Best wel hypocriet dat jij hetzelfde doet bij F1978 trouwensquote:Op donderdag 12 september 2013 21:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ts persoonlijk aanvallen gebaseerd op waarheid.
deze logicaquote:Op donderdag 12 september 2013 21:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik post teminste pics en vids, nog altijd beter dan alleen maar praatjes.
Ik post pics, vids en maak niet alleen praatjes zoals jij, met je acnéhoofd.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
TS blaast te hoog van de toren, we moeten hem terug op zijn plek zetten voordat hij zichzelf (en anderen) verwond.
Hij is een troll. Geloof echt niet dat hij een echt persoon isquote:Op donderdag 12 september 2013 21:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Best wel hypocriet dat jij hetzelfde doet bij F1978 trouwens
Dat is niet per definitie beter hoor, onzekere grafbeta dat je er bentquote:Op donderdag 12 september 2013 21:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik post pics, vids en maak niet alleen praatjes zoals jij, met je acnéhoofd.
Wat een assumpties, jij voelt je duidelijk in het nauw gedreven.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
owja, want om kritiek te leveren op het falen van debieltjes moet je natuurlijk eerst zelf zo stom zijn om met je kop op een internetforum te belandenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hoe zou jij überhaupt moeten weten hoe mijn hoofd eruit ziet?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dus jij bent een internet medium die mijn gevoelens kan zien? Ik lach je uit, kneusquote:Op donderdag 12 september 2013 21:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wat een assumpties, jij voelt je duidelijk in het nauw gedreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ruik je tot hier mattie, met je vieze hoofd.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe zou jij überhaupt moeten weten hoe mijn hoofd eruit ziet?
Daarnaast is het in sommige gevallen beter om geen pics nog vids te posten, dus al te trots moet je er niet op zijn.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik hoop dat bij het zien van deze foto er zoveel bloed naar je edele delen stroomt dat je nokkie gaat en pas morgen weer terugkomt.OH MIJN GOD WITTE CONVERSE IK LIG PLAT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf eens van die jonko af...quote:Op donderdag 12 september 2013 21:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
OH MIJN GOD WITTE CONVERSE IK LIG PLAT.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik hoop dat bij het zien van deze foto er zoveel bloed naar je edele delen stroomt dat je nokkie gaat en pas morgen weer terugkomt.Daaaayum, zongebruinde benen + witte allstarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Als je nu ff doucht is het over, geen zorgen.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:36 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik ruik je tot hier mattie, met je vieze hoofd.
Ik lach dubbel zo hard terug. Of wacht nee, ik lach helemaal niet. Als iemand als jij mij ook maar enige emotie kan loskrijgen bij mij, dat is het moment dat ik lach.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dus jij bent een internet medium die mijn gevoelens kan zien? Ik lach je uit, kneus
Kan ik 25 euro per maand van je lenen bro?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:39 schreef Awesome_ het volgende:
Susteren. Ik zal je ff solid advise geven. Je wil te hard. Je wordt niet aesthetic door samen met je ectovriendjes een pakje melk te nuttigen in een tussenuur en een keer 'U Mad?' te roepen naar de conciërge. Ga bij een goede gym, eet goed en veel en kom dan over een jaar stoer doen hier. Nu ben je nog niks.
Hij verdient nog geen coole ondertitel met haltertjes?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:39 schreef Awesome_ het volgende:
Susteren. Ik zal je ff solid advise geven. Je wil te hard. Je wordt niet aesthetic door samen met je ectovriendjes een pakje melk te nuttigen in een tussenuur en een keer 'U Mad?' te roepen naar de conciërge. Ga bij een goede gym, eet goed en veel en kom dan over een jaar stoer doen hier. Nu ben je nog niks.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef Susteren het volgende:
[..]
Kan ik 25 euro per maand van je lenen bro?
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef Susteren het volgende:
[..]
Kan ik 25 euro per maand van je lenen bro?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |