment op te nemen.
Jawel, maar dan nog, je moet het wel een plekje geven, je zit met schappenplannen, houdbaarheid van de producten wellicht, misschien is er letterlijk maar 1 klant voor die 1 artikel per maand koopt. En als het dan dus maar 1 nieuw aangevraagd artikel is dan valt het nog te overzien, maar worden het er 100 dan gaan je schappen toch een beetje rommelig worden.
pi_133249277
Ik denk niet dat iedereen die een product mist daar ook om gaat vragen bij de filiaalmanager. Dus dat zal wel meevallen. En hij kan natuurlijk altijd 1 colli bestellen en dan kijken hoe het loopt.
pi_133249456
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk niet dat iedereen die een product mist daar ook om gaat vragen bij de filiaalmanager. Dus dat zal wel meevallen. En hij kan natuurlijk altijd 1 colli bestellen en dan kijken hoe het loopt.
Ze doen het inderdaad nog steeds; http://www.jumbosupermark(...)-al-uw-boodschappen/
pi_133249608
Beetje raar die claim van 32000 producten. Dat verschilt natuurlijk per filiaal. Ook de prijs van sommige producten verschilt per filiaal.

Maar ik moet zeggen dat ik het assortiment best OK vind. Ook dat de C-merken gewoon herkenbaar zijn en niet allemaal in een euroshopper/basis jasje zitten is wel relaxed.
pi_133250422
Best oké assortiment? Ik vind het assortiment echt huge van de nieuwe jumbo. Natuurlijk zullen er altijd wat dingen missen waar je aan gewend was, maar als dat goed verkocht komt het echt wel terug. Viel me trouwens wel op dat de C1000 Nederlandse blikjes cola vanille verkocht en de jumbo nu weer Amerikaanse. Wel voor maar 50 eurocent ipv 70. Heb gister meteen 6 blikjes meegenomen. Zag ik op de kassabon dat ze niet eens berekend waren, terwijl de kassière ze toch echt langs de scanner haalde... Naja gratis zijn ze nog lekkerder :P
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_133250538
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:40 schreef Waffle het volgende:
Best oké assortiment? Ik vind het assortiment echt huge van de nieuwe jumbo. Natuurlijk zullen er altijd wat dingen missen waar je aan gewend was, maar als dat goed verkocht komt het echt wel terug. Viel me trouwens wel op dat de C1000 Nederlandse blikjes cola vanille verkocht en de jumbo nu weer Amerikaanse. Wel voor maar 50 eurocent ipv 70. Heb gister meteen 6 blikjes meegenomen. Zag ik op de kassabon dat ze niet eens berekend waren, terwijl de kassière ze toch echt langs de scanner haalde... Naja gratis zijn ze nog lekkerder :P
Nou is Bastiaansplein qua oppervlakte ook echt een van de grootste supermarkten van NL natuurlijk, dus dat die een huge assortiment hebben is niet heel gek, maar over het algemeen is Jumbo niet zo breed in zn assortiment als een Albert Heijn bv.
pi_133250625
Een supermarkt moet ook niet té breed zijn in het assortiment. Anders kunnen ze van de populaire producten niet genoeg kwijt en zijn de schappen altijd leeg.
pi_133250765
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Een supermarkt moet ook niet té breed zijn in het assortiment. Anders kunnen ze van de populaire producten niet genoeg kwijt en zijn de schappen altijd leeg.
Mwah, heeft niet direct iets te maken met elkaar. Als je genoeg ruimte hebt kan je beide doen, gewoon een kwestie van goed je schapvoorraad afstemmen :7 Zorgen dat je niet na een uur je populaire producten al leeg zijn in het schap en je dus continu moet lopen bijvullen. Maar heb je de ruimte niet dan is het inderdaad een kwestie van keuzes maken
pi_133250806
Joah maar dat is het probleem, een supermarkt heeft geen infinite schapruimte. Behalve Zuidpoort dan misschien :P
pi_133250828
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Joah maar dat is het probleem, een supermarkt heeft geen infinite schapruimte. Behalve Zuidpoort dan misschien :P
We hebben het toch over Zuidpoort :7 Maar we dwalen af :+
pi_133250993
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou is Bastiaansplein qua oppervlakte ook echt een van de grootste supermarkten van NL natuurlijk, dus dat die een huge assortiment hebben is niet heel gek, maar over het algemeen is Jumbo niet zo breed in zn assortiment als een Albert Heijn bv.
Ik vind het assortiment van jumbo over het algemeen juist breder en dieper dan AH.
pi_133251100
Wanneer is een assortiment diep en wanneer is het breed dan?
pi_133251112
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:55 schreef Waffle het volgende:

[..]

Ik vind het assortiment van jumbo over het algemeen juist breder en dieper dan AH.
Ach, het ligt misschien ook net aan je voorkeur qua product, en welke winkels je bezoekt. Ik neem de Jumbo bij In de Hoven als voorbeeld, dat viel me echt tegen. Maar ik geloof zo dat het in Zuidpoort weer anders is.
pi_133251370
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Wanneer is een assortiment diep en wanneer is het breed dan?
Breed zie ik als bijvoorbeeld veel verschillende soorten diepvries vis en diep zelfde soorten vis met verschillende kruiden. Weet niet of mijn definities juist zijn, maar in beide vind ik de jumbo beter.

Dat betekent niet meteen dat ik jumbo een betere winkel vind. Aangezien ik ben opgegroeid met boodschappen doen bij een buurtsuper vind ik een kleine winkel met basis assortiment waar gewoon eigenlijk genoeg te krijgen is om variërend de week door te komen met wisselende aanbiedingen en waar je snel de winkel ook weer uit bent persoonlijk veel fijner. Als ik naar de C1000 of de jumbo ga heb ik echt het gevoel dat ik er goed de tijd voor moet nemen. :P

Edit:

Zie net dat mijn definities niet helemaal juist zijn :p
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Assortiment

Dieper assortiment is juist 100 verschillende merken cola.
pi_133251899
Waarom noemen ze het totaal aantal producten (breedte*diepte) nou weer lengte, terwijl breedte*diepte een oppervlakte is?
pi_133252015
Niet-beta's....
pi_133253041
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat was wel een groot voordeel van C1000, zelf in m'n jeugd ook tijden bij een (andere) C1000 gewerkt, en je had toch redelijk wat vrijheid om naast het basis assortiment wat 'andere dingen' te voeren. En of dat dan veel speciaalbier was, of veel non-food, of wij hadden bv. inderdaad ook gewoon een schap (meter breed, en dan gewoon echt van onder tot boven) vol met dieet/aangepaste voeding, zoutarm, suikervrij spul, glutenvrij inderdaad, dat soort meuk. Trok toch echt wel wat mensen aan uit de hele omgeving, die dan ook de 'normale' boodschappen ff meepakken.

Het nieuwe schap glutenvrij Jumbo is groter en meer dan het oude schap C1000. Alleen het oude schap C1000 voerde vooral niet bekende merken, terwijl de Jumbo FreeFrom en Pure & Nature voert.

Ik vond ook heel weinig aanbiedingen. Zuidpoort had altijd een hele rij schappen puur aanbiedingen e.d., maar nu was er niet eens een folder vol. Beetje jammer. Ik weet niet of ik er blijf winkelen, we zien wel. Anders moet ik uitwijken naar de Hoven.
pi_133253098
Nee het idee van Jumbo is dat ze altijd goedkoop zijn. En dus minder aanbiedingen hebben.

Wel irritant, moet ik weer zelf verzinnen wat ik ga eten ipv gewoon te kijken watvoor vlees er in de aanbieding is.
pi_133253181
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:02 schreef kahlie het volgende:

[..]

Het nieuwe schap glutenvrij Jumbo is groter en meer dan het oude schap C1000. Alleen het oude schap C1000 voerde vooral niet bekende merken, terwijl de Jumbo FreeFrom en Pure & Nature voert.

Ik vond ook heel weinig aanbiedingen. Zuidpoort had altijd een hele rij schappen puur aanbiedingen e.d., maar nu was er niet eens een folder vol. Beetje jammer. Ik weet niet of ik er blijf winkelen, we zien wel. Anders moet ik uitwijken naar de Hoven.
Wat KomtTijd zegt ja, 'altijd laag, en minder aanbiedingen'. Plus dat C1000 aan bizarre partijhandel deed, gewoon hele pallets Oost-Europese meuk, dingen met verkeerde etiketten, of wat nog een weekje houdbaar was.
pi_133253218
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat KomtTijd zegt ja, 'altijd laag, en minder aanbiedingen'. Plus dat C1000 aan bizarre partijhandel deed, gewoon hele pallets Oost-Europese meuk, dingen met verkeerde etiketten, of wat nog een weekje houdbaar was.
Nou ik had weinig boodschappen en ik mocht ¤28 afrekenen. Normaal gesproken was ik dat bij de C1000 voor de weekboodschappen kwijt. *shrug* Zo goedkoop vind ik ze dus niet.
pi_133253254
Een hoop dingen zijn wel echt goedkoper hoor.

Alleen de billige ijsthee, die is sinds een paar dagen ineens 49 cent ipv 45 :(
  donderdag 14 november 2013 @ 18:37:01 #277
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_133259270
Net voor het eerste bij de nieuwe Jumbo geweest, maar vergeten te kijken naar het bieraanbod ;( Iemand dat wèl gecheckt? 8-)

Verder natuurlijk 1 grote chaos zoals verwacht :') En geen cheape-shit-uit-Rusland-straat meer :{
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  † In Memoriam † donderdag 14 november 2013 @ 23:48:33 #278
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_133272751
Wat een vreselijke winkel!! Moest er wel even naar toe maar.... als het aan mij ligt kom ik er nooit meer :N
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_133277275
joh, geef het even tijd om te wennen!
  vrijdag 15 november 2013 @ 09:38:35 #280
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_133277417
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:37 schreef Bravebart het volgende:
Net voor het eerste bij de nieuwe Jumbo geweest, maar vergeten te kijken naar het bieraanbod ;( Iemand dat wèl gecheckt? 8-)

Verder natuurlijk 1 grote chaos zoals verwacht :') En geen cheape-shit-uit-Rusland-straat meer :{
Vriend van mij is een echte liefhebber van speciaal biertjes en hij was aangenaam verrast door het assortiment van deze Jumbo. :-)
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
  vrijdag 15 november 2013 @ 09:39:15 #281
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_133277426
quote:
9s.gif Op donderdag 14 november 2013 08:59 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ik heb geen gedeelde tuin. ;(
Owww je mag hier wel een keertje komen zitten hoor
pi_133278116
*O* lijmsnuifmeet bij ien!
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:47:02 #283
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_133278697
Ik mis de 'like'-button :')
pi_133278933
quote:
14s.gif
Op vrijdag 15
november 2013 10:18
schreef
KomtTijd... het
volgende:

*O* lijmsnuifmeet bij ien!
En daar ging mijn thee :')
pi_133279383
Ik word steeds nieuwsgieriger naar die Jumbo :D
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_133280332
quote:
3s.gif
Op vrijdag 15
november 2013 11:22
schreef
Nagelschaartje het
volgende:

Ik word steeds nieuwsgieriger naar die Jumbo :D
Ik ga straks even. Ben ook benieuwd.
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:52:26 #287
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_133284974
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:38 schreef Ienepien het volgende:

[..]

Vriend van mij is een echte liefhebber van speciaal biertjes en hij was aangenaam verrast door het assortiment van deze Jumbo. :-)
Oh nice :D Dan kan ik m'n lol op :9
pi_133285072
Ik kan vanavond denk ik wel een moeder overste op :9
pi_133290745
Zo, de Jumbo gezien. Gigantische vers-afdelingen, dat vind ik een groot pluspunt. Goed vegetarisch assortiment, daar ben ik blij mee :).
Maar waarom staat echt alles in die versafdelingen schots en scheef? :?

Ook iets wat ik echt heel apart vind: Waarom hebben ze maar 5 normale kassa's? Dat is toch veel te weinig voor zo'n grote winkel? Zelfs de kleine ah in het centrum heeft er al 5. De rijen waren dan ook gigantisch. (gelukkig had ik de zelfscanner gebruikt, daar vielen de rijen mee. Sowieso blij dat ze dat systeem hebben _O_ ).

Mijn theorie is dat ze minder normale kassa's hebben, zodat ze minder bliepmiepen hoeven in te zetten. Als immers alle kassa's bezet zijn geldt "4 in de rij alles gratis" niet meer. Anders moeten ze het allemaal veel beter in de gaten houden, ofwel de kassa's standaard bezet houden.

Verder wel geinige winkel, op een rustiger moment wil ik wel eens op m'n gemak kijken waar in godsnaam alles staat :D
pi_133292358
De C1000 was juist afgestapt van het zelfscannen omdat het niet werkte op die locatie, regelmatig stonden ook al die dingen in storing, apart dat de jumbo er dan weer zo op in zet
pi_133293347
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
De C1000 was juist afgestapt van het zelfscannen omdat het niet werkte op die locatie, regelmatig stonden ook al die dingen in storing, apart dat de jumbo er dan weer zo op in zet
Ja dat verbaasde mij ook. Hoewel dit een ander systeem is. Dit gaat met die handscanners zoals je ook bij de appie hebt.
Maar ook bij de appie zie je nog dat het daar altijd rustiger is omdat mensen er niet aan willen. Geen idee waarom trouwens, briljant systeem *O*
  zaterdag 16 november 2013 @ 03:10:40 #292
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_133310052
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, de Jumbo gezien. Gigantische vers-afdelingen, dat vind ik een groot pluspunt. Goed vegetarisch assortiment, daar ben ik blij mee :).
Maar waarom staat echt alles in die versafdelingen schots en scheef? :?

Ook iets wat ik echt heel apart vind: Waarom hebben ze maar 5 normale kassa's? Dat is toch veel te weinig voor zo'n grote winkel? Zelfs de kleine ah in het centrum heeft er al 5. De rijen waren dan ook gigantisch. (gelukkig had ik de zelfscanner gebruikt, daar vielen de rijen mee. Sowieso blij dat ze dat systeem hebben _O_ ).

Mijn theorie is dat ze minder normale kassa's hebben, zodat ze minder bliepmiepen hoeven in te zetten. Als immers alle kassa's bezet zijn geldt "4 in de rij alles gratis" niet meer. Anders moeten ze het allemaal veel beter in de gaten houden, ofwel de kassa's standaard bezet houden.

Verder wel geinige winkel, op een rustiger moment wil ik wel eens op m'n gemak kijken waar in godsnaam alles staat :D
Ben jij vegetariër? Je leek zo leuk ;(
pi_133310876
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 november 2013 03:10 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ben jij vegetariër? Je leek zo leuk ;(
Godver dat is onderschrift-materiaal _O- _O-

Maar sorry ;(
  † In Memoriam † zaterdag 16 november 2013 @ 09:28:08 #294
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_133311007
Tja.. en dan krijg je een steekproef bij de Jumbo en wat blijkt... er zaten 2 pakjes ham op elkaar geplakt, dan klopt het niet meer.

Dus.. voortaan haal ik de pakjes vleesware heel erg los van elkaar :@
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_133311764
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap dat niet, ik vond die dingen juist altijd prima werken. Was ook zeer verbaasd dat ze op een gegeven moment weer weggingen.
pi_133311943
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:36 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ik snap dat niet, ik vond die dingen juist altijd prima werken. Was ook zeer verbaasd dat ze op een gegeven moment weer weggingen.
Dat C1000 systeem was gewoon beetje onhandig, regelmatig dat iets omviel, of hij een artikel niet pakte, en dan stond dat lampie te knipperen en ding in storing, en had niet echt het idee dat op drukke momenten dat snel genoeg opgelost werd.
pi_133312287
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat C1000 systeem was gewoon beetje onhandig, regelmatig dat iets omviel, of hij een artikel niet pakte, en dan stond dat lampie te knipperen en ding in storing, en had niet echt het idee dat op drukke momenten dat snel genoeg opgelost werd.
Ja true, die dingen werkten eigenlijk alleen goed als het rustig was, als het druk was gingen de gewone kassa's 10x sneller. Omdat er dan te veel bejaarden waren die dachten ook wel eventjes een hele kar vol boodschappen zelf te gaan scannen.
pi_133312342
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:14 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ja true, die dingen werkten eigenlijk alleen goed als het rustig was, als het druk was gingen de gewone kassa's 10x sneller. Omdat er dan te veel bejaarden waren die dachten ook wel eventjes een hele kar vol boodschappen zelf te gaan scannen.
Ja, daar heeft de C1000 de plank toch wel flink mee misgeslagen, want het 'zwaartepunt' lag bij die kassa, iedereen moest daar z'n troep scannen, met alle ellende van dien, ongestickerde groentes, soms van die partijmeuk die niet paste of niet bekend was in de kassa etc.

Jumbo / AH doen het handiger, daar scan je gaandeweg je boodschappen al, en krijg je dus niet op één punt een enorme opstopping van volk die staat te bliepen
pi_133337567
En toch blijft het me verbazen hoeveel mensen dat zelfscan-systeem niet gebruiken.
Het valt me bij AH's die het hebben ook altijd op. Gigantische rijen bij de gewone kassa's en bij de zelfscan kan je direct afrekenen.
  zondag 17 november 2013 @ 11:04:43 #300
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_133337669
quote:
3s.gif Op zondag 17 november 2013 10:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
En toch blijft het me verbazen hoeveel mensen dat zelfscan-systeem niet gebruiken.
Het valt me bij AH's die het hebben ook altijd op. Gigantische rijen bij de gewone kassa's en bij de zelfscan kan je direct afrekenen.
De AH To Go op Rdam Centraal heeft het vaak andersom. Lange rijen bij de zelfscan en dan niemand bij de kassa's :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')