Haha ja goed idee. Doe ik soms ook met m'n matties. Alleen revven zij harder dan ik, want ik heb slechts een 1.6quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:43 schreef VMSDKR het volgende:
Jackie ik lig laaaag.
Sappie, binnenkort maar een keertje meeting bij een McDonalds? Haha, beetje stoer doen toch. Revven enzo.
Doe je dat serieus?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja goed idee. Doe ik soms ook met m'n matties. Alleen revven zij harder dan ik, want ik heb slechts een 1.6
Doe dan wel matzwart, dat vind ik wel wat hebben bij die golfjes.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
Nice, sowieso lekkere laag bij de grond swag.
Zit er zelf aan te denken m'n golf helemaal blacked out te maken als ik het geld heb. Mat zwarte velgen, zwarte richtingaanwijzers aan de zijkant, zwarte achterlichten, VW logo's zwart spuiten
Alleen jammer dat je ramen niet zo veel mag blinderen in Nederland. Ik vind een verschillende tint tussen de zijruiten altijd zo gaar lelijk, alsof je in zo'n grijs kenteken bestelwagen rijdt.
Beetje dit idee:
[ afbeelding ]
Haha ja soms gaan we beetje rondrijden en even een peukje doen op de parkeerplaats bij het station of de McDonalds jaquote:
Mat zwart is ook nice inderdaad, alleen moet je wel een beetje een goede wrap hebben en dat is best duur denk ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Doe dan wel matzwart, dat vind ik wel wat hebben bij die golfjes.
Zwarte richtingaanwijzers? Mag dat?
Hier bij de McDonalds is het op zaterdagavond een broeinest van gastjes met hun Civicjes en Golfjes enzo. Zelf hou ik er niet zo van om daar bij te staan. Voel me dan toch een beetje zo'n sjap.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja soms gaan we beetje rondrijden en even een peukje doen op de parkeerplaats bij het station of de McDonalds ja![]()
[..]
Mat zwart is ook nice inderdaad, alleen moet je wel een beetje een goede wrap hebben en dat is best duur denk ik.
Die aan de zijkant mogen best zwart zijn ja, net als van die zwarte achterlichten.
Hahah godver, waarom?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:47 schreef JackieBrown het volgende:
ik denk nog steeds dat je trollt met dat ding vms
Klopt, daarom gaan we meestal naar de parkeerplaats bij een treinstation. Die bij de Mac zit vol met van die sjappies inderdaad met van die gare bodykits en dat soort troep.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hier bij de McDonalds is het op zaterdagavond een broeinest van gastjes met hun Civicjes en Golfjes enzo. Zelf hou ik er niet zo van om daar bij te staan. Voel me dan toch een beetje zo'n sjap.
780equote:Op vrijdag 13 september 2013 12:46 schreef VMSDKR het volgende:
Matzwart is wel vet inderdaad, heb wel eens geinformeerd naar de mogelijkheden om m'n auto matzwart te laten wrappen i.p.v. spuiten. Maar dat is best duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor een station betaal je meer dan 1200 euro. Zelf doen is geen optie, daar heb ik de handigheid niet voor.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
780e
Als je zelf aan de slag gaat met plastidip zal het nog een stuk goedkoper kunnen.
Het moet subtiel blijven, die plastic bodykits snap ik echt niet. M'n vader heeft net een Accord uit '91 gekocht. Wil hij ook verlagen en andere wielen onder.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:49 schreef Sapstengel het volgende:
Wij hebben allemaal vrij standaard auto's, iedereen heeft een beetje dezelfde smaak. Dikke velgen, iets later, eventueel klein spoilertje dat soort dingen.
Uiteindelijk wil ik hier naartoe, wat vind je daarvan? Ethanolic?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die velgen zijn wel ziek trouwens. MAE Crown Jewels.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil ik hier naartoe, wat vind je daarvan? Ethanolic?Ieder zo zijn ding, en daar respecteer ik jou om, VMS. Dat weet je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die velgen zijn wel ziek trouwens. MAE Crown Jewels.Deathlift or Die.
Oke, dat laatste was niet serieus. Dit is echter gewoon de mooiste Aerodeck die er rondrijdt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding, en daar respecteer ik jou om, VMS. Dat weet je.
lol minstens de helft daarvan heeft gwn een overdosis preworkout iets genomenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:56 schreef Hiatus het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshhSxZxTkH8kyRTmCeA
Je hele auto plastidippen is ook best duur en erg kut om mooi te krijgen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
780e
Als je zelf aan de slag gaat met plastidip zal het nog een stuk goedkoper kunnen.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:29 schreef JackieBrown het volgende:
when will it be my turnBaan zoeken met auto vd zaak. Typisch 14 procent leasehokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Jezus wat pauperquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
Nice, sowieso lekkere laag bij de grond swag.
Zit er zelf aan te denken m'n golf helemaal blacked out te maken als ik het geld heb. Mat zwarte velgen, zwarte richtingaanwijzers aan de zijkant, zwarte achterlichten, VW logo's zwart spuiten
Alleen jammer dat je ramen niet zo veel mag blinderen in Nederland. Ik vind een verschillende tint tussen de zijruiten altijd zo gaar lelijk, alsof je in zo'n grijs kenteken bestelwagen rijdt.
Beetje dit idee:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |