Ik voel je bro. Je kon echt thee zetten van mijn test daar. Waarom zit je sowieso zolang in Hongarije? Op sziget had ik mijn leven ook al uitgestippeld met elk barmeisje waar ik iets bestelde. Allemaal vrouwlets, met schattige gezichtjes en net iets te grote borsten voor hun postuur.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niet bij te houden. Gigantische hoeveelheid 8/10, 9/10 en 10/10 loopt er hier rond niet normaal.
ghehe om dat kbl-topic vriend fnie ik mag jou welquote:Op donderdag 12 september 2013 20:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gelukkig slaap je alleen met die vrouwen.
kan je ook geen aids krijgen.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gelukkig slaap je alleen met die vrouwen.
Budapest, party hardy.quote:
sorry heb gelest in prov utrecht, niet daarquote:Op donderdag 12 september 2013 21:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Waarom reageert niemand?
PTA / Motorrijschool omgeving Rotterdam-Den Haag gezocht!
H-O-L-Y FUCKquote:Op donderdag 12 september 2013 19:53 schreef Awesome_ het volgende:
Gestolen uit een thread uit misc mja, sue me.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Sap:
De chronologische volgorde in deze foto's is van de linker- naar de rechterfoto.
Het enige goeie in eindje is de A50 naar Arnhemquote:Op donderdag 12 september 2013 21:33 schreef Drinky het volgende:
Ik kan je er wel een in eindje aanbevelen.
Maar dan wel een grap van Theo Maassen stelen. Grap-ception dit.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Het enige goeie in eindje is de A50 naar Arnhen
Eigenlijk zou iemand daar die foto van levo(?) moeten posten. Dat zou echt lachen, gieren en brullen zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:50 schreef Beach het volgende:
KLB / mattie wil niet dat wij chick hosselen
die gast is getrouwd met miss bitch en zit nog op school, zij wilde haar prooi direct aan de ketting leggen.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat een jelly bitches hier... Ik zou jokertje wel willen sein livn the good life en shit.
Gewoon omdat het kan..soort van bucket list idee..en volgend jaar Amerika..wil daar kunnen cruisen.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef ChesterPerry het volgende:
waarom ga je in GODSNAAM een motorrijbewijs halen, wil je young rossi worden ofoz
gekookte eierenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:52 schreef ChesterPerry het volgende:
ey bwoys heb vraagje, iedereen weet eiwitten direct na de training is het beste, maar stel je voor je moet een half uurtje reizen zonder eten daarna of drinken, is dit dan minder goed.
Eventueel ook nog suggesties wat ik zou kunnen meenemen?
Ik zie jou voor me als ongeschoren onverzorgde type die op een man lijktquote:Op donderdag 12 september 2013 21:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan..soort van bucket list idee..en volgend jaar Amerika..wil daar kunnen cruisen.
Klopt ik scheer niet, ik hars. Stoppelsquote:Op donderdag 12 september 2013 21:53 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik zie jou voor me als ongeschoren onverzorgde type die op een man lijkt
Het is nog meer gaan kriebelen na die viddy hequote:Op donderdag 12 september 2013 21:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan..soort van bucket list idee..en volgend jaar Amerika..wil daar kunnen cruisen.
Ze is wel cool hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:53 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik zie jou voor me als ongeschoren onverzorgde type die op een man lijkt
mattie ik ga geen gekookte eieren in de trein etenquote:
idd echt lief en leuk en knap ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |