Haha geweldig tochquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja daartegenover ongeveer.
Vroeger (voor de bouw van het plein en alle winkels daar) was dat een heel smal steegje het een heule aftandse C1000 die geregeld het nieuws haalde omdat ze weer stelende kansenjongeren neergemept hadden.
Really? Ik kan me dat amper meer herinneren. Vroegah toen alleen de Veste er nog stond was er op de plek van het Bastiaansplein nu een parkeerterrein (right?) en in het rijtje waar nu de Miss Etam zit enzo zat toen de BCCquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja daartegenover ongeveer.
Vroeger (voor de bouw van het plein en alle winkels daar) was dat een heel smal steegje het een heule aftandse C1000 die geregeld het nieuws haalde omdat ze weer stelende kansenjongeren neergemept hadden.
Ik was er toevallig net nog, maar wat is dat een ruk C1000 zegquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.deweekkrant.nl(...)umbo_komt_in_tanthof
Lekker snugger dat ze die in tanthof dichtgooien nog voordat die in buitenhof weer open is![]()
Maar dan is dus C1000 zuidpoort vanaf komend weekend de enige van de 5 die nog over isVoor zo lang het duurt.
Die oude C1000 zat toch waar nu de (ingang van de) bibliotheek zit? Met een crap parkeerterrein ervoor waar nu de bioscoop en theater staan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.deweekkrant.nl(...)umbo_komt_in_tanthof
Lekker snugger dat ze die in tanthof dichtgooien nog voordat die in buitenhof weer open is![]()
Maar dan is dus C1000 zuidpoort vanaf komend weekend de enige van de 5 die nog over isVoor zo lang het duurt.
Jup daar zo ongeveer, maar de straten lopen nu compleet anders daar. Ik weet het ook niet meer precies.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die oude C1000 zat toch waar nu de (ingang van de) bibliotheek zit? Met een crap parkeerterrein ervoor waar nu de bioscoop en theater staan.
Hij is klein, maar het is een C1000quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:57 schreef FreddyBundy het volgende:
[..]
Ik was er toevallig net nog, maar wat is dat een ruk C1000 zeg
Ik zat al op streetview te kijken. Maar toen bestond er natuurlijk nog geen streetview.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:04 schreef Bravebart het volgende:
Ik probeerde oude foto's te zoeken, maar weinig te vinden...
Welke? Die in de Dasstraat?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:57 schreef FreddyBundy het volgende:
[..]
Ik was er toevallig net nog, maar wat is dat een ruk C1000 zeg
Ik weet zelfs nog dat dit voor de C1000 de Centra wasquote:
Op woensdag 9
oktober 2013 12:55 schreef
KomtTijd... het
volgende:
Ik weet nog dat die C1000 nog zat waar nu de bios zit laat maar zeggen.
Dat waren nog eens tijden.
Gasthuislaan lijkt me?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:38 schreef mascara-klodder het volgende:
De achterkant, waar ook de kantine zat was de Molslaan
Me tooquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ja!ik haal die 2 altijd door elkaar
Hoe krijg jij het toch altijd voor elkaar die quotes zo ongelooflijk te vertyfen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ja!ik haal die 2 altijd door elkaar
Ik woon dan ook pas 18 jaar in Delftquote:
Op woensdag 9
oktober 2013 15:58 schreef
Bravebart het
volgende:
[..]
Me tooIk kan in m'n hoofd een oneindig rondje maken daar en altijd
weer op hetzelfde punt uitkomen
Ik kom daar altijd, maar als het de Aldi was of de Lidl dan zou dat voor mij weinig uitmaken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:12 schreef FreddyBundy het volgende:
[..]
Ja, moest ff naar de Primera die er tegenover zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |