Vind je het heel gek?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht dat ik me de afgelopen weken afgeragd voelde, but it ain't nottin compared to this
Absoluut niet. En wensen dat het anders was maakt het niet anders. Toch hoop ik dat het snel voorbij isquote:
Dat is logisch tochquote:Op donderdag 12 september 2013 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Absoluut niet. En wensen dat het anders was maakt het niet anders. Toch hoop ik dat het snel voorbij is
Ik hoop t ook voor je SQquote:Op donderdag 12 september 2013 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Absoluut niet. En wensen dat het anders was maakt het niet anders. Toch hoop ik dat het snel voorbij is
ja, ach, verjaardag verschmaardagquote:Op donderdag 12 september 2013 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik hoop t ook voor je SQ
ook niet echt de ideale verjaardag zo :<
Lijers! En dat staat pas in je order confirmationquote:ATTENTION!
All orders from 12th of September till 22th of September will be shipped 24th of September because of our business trip. Sorry for inconvenience!
Etters.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lijers! En dat staat pas in je order confirmation!!!
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lijers! En dat staat pas in je order confirmation!!!
misschien dat ik zaterdag even de stad in loop met mijn verjaardagsgeldquote:Op donderdag 12 september 2013 17:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nu moet je wel nog iets anders falen natuurlijk, want dat duurt te lang.
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien dat ik zaterdag even de stad in loop met mijn verjaardagsgeld
Fase 1 van het afsluiten van Boxtel van de samenlevingquote:Op donderdag 12 september 2013 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOEZO sluiten ze heel het weekend DE TWEE OPRITTEN/AFRITTEN van/naar boxtel af? WIE BEDENKT DAT. Doe dat lekker 1 voor 1
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn telefoon zet iedere keer ik neer met een hoofdletter, ook midden in een zin... En dan voel ik me net Jezus
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn telefoon zet iedere keer ik neer met een hoofdletter, ook midden in een zin... En dan voel ik me net Jezus
extreme couponing?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
DAFUQ DIE VROUW IS VIJF UUR IN DE SUPERMARKT EN DAN NOG EEN UUR DOEN OVER T AFREKENEN!
zulks een bazenshowquote:Op donderdag 12 september 2013 18:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja, ik had dit nog nooit gekeken
ohja ik moet die blaadjes nog kopen, heb je link SQ?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
Zo. Gold leaf topcoat voor 5 euro. Lijken wassen.
Nee man de nieuwe zelda voor wii u!quote:Op donderdag 12 september 2013 18:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja maaaar dan begint het nieuwe seizoen van AHS!
http://www.blue-point-int(...)leaf-24-karat-ediblequote:Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja ik moet die blaadjes nog kopen, heb je link SQ?
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee man de nieuwe zelda voor wii u!
Ik moet supernatural en The vampire diaries nog steeds eens verder kijkenquote:Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan nog drie jaar vullen met dingen om te kijken geloof ik.
dank u mevr.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.blue-point-int(...)leaf-24-karat-edible
Ik mag met sommige series niet verder omdat Joop wil meekijken.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet supernatural en The vampire diaries nog steeds eens verder kijkenmaar dan moet ik alleen kijken en dat vind ik zo ongezellig
ik heb er nu 15 in een potje van 15 ml. Zeg 1 per ml?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ hoeveel blaadjes heb je ong nodig voor 1 potje?
Oke thanksquote:Op donderdag 12 september 2013 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb er nu 15 in een potje van 15 ml. Zeg 1 per ml?
die mensen hebben er ook een fulltime baan aan.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:28 schreef Sharana_LV het volgende:
12 uur in een supermarkt lolwhut
WE MOETEN IN AMERIKA GAAN WONEN SQ!quote:Op donderdag 12 september 2013 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die mensen hebben er ook een fulltime baan aan.
Wel leuk, mensen die dit soort shows voor het eerst zien
tweehonderd jaarvoorraden schijtlintquote:Op donderdag 12 september 2013 18:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WE MOETEN IN AMERIKA GAAN WONEN SQ!
Gratis kattenvoer voor die haarballen!
Ja in elke aflevering slaan ze altijd idd 234232 keer wc papier inquote:Op donderdag 12 september 2013 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tweehonderd jaarvoorraden schijtlint
ALLES GRATIES!
d'r was 1 vrouw die wilde ik echt petsen geven. die had honderdmiljoenmiljard pakken maandverband. Weggeven was genen optie.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:41 schreef Sharana_LV het volgende:
sommige mensen geven wel veel aan goede doelen das dan wel weer nice
Emoslingerquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
d'r was 1 vrouw die wilde ik echt petsen geven. die had honderdmiljoenmiljard pakken maandverband. Weggeven was genen optie.
Ze zelf gebruiken ook niet trouwens, want o0h, ze had geen baarmoeder meer.
Misschien kon ze d'r hond d'r mee wassen ofzo (serieus)
teringwijf, geef het dan aan mensen die het kunnen gebruiken ermahgerdd *bries
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
d'r was 1 vrouw die wilde ik echt petsen geven. die had honderdmiljoenmiljard pakken maandverband. Weggeven was genen optie.
ermahgerdquote:Op donderdag 12 september 2013 18:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mijn groenteschijf is onderweg en mijn tarwesap staat in de vriezerquote:Op donderdag 12 september 2013 18:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga eens kijken of er al wat te eten valt.
Goeien keuze.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn groenteschijf is onderweg en mijn tarwesap staat in de vriezer
True.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik koop ze toch niet want daar kan ik een 55-200 lens voor kaufen
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omdat jullie het gister over chocopepernoten hadden kreeg ik er zo'n trek in dat ik intro gevraagd heb om te halen toen ie onderweg was.
Had ie choco én kruidnootjes meegenomen![]()
gtst :<quote:Op donderdag 12 september 2013 19:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
En ik ben vanavond alleen dus alle kruidnootjes opvreten en 2 weken gtst terugkijken
Ja en daarna het nieuwe programma van barbie en d'r anaboolquote:Op donderdag 12 september 2013 19:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA DOEI DAN MOET IK ZEKER GTST MEEKIJKEN
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet je bij een rsvp ook aangeven als je niet komt?
Ik zweer met m'n hand op m'n hart dat ik nog geen aflevering van dat campinggebeuren heb gezienquote:
ik denk dat je aids hebt iddquote:Op donderdag 12 september 2013 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu ben ik bang dat ik aids heb ofzo, waarom zou ik anders geen snoep willen?
maar wel van de andere series?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zweer met m'n hand op m'n hart dat ik nog geen aflevering van dat campinggebeuren heb gezien
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar wel van de andere series?
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
De rest allemaal wel maar dat terzijde
You lucky bastard!quote:Op donderdag 12 september 2013 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu ben ik bang dat ik aids heb ofzo, waarom zou ik anders geen snoep willen?
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
oke popcorn in pannetje geen succes
fml
combiovenmagnetroding waardoor elke keer maar een half zakje popcorn gepopt isquote:Op donderdag 12 september 2013 19:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Heb je geen magnetron?
Oh als ik ze op een bordje leg heb ik daar geen last meer van! Of anders even draaien en schudden als ie op de helft isquote:Op donderdag 12 september 2013 19:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
combiovenmagnetroding waardoor elke keer maar een half zakje popcorn gepopt is
GOEDE TIPquote:Op donderdag 12 september 2013 19:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh als ik ze op een bordje leg heb ik daar geen last meer van! Of anders even draaien en schudden als ie op de helft is
Oh de failure was ingecalculeerd! Nicequote:Op donderdag 12 september 2013 19:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee hoor k heb 3 zakjes
of naja, nu nog 2
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee hoor k heb 3 zakjes
of naja, nu nog 2
quote:China Glaze Visit Me in Prism
China Glaze Kaleidoscope Him Out
China Glaze Let's Do It in 3D
China Glaze Spin me Round
JAWOHLquote:Op donderdag 12 september 2013 19:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh de failure was ingecalculeerd! Nice
wil je wat dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Voor honderdmiljardmiljoen?
Heb je geen gewone jumbo in de buurt? Zullen ze hem ook wel hebben toch?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog cheddar kaas popcorn, maar die vna de jumbo in tilburg was lekkerder dan van de jumbo foodmarkt in bredaIs ander merk
Nee hebben ze nietquote:Op donderdag 12 september 2013 19:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je geen gewone jumbo in de buurt? Zullen ze hem ook wel hebben toch?anders wil ik wel een keer voor je halen heur
Ja, nee, misschien.quote:
Ja jonguh ik wil ze juist nu verkaufen zodat ik alvast geld kan verzamelen voor de 15442 dingen die ik nog wil kopenquote:Op donderdag 12 september 2013 19:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, nee, misschien.
Deze maand nog niet tho
Okaay, ik apper je wel een foto dan of het de goede is want ik weet natuurlijk allang niet meer welke het wasquote:Op donderdag 12 september 2013 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee hebben ze nietJa graag
Staat ergens op facebook/instagram als het goed is. momentquote:Op donderdag 12 september 2013 19:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Okaay, ik apper je wel een foto dan of het de goede is want ik weet natuurlijk allang niet meer welke het was
Heb je die popcorn van Chio al eens op trouwens? Die is ook lekker
Ja verkoop maar als je kanquote:Op donderdag 12 september 2013 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja jonguh ik wil ze juist nu verkaufen zodat ik alvast geld kan verzamelen voor de 15442 dingen die ik nog wil kopen
exactly my thoughtsquote:Op donderdag 12 september 2013 19:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
OKAY WACHT NEE IK HOEF ZE NIET.
Ik heb de cc's al
*nomt popcorn*quote:Op donderdag 12 september 2013 19:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sjaan is je popcorn al in de fik gevlogen?
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
*nomt popcorn*
nee smaakt primaer is meer dan 3/4e gepopt dus ik ben blij :v
BRENG ZE MAAR HIERquote:Op donderdag 12 september 2013 19:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben ziek van de kruidnootjes
IK KOM VERDORIE NET UIT AMSTERDAMquote:
mag ook morgenquote:Op donderdag 12 september 2013 19:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
IK KOM VERDORIE NET UIT AMSTERDAM
Nee 2-3 euro geloof ikquote:Op donderdag 12 september 2013 19:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja die achterlijk dure toch?
Ohh dan haal ik die door elkaarquote:Op donderdag 12 september 2013 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee 2-3 euro geloof ikdie taartmix was 4 euro ofzo
Ja maar die is al klaarquote:Op donderdag 12 september 2013 20:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar van Chio heb je nu dus ook kaaspopcorn. Kaas-ui volgens mij.
Staat nu aan. Velen keukenrollen.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
check die eps die hier boven postte
Ik ga het houden.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gaan jullie netflix houden? Of doen jullie alleen aan de gratis maand?
Uhm, voor zover ik weet niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oke, misschien ff met brum over hebben. Is er een lijst van wat ze hebben?
ik ga het niet nemen ik download welquote:Op donderdag 12 september 2013 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gaan jullie netflix houden? Of doen jullie alleen aan de gratis maand?
Streamdienst, dus films en series kijken zonder downloaden, in goeie kwaliteit.quote:
Oh en dat gaan ze niet fixen?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhm, voor zover ik weet niet.
Maar het is heul makkelijk om ook op de VS-versie te kunnen.
Vast wel, maar dat zie ik dan wel weer.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh en dat gaan ze niet fixen?
Ahazquote:Op donderdag 12 september 2013 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat zie ik dan wel weer.
Die heb ik allemaal al gezienquote:Op donderdag 12 september 2013 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
En soberzo heb ik via de Nederlandse ook nog genoeg te kijken, heb nog vijf seizoenen dr who te gaan.
Ik niet en ik mag niet in m'n eentje verder.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al gezien
Jawel.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik lees iets over geautoriseerde apparaten? Ik kan dus niet brum zn pc, tv mijn laptop en ipad aansluiten voor 8 euro?
Oh dan is het geen probleemquote:Op donderdag 12 september 2013 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel.
Alleen niet meer dan twee tegelijk laten draaien.
Spees en wachtenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum zegt dat we nog een paar maanden moeten wachten, MAAR IK WIL HET NU.
Het is gewoon goeden vermaeck.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind t grappig om te kijken maar mensen die de serie ook echt serieus nemen
Pehehequote:Op donderdag 12 september 2013 20:45 schreef Incantrix het volgende:
Ik moest best lag kijken om te zien wat er stondOWNED dacht ik eerst
By Brum jonge!quote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ link | afbeelding ]
Playing with light by GwenWijman, on Flickr
Zij is de fotograaf jonge, dus zij jat andermans creativiteit en gaat daar zelf de credits voor nemen ja?!?!quote:
Zodra ik ze zelf bij elkaar heb na 5 jaar op m'n wishlist ben je de eerste jaquote:Op donderdag 12 september 2013 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie sponsort een macro en een fisheye lens?
LOLLLquote:Op donderdag 12 september 2013 20:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zij is de fotograaf jonge, dus zij jat andermans creativiteit en gaat daar zelf de credits voor nemen ja?!?!![]()
Daar ben ik serieus wel eens op aangesproken bij een voorstelling van één of andere toneelgroep op het strand *insert emoslinger here*
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zodra ik ze zelf bij elkaar heb na 5 jaar op m'n wishlist ben je de eerste ja
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zij is de fotograaf jonge, dus zij jat andermans creativiteit en gaat daar zelf de credits voor nemen ja?!?!![]()
Daar ben ik serieus wel eens op aangesproken bij een voorstelling van één of andere toneelgroep op het strand *insert emoslinger here*
Oudje al, Canon 40Dquote:Op donderdag 12 september 2013 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]wat voor camera heb jij?
Raynox?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:52 schreef megamandy het volgende:
Ik wilde die macro converter kopen voor mijn camera want die is maar rond de 50 euro. Alleen zou ik ze in iedere winkel moeten bestellen want geen een heeft ze op voorraad
Waarom heeft iedereen die ik vraag canonquote:Op donderdag 12 september 2013 20:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oudje al, Canon 40Dwel een heel fijn ding
jij?
converter? dus een filter of hoe moet ik dat zien?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:52 schreef megamandy het volgende:
Ik wilde die macro converter kopen voor mijn camera want die is maar rond de 50 euro. Alleen zou ik ze in iedere winkel moeten bestellen want geen een heeft ze op voorraad
Geen idee, volgens mij heb je ongeveer 45% kans op een canon, evenveel kans op een Nikon en 10% kans op 'iets anders'quote:Op donderdag 12 september 2013 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen die ik vraag canon
een nikon d5100
Yeshquote:Op donderdag 12 september 2013 20:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij heb je ongeveer 45% kans op een canon, evenveel kans op een Nikon en 10% kans op 'iets anders'
En da's leuk speelgoed wel:Y net nieuw?
Ah, ja, die vallen vast voor de naam ofzo. Het liefst wil ik een slr van Fuji maar die hebben geen normale slr's, alleen heul professionelequote:Op donderdag 12 september 2013 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh naja al die bjoetiebloggers hebben ook canon
Een stukje lens wat je op je gewone lens kan zetten :vquote:Op donderdag 12 september 2013 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
converter? dus een filter of hoe moet ik dat zien?
Ja dus een filter?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Een stukje lens wat je op je gewone lens kan zetten :v
HEY!quote:Op donderdag 12 september 2013 20:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, ja, die vallen vast voor de naam ofzo. Het liefst wil ik een slr van Fuji maar die hebben geen normale slr's, alleen heul professionele
Cameraquote:
Loik! Veel plezier ermeequote:
Voor 50 euroquote:Op donderdag 12 september 2013 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dus een filter?Dan kun je beter doorsparen voor een eckte lens heb ik gelezen
Mja als je dan nog niet bereikt wat je wil of het effect is matig dan is het zonde van de 50 euro.quote:
Die heb ik ook volgens mij leuk speelgoedquote:Op donderdag 12 september 2013 20:53 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil de dcr-150 nog steeds, maar toen ik de 250 kocht waren ze serieus maar 30 en 25 euro, dus nu koop ik de 150 nooit meer omdat ik de prijsstijging té belachelijk vind
Daarom wil ik het natuurlijk wel eerst uitproberen :vquote:Op donderdag 12 september 2013 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja als je dan nog niet bereikt wat je wil of het effect is matig dan is het zonde van de 50 euro.
Wat is hetquote:Op donderdag 12 september 2013 21:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die heb ik ook volgens mij leuk speelgoed
Ligt eraan hoe intensief je het wil gebruiken. Ik ben blij dat ik nooit 300-400 euro uit heb gegeven aan een echte macrolens en een converter heb gekocht, ik gebruik het te incidenteel om die hoge kosten te maken. En het lensje dat ik heb be ik tevreden over, het is goed genoeg voor mij.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dus een filter?Dan kun je beter doorsparen voor een eckte lens heb ik gelezen
Een voorzetlens, maar wat trix zegt eerst waren ze een stuk goedkoperquote:
Ja ik zal het voornamelijk voor school gaan gebruiken met kleding enzo.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe intensief je het wil gebruiken. Ik ben blij dat ik nooit 300-400 euro uit heb gegeven aan een echte macrolens en een converter heb gekocht, ik gebruik het te incidenteel om die hoge kosten te maken. En het lensje dat ik heb be ik tevreden over, het is goed genoeg voor mij.
Heb ik gehad, niet echt ideaal maar it does the trick...quote:
Op mijn buik na, gaat het goed. Veel buikpijn/voorweeen maar morgen weer op controle.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:08 schreef Sharana_LV het volgende:
hey bubs hoe gaat t? en met de kleine?
Kan nu elk moment gebeuren dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Op mijn buik na, gaat het goed. Veel buikpijn/voorweeen maar morgen weer op controle.
De kleine doet het goed is wel klein.
Ermahgerd wat een kutnaad om te naaienquote:Op donderdag 12 september 2013 21:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik zal het voornamelijk voor school gaan gebruiken met kleding enzo.
Nu had ik dus deze foto's gemaakt met de gewone macrostand:
Origineel:
[ afbeelding ]
Mijn bewerking:
[ afbeelding ]
Die van Spees :v (ze vond die van mij te blauwmhehe):
[ afbeelding ]
Het gaat dus om de soort naad, dit is een Engelse :v
Ja ik moet die nu ook makenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ermahgerd wat een kutnaad om te naaien
Wat een mooie zin
Foto is op zich goed zat, je ziet de naad duidelijk. Punt gemaakt
Voor wat ik ervoor heb betaald vind ik het echt een topdingquote:Op donderdag 12 september 2013 21:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb ik gehad, niet echt ideaal maar it does the trick...
Hoe lang moet je nog?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Op mijn buik na, gaat het goed. Veel buikpijn/voorweeen maar morgen weer op controle.
De kleine doet het goed is wel klein.
2 wekenquote:
Ik heb nog een Pentax liggen ;-)quote:Op donderdag 12 september 2013 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
analoge camera's op marktplaats speuren
was fur einquote:Op donderdag 12 september 2013 21:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb nog een Pentax liggen ;-)
Z-50-Pquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef Incantrix het volgende:
Het is Spees, die wil meteen een Hasselblad
Wat is datquote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef Incantrix het volgende:
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef Incantrix het volgende:
Deze zie ik nu pasquote:Op donderdag 12 september 2013 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HEY!
ik had daadwerkelijk uitgezocht welke camera k wou ja
ohquote:
Garpje niet slaanquote:Op donderdag 12 september 2013 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
oh
Nee maar ik ben als een vuile marginaal onder mensen hun vraagprijs aan het bieden op marktplaats omdat die advertenties er al een maand opstaan. Misschien zijn ze wel wanhopig![]()
Ik vind het wel een doeltreffende opmerking dan, want vaak is het wel zoquote:Op donderdag 12 september 2013 21:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Garpje niet slaan![]()
Noh, proberen kan altijd he? You never know.
Wat is jouw definitie van goedkoop voor een analoge spiegelreflex? Dat varieert net zo sterk als in prijzen voor een digitalequote:Op donderdag 12 september 2013 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het wel een doeltreffende opmerking dan, want vaak is het wel zomaar nu wil ik goedkoop
Ik wil weinig geld uitgeven, zo kan ik het beter zeggenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van goedkoop voor een analoge spiegelreflex? Dat varieert net zo sterk als in prijzen voor een digitale
Hasselblad is écht niet haalbaar, die camera's hebben prijskaartjes met 5 cijfers voor de komma. Maar ik ken het wel hoor, ik moet tegenwoordig alleen mijn neus voor het uitzoeken van het duurste exemplaar van wat dan ook wegslikken want geen geld.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het wel een doeltreffende opmerking dan, want vaak is het wel zomaar nu wil ik goedkoop
Omdat het kan? En als ik voor 10 euro een camera kan scoren why not, want dat is ongeveer wat ik uit wil gevenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:52 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom wil je analoog? Je hebt net een digitale. Je hebt - met alle respect - nog geen verstand van diafragma's icm sluitertijden, witbalans noem maar op. Wáárom wil je dan analoog??
Zelf leren ontwikkelen misschien?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:52 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom wil je analoog? Je hebt net een digitale. Je hebt - met alle respect - nog geen verstand van diafragma's icm sluitertijden, witbalans noem maar op. Wáárom wil je dan analoog??
Daar is je polaroid toch heel geschikt voor?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het lijkt me gewoon leuk en je gaat toch anders kijken want je kan niet KLIKLIKLIK shift delete kaartje leeg doen
Weet je wat dat kost per 8 foto's? Dat is voor velen specialen dingen.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar is je polaroid toch heel geschikt voor?
onderwatercamera's? lolque?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb nog steeds 14 onontwikkelde rolletjes liggen van de onderwatercams van onze bruiloftte lui om ze weg te brengen en het is een dure hobby ook dan.
Jah, van die wegwerpjesquote:Op donderdag 12 september 2013 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
onderwatercamera's? lolque?
WAT VALT ER OM?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:57 schreef Incantrix het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Paar extra pilletjes erinquote:Op donderdag 12 september 2013 21:57 schreef Incantrix het volgende:
GA NOU SLAPEN ZIEK KLEIN MEISJE
/jank
Voor ons feest hebben we een zwembad afgehuurdquote:Op donderdag 12 september 2013 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar waarom onderwater op een bruiloft?
Zitten er al inquote:Op donderdag 12 september 2013 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Paar extra pilletjes erin![]()
Nee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |