het ''ik heb geen geld'' smoesjequote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef Susteren het volgende:
[..]
Kan ik 25 euro per maand van je lenen bro?
Basic fit is even goedkoop als f4fquote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef Susteren het volgende:
[..]
Naast kaololelijk dus ook nog kaolopauperquote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef Susteren het volgende:
[..]
En wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:41 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Basic fit is even goedkoop als f4f
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:43 schreef IPA35 het volgende:
Niet drinken, niet roken maar wel stoer doen over vrouwen?
[ afbeelding ]
Ben ik ook.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:41 schreef vera166 het volgende:
Breng hem naar mij hij klinkt wel lief
Kom op zeg, zoek iets beters dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:44 schreef Susteren het volgende:
Ik fit niet bij basic, was het maar zo. Bij mijn gym hebben ze geen bp rack, squat rack en vaste dumbells
Rokenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:43 schreef IPA35 het volgende:
Niet drinken, niet roken maar wel stoer doen over vrouwen?
[ afbeelding ]
wow zelfs te skir daarvoorquote:Op donderdag 12 september 2013 21:44 schreef Susteren het volgende:
Ik fit niet bij basic, was het maar zo. Bij mijn gym hebben ze geen bp rack, squat rack en vaste dumbells
Snel van begrip jij. Dat mag ik wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hij verdient nog geen coole ondertitel met haltertjes?
Iedereen heeft zo zijn kwaliteiten. Het is onderdeel van mijn hoogbegaafde persoonlijkheidsstructuur.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Snel van begrip jij. Dat mag ik wel.
Ik rook eigenlijk bijna nooit en drink ook niet veel.quote:
Je geilt op jongens die maagd zijn?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:48 schreef vera166 het volgende:
[..]
Maar kennelijk niet maagd enzo
Oke dan mag je klagen.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:48 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik rook eigenlijk bijna nooit en drink ook niet veel.
Maar ik doe ook niet stoer over vrouwen...
Dat niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:48 schreef vera166 het volgende:
[..]
Maar kennelijk niet maagd enzo
Daar ben ik mee eens het ziet er vaak erg triest uit.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:13 schreef TeeJay. het volgende:
Ik heb laatst een helder moment gehad betreft fitness.
Ik zie, sinds ik weer naar school ga, enorm veel mannetjes met echt zo'n "sportschool figuur". Dikke armen, brede ruggen, dikke borstspieren, maar het ziet er totaal niet uit. Niet menselijk, niet iets wat je krijgt door gewoon je alledaagse dingen te doen. Ik zie er zelf veel liever uit als een voetballer/ander soort atleet dan zo'n persoon die alleen maar kwark, kip en havermout eet, uren per week staat te "pompen" en verder geen uithoudingsvermogen heeft. Gewoon een slank lichaam, weinig vet en bovengemiddeld aantal spiermassa.
Ik vind het vooral komisch hoe sommige echt gewoon armen hebben waar hun benen tweemaal in zouden passen. Dat ziet toch al helemaal niet uit.
Telt je moeder wel?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |