abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131104386
Mijn digibete vader vond het vast wel een goed idee om zijn Sony Xperia SP halverwege de update uit te zetten. Ja. Bijna goed.

Dus nu wilt hij, logischerwijs, niet meer starten. Op internet lees ik 50% doemreacties (stuur hem op naar Sony, laat hem repareren) en 50% reacties als 'druk op power en volume down 20 seconden' en nog wat andere truukjes met die knopjes. Werkt helaas allemaal niet.
Terugsturen wil ik liever niet. Heeft iemand stom toevallig een idee hoe ik dat ding weer aan de praat kan krijgen?

O ja, zijn symptomen: als je hem op de normale manier aandoet, zie je alleen SONY en dan gaat hij weer uit. Dan brandt er een vijftiental seconden een groen lampje. Doe ik volume+power voor 20 seconden krijg ik een blauw lampje. Ook krijg je af en toe een rood lampje. Dikke disco hier.
Er zat WEL genoeg koriander in.
pi_131104817
Ik zou hem toch opsturen, dan flashen zij de firmware opnieuw en doet ie het weer. Tenzij je bootloader verneukt is, dan is het niet zo makkelijk volgens mij en kan hij wel eens kapot zijn...
pi_131104885
Opsturen zal het ook wel verhelpen, maar hij heeft geen zin om drie weken lang z'n telefoon kwijt te zijn. Kom op, heeft iemand niet nog een maniertje?
Er zat WEL genoeg koriander in.
pi_131105544
wat gebruikt sony voor software updates?

bij samsung kan je met samsung kies herstellen maar weet niet welk programma dat bij sony is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')