SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!![]()
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Jullie zijn echt niks gewend hierquote:Op donderdag 12 september 2013 15:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vieze lapohunter die Zhano.
Homo.Ik had al 6x geF5't om te kijken of er een nieuw topic was.
![]()
Hoezo dan. Plaatje van een paar games is niks bijzonders toch ?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://instagram.com/p/eKPo-Zr6_C/#
Zal zo wel weer offline zijn<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Jij hebt echt niks te doen.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jullie zijn echt niks gewend hierIk had al 6x geF5't om te kijken of er een nieuw topic was.
Young bloods everywhere....![]()
6 x refreshen kan ik ook binnen 2 secondequote:Op donderdag 12 september 2013 15:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jullie zijn echt niks gewend hierIk had al 6x geF5't om te kijken of er een nieuw topic was.
![]()
Degene die de laatste post heeft, krijgt direct het recht een nieuwe te openen, niet zomaar iemandquote:Op donderdag 12 september 2013 15:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik maandag nacht t spel ga halen met n maatje van me en we spelen hem bij hem. Kan ik dat voor de xbox de save game kopiieren?🍆![]()
Vind ik ook. Als dit soort rechten al geschonden worden op FOK!, waar gaat de wereld dan heen?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:27 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Degene die de laatste post heeft, krijgt direct het recht een nieuwe te openen, niet zomaar iemand"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Uhuh, maar als het te lang duurt vervalt dat recht.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:27 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Degene die de laatste post heeft, krijgt direct het recht een nieuwe te openen, niet zomaar iemand![]()
Licht uraan of je ze harde schijf mag houwe.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:28 schreef Johnbon het volgende:
Als ik maandag nacht t spel ga halen met n maatje van me en we spelen hem bij hem. Kan ik dat voor de xbox de save game kopiieren?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik wilde net een topic posten, 1 minuut later, godverdomme, ik had nog een leuk plaatje in de OP gezetquote:Op donderdag 12 september 2013 15:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uhuh, maar als het te lang duurt vervalt dat recht.![]()
![]()
Ja die heeft die niet nodig .quote:Op donderdag 12 september 2013 15:29 schreef Giester het volgende:
[..]
Licht uraan of je ze harde schijf mag houwe.🍆![]()
Zhano
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
We maken het onszelf moeilijk door al die shit te volgen en te bekijken, tenminste, dat merk ik bij mezelf erg goed.Het beste is gewoon er even afstand van te doen, weekend te vieren zometeen en dan ná het weekend is het moment nagenoeg daar.
![]()
It just got better. Thanks.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:32 schreef Le_Professeur het volgende:
We maken het onszelf moeilijk door al die shit te volgen en te bekijken, tenminste, dat merk ik bij mezelf erg goed.Het beste is gewoon er even afstand van te doen, weekend te vieren zometeen en dan ná het weekend is het moment nagenoeg daar.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |